Het 125/250 topic, Deeltje 12. Just pin it!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou wil ik er ook tussen staan hoor! :o
Heb alleen nog niet zoveel foto's op de ktm, dus dit is de mooiste :+

1347856236_6_kkwp_1.jpeg


Precies wat ik dacht, even afwachten maar...
B| :X
Waarom, waarom...? Ben idd benieuwd hoe dat gebeurt is :X
 
Laatst bewerkt:
in de kuil Yeah! :+ ,met een rm250 ??

denk dat ik zaterdag effe naar de kuil ga, ben jij er dan ook Ed?
Nee heb middagdienst en ik heb nog geen trekhaak mobiel :(
Ga voor een campertje kijken , kan ik mooi de pré90 circuits af en kan ik me fatsoenlijk omkleden bij een baan.
Ja met trekhaak :+ :Y
Van die bocht waar jij in zit heb ik ook nog plaatje.
full
 
Laatst bewerkt:
Nee heb middagdienst en ik heb nog geen trekhaak mobiel :(
Ga voor een campertje kijken , kan ik mooi de pré90 circuits af en kan ik me fatsoenlijk omkleden bij een baan.
Ja met trekhaak :+ :Y
Van die bocht waar jij in zit heb ik ook nog plaatje.
[afbeelding]

Ben benieuwd naar je YZ'tje Eddy :Y
 
Nee heb middagdienst en ik heb nog geen trekhaak mobiel :(
Ga voor een campertje kijken , kan ik mooi de pré90 circuits af en kan ik me fatsoenlijk omkleden bij een baan.
Ja met trekhaak :+ :Y
Van die bocht waar jij in zit heb ik ook nog plaatje.
[afbeelding]

ahh jammer,
omkleden maakt me echt geen reet uit waar ik dat doe, sta meestal gewoon naast de auto maar in de winter toch wel erg koud _O-

En die bocht is inderdaad erg leuk vind ik..
 
Die kuil is dat gwoon voor iedereen toegankelijk? En waar is dat ergens?
 
Rijden jullie meestal Zaterdags in de kuil? en laatste tijd erg druk in het weekend?
Ga meestal doordeweeks in de avonden, mja wordt ook minder met het steeds vroeger donker worden..
 
Milieugekken, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen natuurlijk.

zijn die gasten daar echt gek genoeg voor ja?
heb wel eens van die reacties gelezen bij sommige artikels over crossen/wildcrossen en die millieugasten slaan echt compleet door,volgens mij zijn ze geestelijk echt niet lekker,eerst zorgen dat druk bezochte crossbanen verdwijnen en dan dood en moordslag spreken over wildcrossers???????????????ook niet nagaan dat die wildcrossers gaan wildcrossen omdat hun baan gesloten is door hun. :? :?
ze noemen geloof ik ook elk gemotoriseerd voertuig groot of klein 2/4/6/8/10/20 wielen "motorcrossers" terwijl ze zelf in dure 4bij4 auto's rijden.
 
zijn die gasten daar echt gek genoeg voor ja?
heb wel eens van die reacties gelezen bij sommige artikels over crossen/wildcrossen en die millieugasten slaan echt compleet door,volgens mij zijn ze geestelijk echt niet lekker,eerst zorgen dat druk bezochte crossbanen verdwijnen en dan dood en moordslag spreken over wildcrossers???????????????ook niet nagaan dat die wildcrossers gaan wildcrossen omdat hun baan gesloten is door hun. :? :?
ze noemen geloof ik ook elk gemotoriseerd voertuig groot of klein 2/4/6/8/10/20 wielen "motorcrossers" terwijl ze zelf in dure 4bij4 auto's rijden.

Ik kijk nergens meer van op.

Voor de rest ben ik eens met je tekst, die gasten zijn zo hypocriet :X :X :N
 
zijn die gasten daar echt gek genoeg voor ja?
heb wel eens van die reacties gelezen bij sommige artikels over crossen/wildcrossen en die millieugasten slaan echt compleet door,volgens mij zijn ze geestelijk echt niet lekker,eerst zorgen dat druk bezochte crossbanen verdwijnen en dan dood en moordslag spreken over wildcrossers???????????????ook niet nagaan dat die wildcrossers gaan wildcrossen omdat hun baan gesloten is door hun. :? :?
ze noemen geloof ik ook elk gemotoriseerd voertuig groot of klein 2/4/6/8/10/20 wielen "motorcrossers" terwijl ze zelf in dure 4bij4 auto's rijden.

echt hé, heb ook wel eens van die reacties gelezen, eigelijk wil ik dan ook reageren maar daar schiet je toch niks mee op.... :r
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan