Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Zodra ik mijn rbw heb en een fiets,dan komt hij in de OP hehe.
Zal iedereen zijn A2 fiets in de OP zetten. Dus wil je je A2 fiets in de OP hebben. PM me even of laat het hier even weten. Er komen natuurlijk ook A2 meetings zodra het seizoen gestart is en we een aantal A2 rijders hebben :)
 
Uiteraard komen er meetings! Heb er al een topic voor geopend in 'Regionaal'. Specifiek voor regio Amsterdam, Haarlem en Hoofddorp. Uiteraard mag verder ook!
Lekker met zn alleen toeren, mooi weer erbij, mijn jaar kan niet meer kapot! Maar eerst rijbewijs en motor maar eens halen.
 
Honda dominator 650 en husqvarna te 450 hier allebij 34 kw :)

Ook precies vorig jaar op de valreep mijn rijbewijs gehaald volgens de oude regeling O-)
Was nog even spannend met de theorie maar het is net aan gelukt!

Foto550-PEVI4NI8.jpg

Foto550-UJGVEKCN.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel spijt dat ik niet de oude regeling heb gedaan toen ik 18 werd.
Maar wist toen niet eens ervan :p.

Ach ja, altijd achteraf he.
Mooie motors! Rijd zeker wel lekker :D.

Eerste examen is trouwens gepland voor 18 februari.
 
Laatst bewerkt:
@mx-jacob, zien er goed uit die motoren! Hoe is het geluid en hoe rijden ze?

@Haagse Wouter, ja dat kan ik zeker begrijpen. Ik heb hetzelfde. Had beter direct na mijn auto, mn motorrijbewijs moeten halen. Maar nu komen we er ook wel, duurt alleen twee jaartjes langer. Dat is al over een maandje, netjes hoor! Ik ben nog opzoek naar een goede rijschool, en over 1,5 week kan ik beginnen.
 
@mx-jacob, zien er goed uit die motoren! Hoe is het geluid en hoe rijden ze?

@Haagse Wouter, ja dat kan ik zeker begrijpen. Ik heb hetzelfde. Had beter direct na mijn auto, mn motorrijbewijs moeten halen. Maar nu komen we er ook wel, duurt alleen twee jaartjes langer. Dat is al over een maandje, netjes hoor! Ik ben nog opzoek naar een goede rijschool, en over 1,5 week kan ik beginnen.


Hallo Frizzlle!

Het geluid van de husqvarna is erg mooi! toen ik hem kocht zat de originele uitlaat er nog op, inmiddels zit er een full titanium akrapovic op (foto) daar kan de db killer uit, dat geeft hij echt een prachting zwaar geluid.

De dominator is nog met standaard dempers, maar nog steeds een mooi 1 cilinder geluid dat is wat prettiger voor dagelijks gebruik :+

Hier kan je het wel aardig horen is met db killer.
 
Jep, Bas, ooit (13 maanden geleden) mijn A1 rijbewijs gehaald, dus ook ik nu op een 35kw fiets. Jawel, de hier al besproken MT03 :)

Ik ben 1,93 kort, en het pas allemaal prima op die MT03!

full

full
 
@mx-jacob, klinkt goed! En leuk terreintje. Stuur maar foto's als er meer zand ligt, ik ben benieuwd!

@Baswitlof, ziet er goed uit die motor en zo te zien geeft het geen problemen met je lengte. Leuk dat je met Wheelytime mee rijdt, als ik mijn rijbewijs heb kom ik ook zeker een keertje langs!
 
Jep, Bas, ooit (13 maanden geleden) mijn A1 rijbewijs gehaald, dus ook ik nu op een 35kw fiets. Jawel, de hier al besproken MT03 :)

Ik ben 1,93 kort, en het pas allemaal prima op die MT03!

En hoe kom je nou dan al aan een A2 fiets na 13 maanden? :p

Maar chill dat het allemaal past! Ben benieuwd zaterdag hoe t mij af gaat met 1.95. :9~ :]

-Edit; Je staat in de OP :) Welkom :]
 
Laatst bewerkt:
zo vanochtend mijn theorie gehaald, ik heb maar 1 foutje xD
morgen 280 km rijden voor een leuke motor!!!
als hij meegaat plaats ik wel ff een foto'tje of 2 :p
 
Ziet er goed uit :) We krijgen al een aardig lijstje zo. Nu nog je Pasje halen :)

ging even op zoek naar wat filmpjes ervan.
1ste die ik tegen kwam:
" Nope it doesn't sound like a gixxer " :')
 
Morgen is het zo ver *D
Hopen dat het niet echt gaat sneeuwen vannacht en morgen vroeg :p :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan