Het 25kW Topic Deel 18!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb ik genoeg geld voor een Yoshimura Tri Oval Dual Tip :9~
Maar snel GPtjes gaan rijden dan :+ *O*

Op een K7 1000 zijn ze ook zooo vet :9~
150-508-89-0l.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maar snel GPtjes gaan rijden dan :+ *O*

Op een K7 1000 zijn ze ook zooo vet :9~
[afbeelding]

Super ! :9~

Voor mijn 600 krijg je dan 1 demper, maar damn die Tri Oval Dual Tip is pure p*rno :}
Je kan alleen zo weinig vinden voor de K6/K7 gsx-r600 qua Yoshimura Tri Oval Dual Tips... Alleen die enkele uiteindes is veel van de vinden...

Ach :+ Is voor mij toch niet te betalen, ga wel voor een Akrapovic Hexagonal Shorty
 
Dan heb ik genoeg geld voor een Yoshimura Tri Oval Dual Tip :9~
En mocht het niet zover komen, ga ik sparen voor een Akrapovic Hexagonal Shorty (die zijn de helft goedkoper en maar een kleeeeiiiinnnn beetje minder geil)
Naffel. :W

En die laser dan met die duopijpjes? :9

Anders als je een keer hier bent gaan we naar MP om te vragen of dat kan passen.
er hangt nog een gebruikte van een R6. :P
 
was het maar zomer :z
:+ :]
Jaaaa *O*

Net 15min gefietst van m'n werk..... KOOOUUUD!!
:W .

Hoe zit het met ons filmavondje?
We kunnen er een filmavondnieuwjaarsfeestding van maken ergens de 1e week van Januari? En waar?

Zou eventueel wel bij mij kunnen als m'n ouders t ok vinden (vast wel :+ ), alleen slapen met meer dan 7 word niet echt geniaal tenzij m'n ouders weg gaan.
 
Laatst bewerkt:
Naffel. :W

En die laser dan met die duopijpjes? :9

Anders als je een keer hier bent gaan we naar MP om te vragen of dat kan passen.
er hangt nog een gebruikte van een R6. :P
Weet je wat het is... Die zijn wel mooi die Xtremes, maar die maken nauwelijks harder geluid als origineel.

En die akra is ook niet zo heel veel geld, voor een kwalitatief goede pijp, met een mooie sound :)
 
Wat voor filmavond wordt 't eigenlijk?

American Pie-sich.
Grudge-like.
_O- of doen we aan familiedrama's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan