Het 25kW foto-topic Deel 2

Waarom kan die bij jou niet op kenteken? 25kw is toch 25kw of doen ze daar ook nog moeilijk over?

Mooie fiets btw ;)

ja weet ook niet precies maar had dit berichtje gekregen van die dealer
die dit bericht weer van ducati heefd gekeren

Net onderstaande bericht van Ducati gekregen:

Ik zie wel dat hij een Europese type goedkeuring heeft maar in onze gegevens kan ik geen 25kW versie terugvinden.
Dus helaas kan ik geen verklaring opmaken..


maar laat het 25kw setje er maar gewoon opzitten en rijd ik zo maar rond hoop ik dat ze dat ook maar goed vinden
 
Laatst bewerkt:
ja weet ook niet precies maar had dit berichtje gekregen van die dealer
die dit bericht weer van ducati heefd gekeren

Net onderstaande bericht van Ducati gekregen:

Ik zie wel dat hij een Europese type goedkeuring heeft maar in onze gegevens kan ik geen 25kW versie terugvinden.
Dus helaas kan ik geen verklaring opmaken..


maar laat het 25kw setje er maar gewoon opzitten en rijd ik zo maar rond hoop ik dat ze dat ook maar goed vinden

Wist niet dat het echt om type goedkeuring ging

Geld dat ook voor een uitdraai?
 
Das gin goeie noodstop jonguh! Kan gebeuren, had laatst ook bijna een bumpertje te pakken omdat er een dode eend midden op de weg lag dacht meneer even vol in de remmen te gaan, kon via fietspad nog net uitwijken
Jepep. Hoe zelfverzekerd je ook rijdt, alsnog heb je dingen te leren. Grootste les: woesa, woesa, woesa (3 tellen je rust nemen als iemand zit te kloten ;) ). Achja, ik hoop in de zomer weer te rijden :) .
 
Mijn motor:
PICT0003.jpg


Ik op mijn motor:
PICT0003-1.jpg
 
ja weet ook niet precies maar had dit berichtje gekregen van die dealer
die dit bericht weer van ducati heefd gekeren

Net onderstaande bericht van Ducati gekregen:

Ik zie wel dat hij een Europese type goedkeuring heeft maar in onze gegevens kan ik geen 25kW versie terugvinden.
Dus helaas kan ik geen verklaring opmaken..


maar laat het 25kw setje er maar gewoon opzitten en rijd ik zo maar rond hoop ik dat ze dat ook maar goed vinden



je motor moet om op 25 kw te kunnen een 2e typegoedkeuring hebben, een aantal motoren hebben dit niet. o.a. jou motor waarscheinlijk. je kunt op www.25kilowat.nl kijken welke motoren wel te keuren zijn.

zolang je niet 25 kw op kenteken hebt, rij je gewoon zonder geldig rijbewijs rond en kun je fixxe boetes krijgen , bovendien, ookal geef je ze wel geld, ben je niet verzekerd:) en zal je verzekerings maatschapij er alles aan doen om jou niet uit te keren als jij een omaatje van der sokken rijdt -O- . zou jammer zijn. -O-
 
Jepep. Hoe zelfverzekerd je ook rijdt, alsnog heb je dingen te leren. Grootste les: woesa, woesa, woesa (3 tellen je rust nemen als iemand zit te kloten ;) ). Achja, ik hoop in de zomer weer te rijden :) .


ik heb nog een mooie duke voor je;)

ik heb prima remmen;)
 
ik heb er ook maar alvast eentje aangeschaft.
ben nog geen 18 maar dan heb ik lekker de tijd om hem te "pimpen"
17122011148.jpg


fotosoepje van hoe hij moet worden:
diversioncomplete.jpg
 
zwarte velgen, ik heb m nog niet, ik wil hem gaan kopen.. hij heeft zwarte velgen?\
kun je niet op de papieren zien of hij een 2e typegoedkeuring heeft ofso??

t is duidelijke regel die 25 kw:P maar de regeling is te onduidelijk voor woorden.. en van die 25kw.nl word je ook niet wijzer:P 2001 cbr 600 FS f4i kan dan weer niet etc:P
als je wat meer info er over hebt zou dat heel chill zijn!!

of het op de papieren staat?
 
waarom per se op papier??
heb al een paar vrienden die 2jaar 25 kw hebben gereden.
zolang je het voorwiel op de grond houd en de snelheid in bedwang zijn agenten de moeilijkste niet.
combineer dat met een knmv verzekering en alles lijkt me rond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan