Het 2009 modellen preview topic

Filipino

Die hard MF'er
3 dec 2005
813
0
Bunnik
Het is inmiddels alweer 2008 en het is wat mij betreft alweer tijd om naar de modellen van 2009 te kijken :)

Ik zal aftrappen

Duc_Supermono_549R_OP.jpg


Een mono van Ducati :}

Oliepeil.nl zei:
Ziehier de nieuwe Ducati 549R Supermono. Na 15 jaar weer een Supermono met een half 1098R blok, moet goed zijn voor 108 - 120pk. Gewicht is nog lager dan de Supermono destijds, dus zo'n 120kg ofzo. Bijna 120pk-120kg voor de racer, een soort 'low-budget' Desmosedici. Componenten zijn deels gebasseerd op de nieuwe Monster (frame gedeeltelijk, remmen, voorvork) om de kosten te drukken. Moet een 250GP tegenhanger zijn voor op de straat. Benzinetank zit onder het zitje, 'tank' is bijna compleet de airbox.


big_p03312_0207.jpg

big_p03310_0207.jpg


Een 1200cc v2 van Aprilia :}


full


Een Aprilia 1000cc v4 superbike, waar binnenkort een straatversie van zal komen *O*



Wees niet geschuwd uw verdachte photoshops hier te posten :o :W
 
en de bovenste aprilia is een prototype/studie-object.

Deze komt hoogstwaarschijnlijk niet op de straat... (Heb je die uitlaten gezien? Niet echt conform euro3 :X )
 
Wat mij betreft zouden de heren fabrikanten wel wat meer retro modellen mogen maken. Zoals de CB1100R, Duc Sportclassics en de Guzzi V7 Classic. Die moderne dingen beginnen steeds meer op Klingon Birds of Prey te lijken, wat soms ook wel mooi is, maar wat meer 'klassiek tegengewicht' zou imo geen kwaad kunnen.
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft zouden de heren fabrikanten wel wat meer retro modellen mogen maken. Zoals de CB1100R, Duc Sportclassics en de Guzzi V7 Classic. Die moderne dingen beginnen steeds meer op Klingon Birds of Prey te lijken, wat soms ook wel mooi is, maar wat meer 'klassiek tegengewicht' zou imo geen kwaad kunnen.

Ik vind juist dat ze al die ouwe meuk lekker in het verleden mogen laten...vind er echt niks aan die motoren die jij nu noemt... :P Ik wacht nog steeds op de uitsterving van de ronde koplamp voor :X
 
Laatst bewerkt:
Spy foto's vorige week van de V4 Aprilia straatversie
v4_aprilianews2.jpg


En natuurlijk de Baggelhuizen versie van Appie :)
v4_aprilianews1.jpg


ellukig zijn uitlaten het eerste wat vervangen word bij een supersport maar Assen zal geen probleem zijn haha

Nog een dikke V4 1800cc met 210pk en een bak aan koppel geen echte supersport maar wel een nachtmerie als er eentje naast je voor het verkeerslichten staat uit te dagen lol
De nieuwe V-max
max2B1.jpg
 
Laatst bewerkt:
bron: oliepeil.nl
In Nederland is de YZF-R125 geen enorm succes door de achterlijke wetgeving. Vooral rond de Middelandse Zee is dat andere koek, daar komen de Rossi's-in-spé je aan alle kanten voorbij stekkeren op dit betaalbare scheurijzertje. Yamaha ziet er blijkbaar wel wat in en bouwt de lijn uit met een YZF-R250. Juist ja, weer terug in de richting van de R6....

yamaha_yzf-r250.jpg


Uit Yamaha YZF-R250
 
Terug
Bovenaan Onderaan