Het 25kW Topic Deel 18!

Status
Niet open voor verdere reacties.
B|

maby toch maar weer handvat verwarming er op zetten O-)

alleen kreeg de vorige keer problemen met de accu B|

kan het komen door de manier van aansluiten, dat die ook stroom vreet als de motor uit staat? volgens mij heb ik dit wel is gehoord. Misschien dat je kan kijken of je een soort aan/uit switch ervoor kan fabriceren?
of is dit complete onzin wat ik nou getypt heb :?
 
kan het komen door de manier van aansluiten, dat die ook stroom vreet als de motor uit staat? volgens mij heb ik dit wel is gehoord. Misschien dat je kan kijken of je een soort aan/uit switch ervoor kan fabriceren?
of is dit complete onzin wat ik nou getypt heb :?

nee, da kan goed zijn
maar dan is er toch wel iets mis als da zoveel stroom vreet als het af staat
 
vriend van me met sv 650 had er ook last van alleen hij kon hem soms niet eens meer starten maar dat kwam omdat ze accu niet meer toppie was maar ook omdat de accus precies berekent zijn om alleen te kunnen starten dus zodra je accu wat slechter is kan je der last van krijgen en ik heb aan de andere kant als ik bij stage bedrijf 50 km verder aankom en savond weer weg wil rijden dat de motor het niet doet :(
 
Weet je wat het is... Die zijn wel mooi die Xtremes, maar die maken nauwelijks harder geluid als origineel.

En die akra is ook niet zo heel veel geld, voor een kwalitatief goede pijp, met een mooie sound :)

Moet het dan perse hard zijn?
Ik vind het geluid van kaj niet bijzonder mooi, wel lekker hard. })
Mijn geluid vind ik erg mooi, (en is volgens domo ook hard. :+ )
Maarja ik kan wss niet tippen aan kaj kwa geluid.
 
kan het komen door de manier van aansluiten, dat die ook stroom vreet als de motor uit staat? volgens mij heb ik dit wel is gehoord. Misschien dat je kan kijken of je een soort aan/uit switch ervoor kan fabriceren?
of is dit complete onzin wat ik nou getypt heb :?
Of hem gewoon op je koplamp aansluiten? Als het goed is zit bij iedere handvatverwarming een aan en uit knop })
 
avond :W

zo was best spannend net naar school en terug *O*


me motor gaf aan aanvoer lucht -8 graden !! :o :o :X


en ook veel files een hele dikke mistbank vaarvan het heel mooi glittert voor je koplamp dus bevroren :+

en me vizier in no-time een ijslaag op omdat ik zo lekker hijg :9~ :9~

kom de aankomende hechtometer paaltjes niet eens zien :+

maar ben weer veilig thuis :W :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan