Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
17.772
9.081
Op reis
Facebook
Het 14e Gereedschapstopic na het ongelukkige 13e deel, we blijven natuurlijk wel veilig sleutelen ;)

Show hier dus al je nieuwe maar ook oude/antieke maar ook zelfbedacht maar vooral zelf gemaakte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






Gereedschap gerelateerde Links:




Inbus mania : These 16 Hex Key and Driver Options are Anything But Ordinary

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:


full

ml01.jpg


Bekende merken gereedschap :

handgereedschap :
Gedore
Snap On
Teng Tools
Merkloos/huismerk zoals parkside
Facom
Hazet
Mannesmann (greenline)
Stahlwille
Pb Swiss
Werckman
Beta
Sonic
Wera
Bahco

Knipex (tangen)
Channellock (tangen)

electrisch gereedschap

Hitachi
Makita
Black&Decker
Bosch
Fein
Festool
Ferm
Parkside (lidl)
Elora
Metabo

Speciaal gereedschap

Laser
Midlock
BGS

Luchtgereedschap

Rodac


Overige

Calvé
Stroopwafels
Sonic-Tools-Mechanics-Tool-Assortment-Tray.jpg



En voordat men gaat klagen dat iemand offtopic bezig is :

Gereedschap - Wikipedia

Een gereedschap is een hulpmiddel om de bewerkingen uit te kunnen voeren die een mens (of dier) met zijn lichaam zelf niet of moeilijk kan uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Dat wel, maar ik kan iemand die gereedschap koopt geen cursus autotechniek er bij geven. Zo'n totaal gebrek aan probleemoplossend vermogen hoort wel bij de huidige generatie beunhazen: Ze plaatsen nog een hulpvraag op Facebook als ze hun gulp niet open krijgen. En dan volgen ze ook nog het slechtste advies op, want degene met de grootste muil heeft tegenwoordig automatisch gelijk.

Shit, ik word een ouwe lul.

'Techniek Vraag en antwoord' samen gevat in 3 zinnen :t
 
mijn hoofd TD komt bij Campina vandaan
onze nieuwe plantmanager komt bij campina vandaan
onze LEAN dame komt bij campina vandaan
enkele nieuwe uzk komen bij campina vandaan
....pff

ik heb al voorgesteld om onze bedrijfsnaam te veranderen .... werd niet gewaardeerd _O-


ik heb horloges :o, pennen , drevels etc uit ons product zien komen

1 X in een grote pendrijver de naam van een collega gegraveerd, kwam ook uit het product ... ook not amused :+
Campina lijkt mij echt een drama. Bij onderhoudswerk of storingen, en je moet van de éne afdeling naar de andere afdeling, dan moet je je omkleden in de kleur van de afdeling.
2 keer per ongeluk het boutje te kort of wat vergeten mee te nemen, en de dag bestaat uit verkleden en chips, ik moet alweer naar huis.
 
Campina lijkt mij echt een drama. Bij onderhoudswerk of storingen, en je moet van de éne afdeling naar de andere afdeling, dan moet je je omkleden in de kleur van de afdeling.
2 keer per ongeluk het boutje te kort of wat vergeten mee te nemen, en de dag bestaat uit verkleden en chips, ik moet alweer naar huis.
En laat ze niet zien dat je voeten meer dan 15cm van de grond zijn, want dan moet je een collega bij je hebben die kijkt hoe jij 2 treden hoog op een trapje staat en in kan grijpen mocht je onverhoopt van die enorme hoogte naar beneden vallen.
 
Ik kwam vroeger altijd nog binnen via de achteringang.
Zonder in te schrijven. Toen ging het allemaal nog wel.
Maar op een gegeven moment begonnen ze daar met stofvrije afdelingen en luchtsluizen.
Dat was in Borculo. Een jaar of 5 geleden hebben ze ook afscheid genomen van het personeel van de technische dienst omdat die jongens helemaal verpest waren, je kon er niets meer mee.
Ik ben pas geleden nog in Lochem geweest en dat was nogal een afknapper. Wat een fuckzooi.
Ik heb de laatste dag het gebouw illegaal betreden. Poort binnenrijden, bouwhelm en bril op en de lift in. De hoofdmonteur werd helemaal hieper toen hij dacht dat ik mij niet ingeschreven had, en ik zei dat dat klopte.

Als afsluiter zei ik, vaak buj te bange.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week de goedkoopste HBM bandenmachine aangeschaft. Grote blij!

Deels gesloopt, afgesteld en verbeterd, draait als een tierelier nu. Hij heeft vrij hoge klauwen op de tafel dus motorwielen gaan er ook op. Ideaal.
Gisteravond een Facom U.217AS balanceerapparaat gekocht. Oud maar goud. Vanavond haal ik 'm op. Kan alleen geen manual vinden op het interweb.
 
Bij ons slaan ze babyvoeding op en vervoeren ze het , ze hebben om het contract te krijgen nieuwe auto’s moeten kopen
Maarja ook wel een beetje te begrijpen , zijn best veel chineesjes dood gegaan toen ze daar baby voeding met ander spul gemengd hadden
daarom willen ze Nederlands spul , denk dat er een prachtige marges op zitten
 
Nice !

** moppert iets over zijn bestelde set en niet geleverd, en ook z'n centen nog steeds niet terug **


Jep, inmiddels een fraude melding gedaan bij webshop-keurmerk en de credit card bedrijf
Dit weer op advies van de CC bedrijf, die pakken het gelukkig fanatiek op.

( ik betaal, bij hoge bedragen, en eerste keer bij een webshop , altijd met credit card )

Gereedschapcentrum.nl

Met een heeeele grote boog omheen lopen.


Krijg je een of ander bla bla praatje dat het 5 dagen duurt voor je centen terug hebt,
( zit ik nu dus ook overheen )
Bel je de CC verstrekker..

Nee hoor meneer, dat is net zo snel zichtbaar als dat uw betaling naar dit bedrijf ging.
"per direct"

** moppert ** , best veel geld ook ( voor mij ) , ben d'r best zuur over.
 
Jep, inmiddels een fraude melding gedaan bij webshop-keurmerk en de credit card bedrijf
Dit weer op advies van de CC bedrijf, die pakken het gelukkig fanatiek op.

( ik betaal, bij hoge bedragen, en eerste keer bij een webshop , altijd met credit card )

Gereedschapcentrum.nl

Met een heeeele grote boog omheen lopen.


Krijg je een of ander bla bla praatje dat het 5 dagen duurt voor je centen terug hebt,
( zit ik nu dus ook overheen )
Bel je de CC verstrekker..

Nee hoor meneer, dat is net zo snel zichtbaar als dat uw betaling naar dit bedrijf ging.
"per direct"

** moppert ** , best veel geld ook ( voor mij ) , ben d'r best zuur over.
Volgens mij heeft gereedschapscentrum ook gewoon een fysiek adres.. dus de MF knokploeg even optrommelen
 
Gisteren rond 14:00u een doppenset besteld, om 16:00 track en trace code en vandaag op kunnen halen bij de PostNL locatie. Ook bij gereedschapcentrum.nl (geen grap)
 

Bijlagen

  • 20191203_180709[1].jpg
    20191203_180709[1].jpg
    171,2 KB · Weergaven: 11
  • 20191203_181106[1].jpg
    20191203_181106[1].jpg
    96,2 KB · Weergaven: 11
Ze kunnen het dus wel !

Godverdegodver waarom moeten ze mij dan zo nodig aan de taas trekken

godverdegodver !

:)

Mooie set trouwens, zal je wel plezier van gaan hebben

Jep, tevreden klant hierzo. Plezier ga ik er zeker van hebben: als het goed is kan ik hiermee zowat elk boutje/moertje/schroefje die op mijn motor zit loshalen en weer vastzetten XD
 
Ze kunnen het dus wel !

Godverdegodver waarom moeten ze mij dan zo nodig aan de taas trekken

godverdegodver !

:)




Mooie set trouwens, zal je wel plezier van gaan hebben

Hier hele goeie ervaringen met gereedschapscentrum.

Oa een Milwaukee slagschroevendraaier na 2 jaar en 9 maanden onder garantie kunnen ruilen. Kreeg nog een nieuwer/compacter model ook :) De ouwe was in eerste instantie kwijt bij de post, toen heb ik contact gehad met gereedschapscentrum via hun Whatsapp account. Werkte best goed. Ik zou ze ff een appje sturen ;)
 
Nice !

** moppert iets over zijn bestelde set en niet geleverd, en ook z'n centen nog steeds niet terug **

Al die elektrisch gereedschap dozenschuivers zijn een pot nat is mijn ervaring. Geen van alle hier in NL echt oplichters maar kunnen wel verdomd traag zijn als het spul niet op voorraad is. En tref je weer net zo een simpele achter de telefoon of computer dan is de service ook ver te zoeken. Maar goed scheelt vaak wel flink geld ten opzichte van de echte merkdealer dus dat stukje ongemak maar voor lief nemen.
 
Oh zal wel pech hebben ,
Wat me het meeste stoort is dat ik ze achter de reet aan moet lopen..
8 dagen levertijd.. op 10 dagen niks gehoord.. contact zoeken "met een week ( inclusief lever datum ) "..
Week later.. niks gehoord.. paar dagen later " met een week !! echt !~" .. we laten het je weten, we gaan voor je bellen ..
gebeurt niet.. niks gehoord.. geen info..

Week later.. weer een automatisch berichtje.. "ehh.. geen idee wanneer"..

Vraag m'n geld terug.. word bevestigd ..
Inmiddels wéér een week verder , m'n centen nog niet terug..

Als ik dat had geweten ....

Natuurlijk bestel ik bij een dozenschuiver, maar verwacht dan wel op z'n minst dat ze het doosje doorschuiven.
En zelfs dát kunnen ze niet.

Of bied een alternatief aan, heb een set besteld.. die hebben ze ook los leverbaar.. wil best wat bijbetalen, hoef niks gratis .
Maar ...
- niks -

kutbedrijf
 
Ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met hd-gereedschap.nl is een relatief kleine dozenschuiver maar wel met de bijbehorende flexibiliteit. Heb daar bijvoorbeeld al eens een flinke korting gekregen op een zwaarder alternatief omdat de aanbieding niet voorradig bleek.
 
Hoewel ik de MF knokploeg waardeer :)

Kom ik zelf voor m'n werk ook regelmatig in Tilburg , ze hebben tot de volgende rit die kant op.


Ho , wacht even :

NEE NEE, geleerd van de vorige keer..
Kom ik gewoon netjes even praten en onze problemen bespreken.
En dit met wederzijdse tevredenheid oplossen.
Alleen goeie ervaringen met ze gehad tot nu toe.... ook met duur Makita spul..
 
Aanhanger eindelijk besteld. We liepen elkaar een paar keer mis. Het is een Henra machinetransporter MS35 tandem geworden. Extra lange klep, extra balken in de vloer ivm 3-wiel heftruck, 2 reserve wielen, houten vloer en een kist voor de spanbanden. Levering klem voor de kerst. Klaar om 2020 vol gas te beginnen

Foto van het net
8A28502F-BDAE-4102-8BCC-2432CADF85DC.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan