'Het 125/250 Topic deel 13. Whippin it!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me wel leuk om eens een aantal mensen van hier ontmoeten iig!

Ja, dat is het ook wel! Vorige keer was in maart en hebben ze in de ochtend vanaf 9u tot 12 de baan voor zichzelf gehad (via Rémy). Daarna gewoon meerijden met de rest in de middag.... Is altijd wel een leuk dagje!
 
Wil sowieso binnenkort nog wel eens naar nunspeet. Wou dat ik m'n loon al had, kon ik in de motor eens even goed aanpakken...
 
Wat ik nog altijd apart vind is dat Husqvarna in de offroad/Enduro erg populair is en op de cross niet.
Ik vind dit ook vrij apart, vroeger waren ze nog heel bekend in de cross wereld maar dit is helemaal wegezakt na een paar overname's
Nu ze bij BMW zitten zijn trouwens wel weer bezig in de mx 2 GP's en zetten zich volop in voor de cross, nu is dit gewoon lastig als iedereen al zijn beeld gevormd heeft van wat goed en bekend is op de markt...
Ik vind de tc 250 echt heel mooi en heeft nu een nieuwe kop met bmw formule 1 techniek voor meer toeren en is nu vergelijkbaar qua vermogen met de concurentie8-)
s1600_s1600_IMG_4382.jpg
 
Vet hoor indoor roosendaal :)

Whoops zon cool, helaas wel al voorover de motor afgestuiterd :P
Pols verdraaid. Brokkenpiloot.

Ga nu weer probleem of t rijgen nog gaat :P
 
Vraag

ik heb een hinson koppeling in mijn apparaat zowel binnen als buiten huis en de druk groep.

Nu zitten er originele gevoerde platen in, en in het midden 2 ijzeren tegen elkaar anders is het totaal pakket te klein. dus 8 om 8
Mijn koppeling gaat nu mega zwaar.

Moet er in zon complete hinson koppeling ook de gevoerde en stalen platen van hinson zijn?
of doe ik iets fout.

origineel heeft hij 7 ijzeren en 8 gevoerde.
Hinson heeft 8 ijzeren en 9 gevoerde.

ik wil nu eindelijk wel eens een normale koppeling hebben op mijn yz250
wie kan mij helpen of weet wat ik moet doen om hem toch goed te laten ontkoppelen maar dan wel lichter?
 
Laatst bewerkt:
Ja haha, genk komt goed. Heb net nog gewoon gereden, pols is wel wat dik.
Tape t wel ff in. En anders met wat valium op de motor.
Stuur nog heel jah :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan