Het 400 cc gebeuren

Investig8or

MF veteraan
14 jan 2002
2.232
0
Delft
't was al een beetje een idee in het Kawasaki zxr 400 topic , daarom hier maar even vervolgd.
Er is dus sprake van een groeiend aantal 400 cc rijders :} , en ik zou dit topic willen gebruiken om eens te kijken wie welke 400 cc heeft , en de gebruikelijke info.Met erbij meteen de vraag of er interesse is om een keer ergens bijeen te komen als 400 rijders, maar dat komt t.z.t. wel in "Waar is wat te doen".
Dus zal ik effe beginnen })
Kawa ZXR 400 , '93 , zwart/paars/roze ,36000km ,65 pk.
Zwart ruitje , Laser demper.In bezit sinds:mei 2001.
Zeer tevreden *D *D
 
CBR400RR, 1988, Blauw/wit (niet originele kleuren), 48000 km, 60 pk.
Ovale aluminium Bos-demper, tierips en in mijn bezit sinds november 2000.
Wel tevreden, maar meer pk's is niet verkeerd.

Foto:
misc.php
 
RVF400R, 1996 met 40.000 km, 58 pk aan het wiel, Micron aluminium demper, achterkant iets verhoogt d.m.v. een verhogingssetje, verder alles origineel, in bezit sinds eind februari 2002. De beloofde pics komen nog, maar in de tussentijd een foto uit de brochure.
full
 
:9~ :9~ :9~ :9~

Wil ik ook wel zo'n mesjientje. Lekker licht voor het betere gooi en smijtwerk.
Ik ga toch deze zomer eens een racertje huren. Nog nooit op zoiets gereden.

BTW gave kleuren dat poepbruin op die RVF, is eens wat anders.
 
:9~ :9~ :9~ :9~

Wil ik ook wel zo'n mesjientje. Lekker licht voor het betere gooi en smijtwerk.
Ik ga toch deze zomer eens een racertje huren. Nog nooit op zoiets gereden.

BTW gave kleuren dat poepbruin op die RVF, is eens wat anders.
LOL :+ , het is rood trouwens :( , de foto is niet echt duidelijk :)
 
lekker offtopic weer hierboven ;) ;)
Maar keb ff een polletje toegevoegd.
Om een keertje bij elkaar te komen om te praten over het chronische pk tekort , maar ook over wat het zo goed maakt.
Degenen zonder 400:natuurlijk ook welkom he. :}
 
Omdat ik in niet al te lange tijd ga afrijden, ben ik me al een beetje aan het oriënteren.

De cbr600 is een kanshebber, maar een 400cc (kawasaki zxr400, honda rvf400) is ook niet verkeerd. Een 400cc lijkt me perfect: niet al te duur, niet te veel vermogen, klein (ik ben 1.69) en licht.

Wat ik me alleen afvraag is of zo'n 400cc na een jaar of 2 niet gaat vervelen. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment toch meer vermogen wil.

O ja, de velgen van de rvf zijn :9~
 
Laatst bewerkt:
Wat ik me alleen afvraag is of zo'n 400cc na een jaar of 2 niet gaat vervelen. Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment toch meer vermogen wil.

Ik heb mijn 400 ruim een jaar gehad. Wel veel lol mee gehad, maar na een circuitdag op Assen wilde ik toch wel meer vermogen hebben. Op straat had ik minder 't idee dat ik veel te kort kwam. En ik had ondertussen geld voor een gixxer *D . Op de volgende circuitdag trouwens wel gemerkt dat circuitrijden met een GSXR750 echt moeilijker is dan met een CBR400RR ;) . Voordeel van de 400's vind ik trouwens wel dat je als je voor b.v. €3000 een 400 koopt je iets veel mooiers krijgt dan b.v. een CBR600 voor hetzelfde geld.

Conclusie van al het bovenstaande gezwam :? : Een 400 is gewoon 8-) , en inruilen kan altijd nog. Op een relatief goedkope fiets schrijf je toch niet zo hard af.
 
Ik heb ook een kawa 400 ,25 kw helaas maar ja moet maar ff een paar jaartjes maar desondanks heb ik er nog veel plezier op en rijd ie nog best wel snel !!!Hij is uit 93 heeft 37.000 km er opstaan , zwart ruitje, andere uitlaat, andere knipperlichten, achterkant wat strakker gemaakt..

3533


3534


3535
 
En ik heb een Bandit 400 van '93 met 21.000 km op de teller en helaas met nog ff 25kw
 
Ik heb ook een 400-tje sinds oktober 2001. Het is een ZXR400 Zwart/ Paarsmetallic van 1999 13.000 KM. Laser uitlaat, buddyseatcover.
Een Supermotor! :}
screen


Hij is uit 93 heeft 37.000 km er opstaan , zwart ruitje, andere uitlaat, andere knipperlichten, achterkant wat strakker gemaakt..
Hey @ZXR-,jekko, mooie knipperlichten, zoek ik ook al een tijdje, waar heb je die vandaan? Passen ze gelijk of moet de kuip een beetje aangepast worden?
Groetjes Sonja :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb als eerste motor een Honda CB-1 gehad. Was er enorm gelukkig mee en vond het echt jammer dat ik hem er niet bij kon houden '(

Geluid was echt verslavend :} :9~
Fotootje is niet echt scherp, maar goed......

Right_corner_CB1_2.jpg
 
ik heb kleine carbon knippers.
past perfect, mooi en 10 euro.
soms is bij een scooterzaak werken toch voordelig, zga ze bij safe voor 60 euro!
 
Terug
Bovenaan Onderaan