Het 25kW Topic Deel 22!

foto´s waar fluxie en/of fluxie's rsje op staat...

[afbeelding]

[afbeelding]

en dan barry's foto nog

edit... ksnap neit wrom foto niet doet '(
omdat je het adres van het plaatje moet kopieren...niet van de link waar het plaatje te zien is :P

IMG_8779.jpg


IMG_8780.jpg
 
Moet, moet....

Het is natuurlijk nutteloos om een vol systeem te nemen en hem dan niet goed af te stellen en het zal op de lange duur ook niet ideaal zijn voor je blok, maar het hoeft niet meteen :N.
Zou het wel doen want als je hem goed afstelt gaat het veel beter rijden :Y.Zijn 2 foto's van me gemaakt.....

Een is onscherp en de andere sta ik maar half op :+.
Hmmmmmmmmmmz. Toch maar weer een keer mee gaan als we foto's gaan maken :9

erg he '(

maar ik verw8 er nog een paar :Y niet iedereen post gelijk alles de 1ste dag :+
Moeten ze wel doen!
ik heb jou ook gemist hoor. '(
Is je geraaie ook zeg! :j



------ Wanneer is het volgende ritje nou! --------
 
hey tjaps, zou je misschien de foto in de OP van mij willen veranderen naar deze?

GroteFoto-IBFTQQ7B.jpg


tnx :)

en mijn naam naar Cypher Ipv D- Cypher O-)

tank joe :+
 
vind het maar een raar kleurtje dat groen :o


echte kawa kleur blijft toch zilver valt tenminste op tussen al die groene en je kan de verkeerde motor pakken als je een groene hebt :+

als je de verkeerde pakt heb je nog wel een kawa, en niet ineens een bmw :+
 
heb nog een fototje gemaakt van kippies motor naast de mijne *O*

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hee kippie ook op MPP's sinds kort?

Wat vind jij ervan onder een 600? Ik wil weer overstappen van m'n supercorsa's naar 2CT's. Op de openbare weg had ik aan mn gewone MPP's meestal wel genoeg, op een klein stapje hier en daar, maar dat neem ik voor lief, moet ik maar niet zo gek doen :+
 
Moet, moet....

Het is natuurlijk nutteloos om een vol systeem te nemen en hem dan niet goed af te stellen en het zal op de lange duur ook niet ideaal zijn voor je blok, maar het hoeft niet meteen :N.
Zou het wel doen want als je hem goed afstelt gaat het veel beter rijden :Y.Zijn 2 foto's van me gemaakt.....

Een is onscherp en de andere sta ik maar half op :+.

Ik zou zo'n powercommander zelfs met ori uitlaat wel nemen, zeker als je een ander systeem eronder zet. Waarom? Ten eerste om van dat godsgruwelijke kut irritante aan/uit effect af te komen(althans dat is bij mijn motor vrij erg), ten tweede gaat 'ie na goede afstelling ALTIJD beter/fijner/soepeler lopen(ook bij je ori uitlaat) en ten derde natuurlijk voor de vermogenswinst.

EDIT: Als ik volvermogen ben is het bij mij een ding wat hoog op de verlanglijst staat :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zou zo'n powercommander zelfs met ori uitlaat wel nemen, zeker als je een ander systeem eronder zet. Waarom? Ten eerste om van dat godsgruwelijke kut irritante aan/uit effect af te komen(althans dat is bij mijn motor vrij erg)
dat is iets wat ik ook wel merkte :P

Ik had kaj al een keer zoiets horen zeggen, maar het is inderdaad echt wel uh..........merkbaar :+
 
dat is iets wat ik ook wel merkte :P

Ik had kaj al een keer zoiets horen zeggen, maar het is inderdaad echt wel uh..........merkbaar :+

Ik vind het ronduit irritant. Zodra je niet door kan rijden, cq. vast zit achter verkeer begint dat irritante gedoe al :P soms zou ik bijna met slippende koppeling gaan rijden om het te voorkomen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan