Het 400 cc gebeuren

Ik had een Suzuki GSX 400X Impulse. Erg leuk! 153kg droog en 59pk... Gooien en smijten met die handel. Chicanes rule!
 
full


Dit is mijn ZXR 400 uit '93. Zo als je ziet zijn de kleuren groen wit blauw, 24000 km op de teller.

Als iemand nog een mooie sportdemper heeft liggen, mag hij/ zij dat aan mij laten weten...



Bijlage: tn_pimmotor04a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oke dan. Zal ook even mijn ZXR te kijk zetten.
Het is de eerste uitvoering. Uit 1989. Heb hem inmiddels alweer 1,5 jaar. BSM Carbon pijpje eronder :9~
Superfiets, zeker ook op het circuit.
4548
 
Hoi,
Ben zelf ook in het bezit van eem 400 RR uit 88, helaas is daar de uitlaat op 2 punten van afgebroken. Hoop op deze manier een andere uitlaat op de kop te tikken of tips te krijgen waar ik aan onderdelen voor deze motor kan komen.
Alle informatie is welkom, alvast bedankt voor de moeite,
groetjes Daniël
 
Lijk me eindelijk een goed plan.

Ik heb hier ter plekke geen foto's beschikbaar, mar zal thuis eens zoeken, scannen en noem maar op.

Mijn VFR400:
bj '90, ongeveer 53000 km, krap 60 pk, uitlaat aan gort, moet nieuwe kmteller kopen (ergens tandwieltje verrot in aandrijving, kost klauwen met geld, koop wel fietstellertje; weegt ook gelijk minder), schuifschade (zie nickname en uitleg bij "voorstellen")

En ik doe 'm niet weg voordat hij er GVD weer eens als een plaatje bijstaat. En dan nog zal ik er extra over nadenken. Rij nu met Hayabusa rond, dus ik weet wel hoe PKs er echt uitzien, maar ik vind het argument te zwak om 'm weg te doen.


O ja, vergeet ik helemaal: Hyperpro binnenwerk, voorkant ietsjes lager, uiteraard begrenzer eruit, heb hem sinds '96, had toen 15000 gelopen, dus de vorige eigenaar heeft er bijna nooit op gereden (3750 km per jaar is héél weinig). Inmiddels ook stalen remleidingen en het eind is nog lang niet in zicht.
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand me vertellen wat zo'n kawa 400 nou ongeveer kost??!! Vind het een hele mooie machine eigenlijk.....
 
Heyyyy, gaan we nog bij elkaar komen. Mijn zxr-retje heeft ondertussen een BSM Vampire en een MRA light-smoke ruitje. Ik zal vanavond ff een fotootje plaatsen.

Ondertussen staat ie bijna op 13000 km en hij stond 3 juli nog op 7000. :]

Alle brullende, schreeuwende, 14000 toeren uitgillende 400-tjes bij elkaar moet toch een bijzondere ervaring zijn.

Laterrrrrr

ps. ik stap volgend voorjaar over op een gloednieuwe zx6r, GROEN uiteraard. En kijken hoe flexibel de FBTO nou werkelijk is, hehehe.

NU leven NU genieten!
 
Weet je wat het is... ik ben enorm gehecht aan mijn 400-tje. Mijn eerste fiets en mijn mooiste aankoop. ALs je de komende lente nog steeds geinteresseerd bent dan hoor ik het wel. Only the best is good enough voor die groene rakker. En dat geldt dus ook voor zijn nieuwe eigenaar...

Laterrrrrrrrr
 
Hmmm, in het voorjaar wil ik een zxr400 aanschaffen, dussssss wat moettie kosten? ;)

He toch maar naar een iets rustiger model kijken, is geen slecht plan... Als je wilt heb ik nog een zx6r staan voor 800 €. Is alleen wel geheel aan de gort '( .

ben zelf ook al weer aan het kijken voor een nieuwe zx6r }) kan het toch niet laten.
 
K heb er geen een, ben wel kawazx4r fan, en ut lijkt me leuk om ff langs te komen alleen al om de mensen van MF te zien. Ik ben helaas tot 100 KM mobiel.


QUint.
 
Ik ga mijn zxr400 verkopen, vandaag besloten met mijn verkouden kop..

Vraagprijs 5.100 euro
Bouwjaar 1995
12900 km
nieuwe banden, remblokken voor, BSM Vampire en Light Smoke ruitje

Er komt een 600 aan, daar zit ik met mijn 187 cm toch iets lekkerder op.

Ik hoor het wel.

Laterrrrrrr
 
hai iedereen,
ik heb ook een 400cc, een Suzuki GSXR 400 RJ bj 1988
ik heb alleen een klein probleempje met dat ding....ik heb m´n blok opgeblazen dus ik ben op zoek naar een ander blok maar daar is moeilijk aan te komen dus als iemand een tip heeft dan hoor ik dat graag. er past ook een blok van een GSXR 400 RRk onder.
o ja er schijnt ook ergens een speciale 400cc motorzaak in NL te zitten als iemand die weet hoor ik dat ook graag
mzzl
dick@glider.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan