' Het 125/250 Topic deel 14. Gewoon dom lul'n '

Status
Niet open voor verdere reacties.
nooit begrepen waarom KTM vanaf 2011 blanke wielen in hun motoren stopt.... is eigenlijk ook geen gezicht... zwart staat bij elke motor goed.
 
Meet van de achterbrug het midden op, en dan uitmeten met 2 kartonnetjes op de achterbrug. Gebruik deze ook om de slingering er uit te halen. Hoogteslag gebruik ik een oud garagekrikje voor (zo'n platte). Die plaats ik onder de velg op de vloer.

En nee, achter nog niet klaar... Je weet wel, badje, poepluiers, flesje, even babytv kijken met papa. En dan zo oprotten naar bed, zodat ik weer verder kan.. :P

Alvast vóór:



[afbeelding]

dat klinkt allemaal wel logisch.

tevreden over de kwaliteit en afwerking van de coater?

haha succes met de luiers etc. haha.

voorkant ziet er in ieder geval al super uit!
 
passen er 3 cross motoren in een renault trafic ( L1H1) niet verlengd, niet verhoogd dus...

gewoon recht ipv diagonaal?
 
maakt qua prijs volgens mij niets uit?

Laat ze dan gelijk maar oranje wielen en zwarte naven doen... Maar dan wel beter als dat TM dat doet... die zijn na 3x rijden meer grijs dan blauw :')
want coaten/anodiseren kost geen geld wil je zeggen?
 
2011%5C03%5C27%5Cbikepics-2176134-800.jpg


zwart staat altijd goed..

Deze velgen heb ik in 2005 laten coaten. Alles zit er nog op..
Er zit wel een verschil tussen wáár je het laat doen.
 
Laatst bewerkt:
Meet van de achterbrug het midden op, en dan uitmeten met 2 kartonnetjes op de achterbrug. Gebruik deze ook om de slingering er uit te halen. Hoogteslag gebruik ik een oud garagekrikje voor (zo'n platte). Die plaats ik onder de velg op de vloer.

En nee, achter nog niet klaar... Je weet wel, badje, poepluiers, flesje, even babytv kijken met papa. En dan zo oprotten naar bed, zodat ik weer verder kan.. :P

Alvast vóór:


ben nooit een suzuki fan geweest,maar donders dat gele met die zwarte velgen is echt knap!! 8-)

ze schijnen ook goed te lopen en lekker te sturen die rm-250...

mooi ding zo



[afbeelding]
 
Had zo'n Thor cross tas besteld, nou hij was binnen hoor..
Nou hij is dus wel even een beetje groter dan ik verwachtte :P , machtig wat een ding.
Naja alles past er nu wel mooi in, 2 sets kleding, protectors, laarzen, helm, leatt brace, 5 brillen.
 
Had zo'n Thor cross tas besteld, nou hij was binnen hoor..
Nou hij is dus wel even een beetje groter dan ik verwachtte :P , machtig wat een ding.
Naja alles past er nu wel mooi in, 2 sets kleding, protectors, laarzen, helm, leatt brace, 5 brillen.


zou leuk zijn als de brommer erin past :+
 
Had zo'n Thor cross tas besteld, nou hij was binnen hoor..
Nou hij is dus wel even een beetje groter dan ik verwachtte :P , machtig wat een ding.
Naja alles past er nu wel mooi in, 2 sets kleding, protectors, laarzen, helm, leatt brace, 5 brillen.

wat kost zoiets?
 
Meet van de achterbrug het midden op, en dan uitmeten met 2 kartonnetjes op de achterbrug. Gebruik deze ook om de slingering er uit te halen. Hoogteslag gebruik ik een oud garagekrikje voor (zo'n platte). Die plaats ik onder de velg op de vloer.

En nee, achter nog niet klaar... Je weet wel, badje, poepluiers, flesje, even babytv kijken met papa. En dan zo oprotten naar bed, zodat ik weer verder kan.. :P

Alvast vóór:



[afbeelding]

Ziet er goed uit!! Zwart steekt altijd heerlijk af op geel. 8-)
 
Laatst bewerkt:
`Mooi Niels!,

Ik heb nog steeds m'n 250 niet :+
Komt er uiteindelijk wel hoor :)


Heb zelf al dik 2 maanden niet meer gereden en gaat niet meer gebeuren ook tot 2012
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan