Het 125/250 Cross Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dankje (ik ben het niet gewend op zon zware motor kan je wel zien ook)

maaru dat is op de maasvlakte in rotterdam...
wel mooi om te oefenen op zand te rijden

mzzls
 
Topic zakt helemaal weg, iedereen druk aan het crossen ofzo ? *D
Heb gister voor het laatst gereden, morgen gaat ie voor een maand of 3 de schuur in ondertussen wat onderhoud plegen.
Dingen die ik zoiezo wil doen,nieuwe zuiger,frame coaten,nieuwe balhoofdlagers,voorvork nieuwe keerringen erin,andere achterpomp en wat plasticwerk.
Werk zat de komende tijd dus. :Y
Als iemand een werkplaatsboek heeft van het 91 model ?, is wel handig als ik de vork enzo open heb.
 
Vork zou ik niet zo snel zelf aan beginnen, maar moet je natuurlijk zelf weten. Aan een wphb kan ik je niet helpen.

Zelf heb ik vorige week n cr 250 voor erbij gekocht, n 89'er.
Is bedoelt om de wintermaanden mee te vullen, en een beetje te spelen.
Ding ziet er echt super uit, enigste wat er aan is is het bekende kvs probleem.
Ik heb het weggebracht om het te laten lassen, hopelelijk lukt het en anders even op zoek naar een ander exemplaar..

Foto komt wel wanneer hij bereden word!
 
zo, kga mn motor nu officieel verkopen. zie topic:

Te koop, Suzuki RMZ250 2004 4t

hij moet niet meteen weg, maar ik ben wel opzoek naar een nieuwere motor (crf) en heb daar geld voor nodig, dus vandaar dat ik hem nu verkoop. (weet) iemand toevallig een crf250 05/06 te koop?

dus TE KOOP:
full
 
Heeft iemand een Duidelijke site, waar nieuwe kappen te krijgen zijn voor mn sm, een 96,er cr250.

Fmxshop, word ik niks wijzer van, erg onduidelijk allemaal.


Hier mijn beest!

00000006up1.jpg



Wil er een nieuw achterkapje op, zijkapjes, een nieuwe tank, en nieuwer type radiateurkapjes, die hebben er ook ooit op gezeten.
 
doe moeilijk! de eerste de beste crossmotor-zaak kan ze zo bestellen!

Die tank kon nog wel een lastig worden! moet je miss orgineel van honda bestellen!
 
Iemand?
wil weten of ik goede aankoop gedaan heb :P

loopt wel lekker :] :] :]
beetje een lastige foto om te beoordelen. meestal zijn motors van die leeftijd best wel afgereden... je moet er echt geluk mee hebben. maar hij ziet er op die foto redelijk uit. belangrijkste is natuurlijk niet de buitenkant, maar hoe de slijtage is van de lagers ed. een nieuw zuigertje erin stoppen kan ook nooit kwaad aangezien je denk ik niet weet hoelang hij erin zit (en nee, die verkoopverhalen van een gereviceerd blok en nieuwe zuiger nooit geloven)
 
Weinig problemen mee gehad , zuigertje zit er al nieuwe in :)

MEmbraan was nog goed , nieuwe ketting en tandwiel op gezet en nieuwe koppelings platen

Koste me 1500 die motor egt leuk ding , trekt elke versnellings zn wiel omhoog ^^


Zoek nu alleen Stickerset ervoor , iemand ideetjes? behalve FMX shop ?
 
Heeft iemand een Duidelijke site, waar nieuwe kappen te krijgen zijn voor mn sm, een 96,er cr250.

Fmxshop, word ik niks wijzer van, erg onduidelijk allemaal.


Hier mijn beest!

(Afbeelding)


Wil er een nieuw achterkapje op, zijkapjes, een nieuwe tank, en nieuwer type radiateurkapjes, die hebben er ook ooit op gezeten.


Niet in de buurt,maar je kunt altijd een belletje wagen ;) http://www.mxn.nl/
 
full

ben mij honda cr weer aan het op bouwen ales lagers in het fram nieuwe fram gespoten nu aleen nog 1 carter vinden dan kan ik het blok weer in elkaar zetten *O*
 
Nou heb ik een nieuw schakelpootje erop gezet (de oude was redelijk brak geworden), alleen die is iets korter (1/2 cm) dan de originele... en ik had al niet veel ruimte (met maatje 46)!! :P
Ik kom er dus amper tussen, en verder naar boven zetten werkt niet omdat de ketting er dan tegen slaat. Vraag dus: kun je zoiets lassen (Al-legering), en dus verlengen door er een stukje tussen te laten zetten, of zijn er langere schakelpootjes te krijgen???

Frank!
 
Aluminium kun je lassen en heb ooit eens een pookje laten lassen.
Dat gaat goed tot je een keer valt en dan is hij zo weer krom.

Gewoon eens bij de dealer informeren naar alternatieven.

Maat 45 is trouwens niet zo bijzonder, dus dat vind ik op zich wel vreemd..
 
ik heb ook maat 46 nergens last van

volgens mij is het gewoon een kwestie van effe wennen.Toen ik een tijdje nieuwe laarzen had gekocht zat ik ook steeds met mijn poten tegen het pookje aan te douwen zonder dat ik het wou, maar na twee keer trainen had ik nergens last meer van
 
Trouwens, weet iemand hier hoe het zit met de crossbaan in Eemshaven? Ik hoorde dat de baan onder water stond na een dijkdoorbraak in begin november.
Valt hier al bijna weer te rijden? ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan