Het 125/250 Cross Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is mijn cr 125 :} :]

full
 
Ik ben rijdend boven gekomen. Op het moment dat je zo stijl gaat geef je echt geen gas, maar heb je gas dicht en kom je op momentum boven.

zou je niet zeggen als je naar de foto kijkt, toch wel n mooie aktie moet ik zeggen :)
 
Ik zat ook al naar de foto te kijken,of de camera niet gedraaid was.

Want het ziet er heel raar uit zo..Vooral omdat je geen aanloop kan nemen,gezien de bult voor de helling waar je tegenop rijdt... :?
En je ziet niet dát je er gereden hebt...Of je moest van een compleet andere kant komen... ;)

Maar goed,ik geef je het voordeel van de twijfel...

Mooie foto.. :Y
 
Ik zat ook al naar de foto te kijken,of de camera niet gedraaid was.

Want het ziet er heel raar uit zo..Vooral omdat je geen aanloop kan nemen,gezien de bult voor de helling waar je tegenop rijdt... :?
En je ziet niet dát je er gereden hebt...Of je moest van een compleet andere kant komen... ;)

Maar goed,ik geef je het voordeel van de twijfel...

Mooie foto.. :Y

Je hebt gelijk

full


Hier zie je duidelijk dat het wel meevalt, maar ik vond het wel een gave foto :+
 
IU0M1978.JPG


Beetje groot. Das Rico trouwens met een exc380, dus die hoort niet in dit topic :+
 
bij foto vd ktm , dacht ik aan een gemiste scrub :P

Kijk trws ff hiernaar.
Waarom is dat alleen in de usa :( ;) ?

Er zwerft trouwens ook n filmpje rond van TP die een dubbele backflip doet @ x games. Kan alleen niet meer vinden. :(
 
Laatst bewerkt:
Zijn er trws ook mensen die wel eens @ Dendungen of Berghem gaan trainen?

Ik in ieder gevalt niet, allemaal te ver weg.. '(
Hier in de buurt maar 1 crossbaan..tsjah Flevoland he :X
Begin de 250 steeds beter onder controle te krijgen ondertussen..gaat wel goedkomen tussen ons. ;)
 
maybe wil iedereen ff vermelde waar hij vaak te zien is. Ik zou het wel gein vinden om een keer ergens te meeten oid.

Zoals gezegd kom ik dus veel @
Berghem en Heeschwijk-Dinther.
Den Dungen heel af en toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan