Het 125/250 Cross Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn ktmetje van 2004
full
 
ik cross meestal in reusel op crossterrrein de wielewaal en heel soms in eersel of hapert op mijn 125
 
welke bond wil je gaan trainen? Kijk anders even welke baan er in de buurt zit (knmv.nl en mon.nl) dan kun je ff bekijken welke trainingslicentie je nodig hebt. Bij bijde bonden rond de 40 euro trouwens.

Soms is het ook kostenbesparend om gewoon ergens lid te worden, zodat je onbeperkt kan trainen voor n vaste prijs. Ik betaal geloof ik 60 euro per jaar. Maar denk dat dat vrij goedkoop is...
 
Mijn crosser voor mijn CR 500, het was mijn eerste motor, helaas maar 3 rondjes crossbaan gezien.
Yamaha YZ 250 1987 helemaaaal reviseerd!
Op foto nog zonder achtervering, die was nog in de revisie.

full
 
Laatst bewerkt:
hey,

weten jullie nog een adresje waar je nummerplaat stickers met je naam er op kan krijgen?

ik hoor het graag!

full
 
Is een Kawasaki KX250 uit 1988.

Koppeling is in die jaren niet zo denderend en de bak is zozo.

Als de Kips weigert, kun je die wel vast zetten in de cylinder en dan loopt ie bovenin net zo goed, maar onderin iets tammer.

Totaalplaatje is een beetje prijs/kwaliteit. Ligt er echt aan wat ie moet kosten.
 
Is een Kawasaki KX250 uit 1988.

Koppeling is in die jaren niet zo denderend en de bak is zozo.

Als de Kips weigert, kun je die wel vast zetten in de cylinder en dan loopt ie bovenin net zo goed, maar onderin iets tammer.

Totaalplaatje is een beetje prijs/kwaliteit. Ligt er echt aan wat ie moet kosten.


bedankt voor de reactie, de bak ik net helemaal gereviseerd en de vraagprijs is 900 euro
doen of niet?
 
Dat is wel heel veel geld voor een Kawa uit 1988..
Ik heb hem eerder op 650 zitten..

Rijtechnisch is het echt al een oudje hoor!!

Ik heb Honda's 250 uit 1993 in superstaat voor 1250 en dan verdien ik er ook nog iets aan. Die zijn sneller, sterker, betrouwbaarder en sturen super! Zijn ze ook nog eens 5 jaar jonger en voorzien van goede vering, zuiger e.d....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan