Het 125/250cc topic deel 6, we zijn niet meer te houden!

Hoe vaak ga jij tijdens een middagje crossen onderuit?

  • Ik ben nog nooit gevallen

    Stemmen: 2 3,4%
  • 1 keer

    Stemmen: 14 23,7%
  • 2 keer

    Stemmen: 4 6,8%
  • 3-5 keer

    Stemmen: 9 15,3%
  • 5-10 keer

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ben gestopt met tellen.

    Stemmen: 13 22,0%
  • Ik kom alleen aan sleutelen toe ipv rijden.

    Stemmen: 9 15,3%
  • Vallen is voor mietjes.

    Stemmen: 8 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    59
Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
full


En wat vooraf ging in voorgaande delen;

Het 125/250 Cross Topic
Het 125/250 Topic deel 2
Het 125/250 topic deeltje 3
Het 125/250 Topic deel 4
125/250 Topic deel 5, We knallen lekker door.

:]
 
ik zie maar 1 500.

jah beetje rare poll. maar geeft niet toch even stemmen.

en een leuke picca
full
 
Laatst bewerkt:
Tis hier in het Zeeuwse op dit moment redelijk zonnig dus maar rijden vandaag in Rilland,hopelijk gaan ze niet moeilijk doen dat ik met een 125 bij de veteranen meerij,maar goed dat zien we dan wel weer.Iedreen die vandaag ook gaat rijden een fijne crossdag toegewenst :]
 
Wij gaan morgen even rijden op emmen als het weer zo blijft.

@crossblok: misschien een domme vraag maar waarom zou je niet met een 125 bij de veteranen mogen rijden dan.
 
Woensdag voor het eerst weer op Emmen gereden, was nog aardig nat.

Motor vanmorgen schoongemaakt, nieuw filtertje er nog even in en dan richting Emmen. Hopen dat de baan wat droger is! Morgen misschien nog even naar Mill.

Gaan er nog meer mensen richting Mill?
 
Maat van me zoekt een crosser om 1x in de week naar zijn rietland toe te rijden liefst een 125cc.

Motor mag niet meer kosten dan 500,hij hoeft er niet uit te zien als hij hem maar de weilanden door kan helpen naar zijn stuk rietland
 
ik heb er wel een voor 450 alleen de kickstart veer en de waterpomp pakking moet vervangen worden want die is gescheurd op 2 plaatsen daardoor lekt hij. verders zit er zo goed als alles 4 uur in zuiger big end ketting tandwielen. Zitten nieuwe blokpakkingen voet en koppakking in en nieuwe voorbinnenband en schakelaskeering en nieuwe schakelpook volgens mij van titanium
 
Ik heb een vraagje,
Een vriend van me heeft zijn gaskabel vervangen verder niks veranderd en nu verzuipt die wanneer die stil staat. Iemand een idee wat het kan zijn?
Alvast bedankt
 
niet goed gemonteerd?

heb ooit gehad dat ik mn stuur eraf had gehaald, en terug gemonteerd met de kabel er niet goed tussen. hierdoor bleef die hangen en wou die maar niet lopen..
uiteindelijk aangeslagen volgas en als ik dan mn stuur terug draaide weer rustig..
 
Wij gaan morgen even rijden op emmen als het weer zo blijft.

@crossblok: misschien een domme vraag maar waarom zou je niet met een 125 bij de veteranen mogen rijden dan.


Paar jaar geleden vond het bestuur dat een veteraan niet op een 125 hoort te rijden en werd dat dus een regel van de club dat 125 niet was toegestaan bij de veteranen.Maar vandaag werd er niet moeilijk gedaan (inmiddels ook een ander bestuur).
 
Paar jaar geleden vond het bestuur dat een veteraan niet op een 125 hoort te rijden en werd dat dus een regel van de club dat 125 niet was toegestaan bij de veteranen.Maar vandaag werd er niet moeilijk gedaan (inmiddels ook een ander bestuur).
Hoe ging het vandaag, Ron? En hoe lag Rilland d'r bij?
 
Hoe ging het vandaag, Ron? En hoe lag Rilland d'r bij?


1ste manche ging prima na een slechte start lag ik na een rondje of 3 op kop. 2de manche begon ie vlak na de start wat te kraken haha.Vandaag open gemaakt dacht eerst bigend eruit maar krukaslager bleek kapot te zijn dus viel mee.Baan lag wel wat zwaar maar was heel goed.
 
ik heb er wel een voor 450 alleen de kickstart veer en de waterpomp pakking moet vervangen worden want die is gescheurd op 2 plaatsen daardoor lekt hij. verders zit er zo goed als alles 4 uur in zuiger big end ketting tandwielen. Zitten nieuwe blokpakkingen voet en koppakking in en nieuwe voorbinnenband en schakelaskeering en nieuwe schakelpook volgens mij van titanium

Wat voor motor is het?Bouwjaar?
Em zou je me wat foto's kunnen sturen via de pb?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan