Het 125/250 topic 22: WIE wordt de nieuwe knippenkoning??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag beslissen. :P
Titel ff aan laten passen.

WIE wordt de nieuwe knippenkoning?? ->> WIE wordt de nieuwe knippenkoning van 2013??
 
Laatst bewerkt:
hofstede idd, en motorcrossbosch nieuwleusen misschien alfred gerrits of luvro vroomshoop wel. zit allemaal in de buurt, en natuurlijk vd Vegt
 
heeft die motor ook al niet 2 x op mp gestaan 1x gereviseerd maar met kapotte wand en daarna blok en rijwielgedeelte los van elkaar bij een handelaar in roodeschool?
 
Koen heb ik natuurlijk al gevraagd, maar de laatste ruilcilinder is helaas net weg... Ik. Zal morgen hofstede even bellen!. En nee ik stop niet :P laatste wedstrijd van het seizoen haha


in zundert of wernhout zit de mx man zoek ff op marktplaats, die heeft denk ook ruilcilinders
 
Was van een kennis van mij. Die kocht hem de eerste keer en vervolgens liep hij na 5 minuten vast. Big end kapot, maar cylinder ook gaar. Weet niet of die nu vervangen is, maar verder was hij wel errug mooi en strak. Ik zou hem wel willen hebben voor die prijs, ar alleen als er een nieuwe wand in zou zitten.
 
Was van een kennis van mij. Die kocht hem de eerste keer en vervolgens liep hij na 5 minuten vast. Big end kapot, maar cylinder ook gaar. Weet niet of die nu vervangen is, maar verder was hij wel errug mooi en strak. Ik zou hem wel willen hebben voor die prijs, ar alleen als er een nieuwe wand in zou zitten.


hoe hebben ze dat opgelost? de verkoper / koper?
 
Was van een kennis van mij. Die kocht hem de eerste keer en vervolgens liep hij na 5 minuten vast. Big end kapot, maar cylinder ook gaar. Weet niet of die nu vervangen is, maar verder was hij wel errug mooi en strak. Ik zou hem wel willen hebben voor die prijs, ar alleen als er een nieuwe wand in zou zitten.

jack?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan