Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

LePensZeur

MF Frietkraam
28 okt 2004
19.179
10.750
Op reis
Facebook
Het 14e Gereedschapstopic na het ongelukkige 13e deel, we blijven natuurlijk wel veilig sleutelen ;)

Show hier dus al je nieuwe maar ook oude/antieke maar ook zelfbedacht maar vooral zelf gemaakte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​






Gereedschap gerelateerde Links:




Inbus mania : These 16 Hex Key and Driver Options are Anything But Ordinary

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:


full

ml01.jpg


Bekende merken gereedschap :

handgereedschap :
Gedore
Snap On
Teng Tools
Merkloos/huismerk zoals parkside
Facom
Hazet
Mannesmann (greenline)
Stahlwille
Pb Swiss
Werckman
Beta
Sonic
Wera
Bahco

Knipex (tangen)
Channellock (tangen)

electrisch gereedschap

Hitachi
Makita
Black&Decker
Bosch
Fein
Festool
Ferm
Parkside (lidl)
Elora
Metabo

Speciaal gereedschap

Laser
Midlock
BGS

Luchtgereedschap

Rodac


Overige

Calvé
Stroopwafels
Sonic-Tools-Mechanics-Tool-Assortment-Tray.jpg



En voordat men gaat klagen dat iemand offtopic bezig is :

Gereedschap - Wikipedia

Een gereedschap is een hulpmiddel om de bewerkingen uit te kunnen voeren die een mens (of dier) met zijn lichaam zelf niet of moeilijk kan uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gehoord 😇...., dat wanneer je op school de eindkapjes uit de tafelpoten haalt, en je in de tafelpoot de staarten van de haring laat vallen, het eindkapje er weer op doet.... Het echt wel even duurt, voor de bron gevonden is.
Ook een hele goede, was persvoer achter de centrale verwarming. Wanneer in de herfst dan weer de verwarming aan ging *O*
 
Ooit getest op de Mavo destijds... Vlak voor de vakantie boven het systeemplafond gelegd....

Week extra vakantie gehad...
Jouw affiniteit met vis zat er toen ook al in dus. En uiteindelijk ben je dan ook nog geworden, wat je als kind al wilde. Dat zie je tegenwoordig al niet zo veel meer.
 
op mijn middelbare school hadden ze "warme lucht verwarming" , kokers tegen de muur waar warme lucht doorblies met roostertjes. tijdens leraarswissel een stinkbommetje open gebroken in het laatste roostertje, en van onze klas ging de lucht door naar de leraarskamer ..... het duurde niet lang of die stroomde leeg :+
 
De laatste tijd met name verbruiksartikelen gekocht. Gisteren de laatste partij electrodes binnen gekregen. Nog een doos doorslijpers en dan hebben we alles gehad voor dit project. Het is stiekem wel meer dan verwacht

Snelle greep wat er doorheen gegaan is:
- 6 pakken Lincoln Ferrod 165A 4,0
- 7 Lincoln Supra 4,0
- 100 Flexovit doorslijpschijven 230
- 1,5 pak 3M fiberschijven korrel 36
- 4 steunschijven
- 9 dozen Hilti zelfborende parkers 5,5 x 35
Volgende keer mij meenemen.

Maak overal lava van voor je
1675342585024.gif
 
Ontvangen als afscheidscadeau van een collega die naar een ander bedrijf is gegaan.

Is een handig ding :Y

Gaat bij ons altijd mee op vakantie. Altijd handig voor het opladen van je telefoon, tablet, laptop enz....

Heb namelijk altijd 2 accu's en een slagmoersleutel mee. Ben namelijk te lui om handmatig de poten van onze sleurhut uit te draaien en is ook handig bij het wisselen van een lekke band.
 
Is een handig ding :Y

Gaat bij ons altijd mee op vakantie. Altijd handig voor het opladen van je telefoon, tablet, laptop enz....

Heb namelijk altijd 2 accu's en een slagmoersleutel mee. Ben namelijk te lui om handmatig de poten van onze sleurhut uit te draaien en is ook handig bij het wisselen van een lekke band.
Ik heb er zelf geen doel voor. Behalve als mega powerbank. Tijdens een wandel trektocht. Lijkt me toch zat voor tien laadbeurten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan