Het 125/250 topic deel 21, "ik ben al zo moe" zzzzzzz..

Hoe moe ben jij?

  • Heel moe

    Stemmen: 2 8,7%
  • Té moe

    Stemmen: 2 8,7%
  • Levens moe

    Stemmen: 8 34,8%
  • Ik lig nog te slapen moe

    Stemmen: 3 13,0%
  • Bart B moe

    Stemmen: 8 34,8%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
:z :z :z :z :z :z

DSC_7098.jpg


Vorige deel:

Het 125/250 topic deel 20. Steeds meer PRE90 hokken
 
Laatst bewerkt:
'Het 125/250 topic, "ik ben al zo moe" zzzzzzz......' > 'Het 125/250 topic deel 21, "ik ben al zo moe" zzzzzzz...'
 
Hier nogmaals even me vraag is de achterste schokbreker van een Honda crf450 hetzelfde als van een cr 250? Cr uit 2002 crf uit 2004
 
Laatst bewerkt:
Geen idee maar het lijkt me niet. Dit zijn compleet andere frames.

Allebei een aluminium frame aangezien er toch nogal wat uitgewisseld kan worden tussen verschillende honda's. Ook zoek ik nog het stuk van de prolink die aan het frame vastzit die is namelijk ook gebroken.
 
Daar is idd wel iets meer nodig dan een revisiesetje en een likje vet :')


zou het kunnen doordat de veer te licht heeft gestaan en totaal ingeveerd is en toen prolink gebroken door te veel kracht erop, omdat de veer totaal ingeveerd was. en doordat de prolink gebroken is de veer ook gebroken?
 
mwa, dat denk ik niet... er zit ook nog zon stoprubber onderin en als het goed is veert ie nooit lang genoeg in om echt helemaal stil te vallen lijkt me.
 
mwa, dat denk ik niet... er zit ook nog zon stoprubber onderin en als het goed is veert ie nooit lang genoeg in om echt helemaal stil te vallen lijkt me.


ja oke maar lijkt mij dat het niet zomaar mag breken, net nieuwe lagers erin gezet dus speling enzo zat er niet op en geen scheuren gezien toen.
 
Welkom bij de club. Ik heb er al 3 kapot gesprongen. Dure hobby zo.
Ik heb nu een 89 link systeem geplaatst en nu blijft hij heel. Deze zijn net even wat steviger uitgevoerd.

Dit is een CRF?

Verder wel stoer dat jij er al 3 stuk hebt gesprongen :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan