Tel dan wel een paar duizend euro bij de prijs op voor de keuring.Hmm, misschien toch wel interessant om het een keer goed uit te zoeken met het RDW. Het zou mij echt gruwelijk lijken om als enige over de NL'se wegen te janken met dat apparaat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tel dan wel een paar duizend euro bij de prijs op voor de keuring.Hmm, misschien toch wel interessant om het een keer goed uit te zoeken met het RDW. Het zou mij echt gruwelijk lijken om als enige over de NL'se wegen te janken met dat apparaat
Dan heeft het al geen nut meer, te duur. Maar wie weet komt er wel een Euro5 ZX-4R voor NL. De enige vraag is of het verkoopt, anders zal Kawasaki er vast ook geen moeite in stoppen. Ik denk dat er best potentie is. Mensen die het leuk vinden voor erbij en zo'n ding heeft niet 95 pk, dus kan ook naar A2. Maar schiet je jezelf dan weer niet in je voet als je ook een Ninja 400 2-cil levert...Tel dan wel een paar duizend euro bij de prijs op voor de keuring.
Ik zit er nu al op te wachten.Dan heeft het al geen nut meer, te duur. Maar wie weet komt er wel een Euro5 ZX-4R voor NL. De enige vraag is of het verkoopt, anders zal Kawasaki er vast ook geen moeite in stoppen. Ik denk dat er best potentie is. Mensen die het leuk vinden voor erbij en zo'n ding heeft niet 95 pk, dus kan ook naar A2. Maar schiet je jezelf dan weer niet in je voet als je ook een Ninja 400 2-cil levert...
Kawasaki gaat hetn iet doen, maar als je het zelf per se wil zou het misschien wel kunnen.Dan heeft het al geen nut meer, te duur. Maar wie weet komt er wel een Euro5 ZX-4R voor NL. De enige vraag is of het verkoopt, anders zal Kawasaki er vast ook geen moeite in stoppen. Ik denk dat er best potentie is. Mensen die het leuk vinden voor erbij en zo'n ding heeft niet 95 pk, dus kan ook naar A2. Maar schiet je jezelf dan weer niet in je voet als je ook een Ninja 400 2-cil levert...
If ZX-4R could hit the Dutch soil, that would be super awesome!De ZX-25R zul je hoogstwaarschijnlijk nooit op de openbare weg hier kunnen rijden. Als je er wat moeite en geld in steekt kan je hem hooguit als circuitmotor of op privé-terrein gebruiken.
De ZX-4R daarentegen maakt meer kans de Nederlandse bodem te zien. Naar de USA zal hij naar verluidt in ieder geval al wel komen! (hoewel nog niet officieel bevestigd) Dat zal denk ik wel de aantrekkelijkste concurrent worden van de Aprilia RS660/Yamaha R7/Honda CB650R.
Honda antwoordt op Kawasaki's ZX25R met de CBR250RR-R. Helaas ook alleen weer voor de Aziatische markt. Ik denk dat ik maar ga emigreren.
Honda baby-Blade met twee- en viercilinder - MotoPlus
Bekijk bijlage 1915126