het 4e TDM topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwaakmans

MF'er
9 aug 2009
226
0
Het 4e TDM Topic.

BHRacing

kawaidioot
GE1.jpg

full


kawa met z'n meissie ;)
large


Naam: kawaidioot/Gerard
Motor: italiaanse import TDM850 uit 1997.(start-32.000km)
Woonplaats: Zevenhuizen
Niet vies van off-road....
:P

met:
**stuur-risers
**ander stuur
**hoog Ermax-scherm(smoke)
**valbeugel
**Givi-topkoffer
**Garmin voorbereid voor Zumo550
**stebel-herrie

Event. nog te doen:
#carterbescherming
#enduro-stuur
#stalen remleiding
#vario-screen


daim
full


RonaldTDM900
full


botje
full


XRBIKER-R
full


JAMF

full


Naam: Jeroen
Leeftijd: 36

TDM 4tx - 1998 Duitse import (2003)
59 k op de teller gekocht met 23 k

Mods

- Gefreesde alu-steps vóór
- LED pinkers
- LED stadslicht
- Xenon
- Intercom (incl. Handsfree bellen, mp3/radio , navigatie via telefoon) (met draadjes)
- Stebel luchthoorn
- Rimstriping
- Cobra uitlaat
- Magazi spiegels

To do
- ruit aanpassen (hoger/lager/spoiler)
- bagarek / duohandgreep renoveren
- andere spiegels
- 12 volt stopcontact - met ontstoring - in de kuip
- Kattenstaart verplaatsen van achterwiel naar spiegel })
- veel rijden :]


VaraVriend
full


TeDeuM
TDM_actie.JPG


CBFox
477595625_6_8jpG.jpeg

Naam: Armand
Leeftijd: 39
Motor: TDM900ABS GT bj.2009
Gekocht: 0km nu 42000km
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Modificaties:
- Middenbok
- Osco oiler
- Stebel toeter
- Givi Maxim topkoffer met remlicht
- BSM- oval dempers
- Xenon verlichting

XoReP

TDMuts

meik de beik
full


tdemmer

mods:
- luchtklep afgedopt.
- laser oval titanium uitlaten.
- k&n luchtfilter.
- indien nodig een 3 delige givi kofferset, meestal echter alleen de topkoffer in gebruik.
- Xenon koplamp.
- Suzuki handkappen.
- 12 volt aansluiting voor domdom of iets dergelijks.
- indien gewenst een renthal stuur.
- Pro oiler kettingsmeersysteem.
- Soms m'n verhoogde ruit erop (lees bij veel en vaak snelweg rijden)

willi Alfredo
full

Helaas overleden.

De nieuwe aanwinst:
full


Joris85
P10304361.jpg

Naam: Joris
Leeftijd: 24
Motor: TDM 900 uit 2002
Gekocht februari 2009 44.000 km op de teller, inmiddels 55.000 km


Modificaties:
- Middenbok
- Puig zwart kuipruit (verhoogd) en Yamaha Touringscreen
- Givi Valbeugels
- Handvatverwarming (Hein Gericke)
- Scottoiler
- DL- 650 handkappen
- retro reflectiestickers (zwart, 3M) rondom

Ollie
full


Yamaharrrumpie
DSC01286.jpg


Kala
IMG_8323.jpg


Naam: Kala
Leeftijd: 25
Motor: TDM 900A uit 2005
Woonplaats: Arnhem

Modificaties:
- GPS (van mij)
- Verder heb ik geen idee...

Wensenlijstje:
- Topkoffer
- Middenbok
- Hyperpro vering (voor en achter)
- Xenon verlichting
- Dubbel setje lampen voor (zodat beiden lampen branden)
- Permanent kettingsmeer dingetje (geen idee hoe dat heet)
- Rijden in nat weer zonder gezeik..

TDMprutser
full

Naam: Piet
Leeftijd: 37 (nog even)
Woonplaats: Monster

Motor: TDM 850 4TX, 1997, rood/zwart

Modificaties:
- Laser Prostocks
- Bjoetiekees, maar alleen als het moet
- Ouwe lullensteun
- Scottoiler
- Zumo 660

Wensenlijstje:
- Een echte toeter, in plaats van die schorre kikker die nu achter de topkuip zit
- Hoger of lager ruitje. Moet nog uitzoeken wat voor mij lekkerder is

motorduiveltje
full



vonketrekker
large

large

Naam: Vonketrekker
Woonplaats: Den Hoorn
Type: TDM 850 uit '99

Modifcaties:
Handkappen
Xenon
Kleinere Knippers
GPS
Kofferset
EC-oiler
Verlengt spatbord

Wishlist:
Oliedruk sensor
Middenbok
Carter beschermer


Naba
full


Naam: Naba
Leeftijd: 34
Motor: TDM 850 4TX uit 2000
Gekocht sept. 2008 met 8400 km op teller, nu 47.000 km (mei 2011)
Woonplaats: Venlo

Modificaties:
- Middenbok
- Valbeugel
- Carterplaat

Wensenlijstje:
- Xenon verlichting of - Dubbel setje lampen voor
- Handkappen

Proosst
31032009467.jpg


Bogus
full

Naam: Tijmen
Leeftijd: 23
Motor: TDM 850 uit 1997 gekocht met 35000 km.
Woonplaats: Badhoevedorp

Wenslijst: Xenon
Middenbok

b08eef09563d23dda36584df1455c3bc


HansVanNetten
d1b84ca902810117f81eaf5847064cb3


Naam: Hans
Woonplaats: Delft
Motor: TDM 900A van juli 2006. Per 1 aug 2009 op NL kenteken
Per 1 aug 2009 van mij met 1700 km op de teller :}
Aanpassingen: Givi topkoffer~[/quote]

LeonS
LeonSTDM.JPG

TDM 850 3VD uit 1994

Naam: Leon
Leeftijd: 43
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Stoelmans
Mooizwartisnietlelijk004.jpg

TDM 850 1992
Kleur: zwart

- Geslepen nokkenassen met los verstelbare tandwielen.
- Arrias sportzuigers 858 CC moet nog groter
- LSL stuur
- Zelf gemaakte gear selector in het dashboard.
- Dubbellicht met booskijkers.
- Gaas in de zij panelen.
- Corbin zadel.
- Flatslide carburateurs
- Ixill Extreem shorts color black uitlaten.
- Alarmverlichting
- Afgezaagd spatbord achter.
- Osco smeersysteem
- Blauwe klauwen met wave disks voor en cevlar blokken.
- Achter band BT016 maatje groter
- Voor BT021 maar die bevalt niet.
- Achter schokker veranderd incl. veer
- Voor Hagon progressieve veren
- Uitgezaagde ruit ivm turbulentie
- Speciale spiegels voor meer zicht met knippers.

Culater
Burn1.jpg

CU0406.jpg


Yamaha TDM (model 3VD) Bouwjaar 1992

OMBOUW:
850 motorblok vervangen door 900 blok bij km. stand 92.000
TDM 850 CDI unit vervangen door TRX 850 CDI unit i.v.m. T.P.S.
Injectiesysteem vervangen door Mikuni TDMR Flatslide Carburateurs
K&N losse luchtfilters
OVER Racing RVS Voorbochten
Ixil Euroline Conical Underseat dempers (voor Yamaha R1 met E-keur 8-) )
Motorsteunen gefreesd uit massief Dural aluminium
Frame aangepast en verstevigd en daarna gepoedercoat
15 tands voortandwiel
FZR 1000 17 inch voorwiel
Triumph Sprint ST enkelzijdige swingarm (compleet incl. velg, schokdemper,tandwielopnemer, remklauw etc.)
Subframe achter aangepast voor R1 (model 2001) monoseat, custom made buddyseat
Zijkanten tank glad gemaakt (laswerk)

Banden:
Bridgestone BT014 - 120/70/17 voor en 180/55/17 achter

Accessoires:
Hyperpro voorveren en achterveer
LSL Streetbar stuur incl. Crashball stuurgewichten,
LSL Crashpads.
Ariette "TDM" handvatten
Kleine spiegels
LSL "Racing" Voetsteunen
R1 Blauwe Remklauwen
Moto Master "Flame" remschijven voor
Staal omwikkelde remleidingen voor en achter
Kuipruitje kleiner gemaakt
Eigen gemaakte aluminium kettingbeschermer
Carbon Fiber tankdopcover
Carbon Fiber dashboard paneel
Carbon Fiber FZR1000 voorspatbord (in kleur gespoten)
Hyperbolt Aluminium geanodiseerde bouten in o.a. motorblok, kuip en frame.
Wielen gepoedercoat
Velgen geshaved
TDX logo op radiateurbeschermer gespoten
Racegaas in de luchtopeningen aan de zijkanten van de kuip
LED knippers voor, mini Arrow knippers achter
Super White H4 lampen 100/90 Watt
Booskijkers

Gepolijste onderdelen:
Schetsplaten voetsteunen
Schetsplaat achterrempedaal
achterwiel naaf
Motorsteunen
Bovenste kroonplaat

Alle typeaanduidingen, merknamen etc. zijn gespoten
(behalve de stemvorken op tank dat is een originele Yamaha accessoire)

Vermogen:
ca. 100 PK. (92 pk gemeten aan het achterwiel)
ca. 110 Nm. (103 Nm. gemeten aan het achterwiel)

Prevaes
tdm.JPG

TDM 850
Bouwjaar: 1997
Kilometers: 38.000
Opties: bagster tanktas, Renthal crossstuur, GIVI kofferrek, verhoogd zadel.
De groeten,
Prevaes Luc, Lanaken (B)

Type>>R

Sylvan08
full

full


ondertussen erop:
- pro-oiler
- hot grips
- shad topkoffer rekkie

3LDré
full


Nomiis
full

full


TDM 900 uit 2003
KM stand: 37000
Accesoires:
- MRA vario screen
- Handkappen
- Osco - oiler
- Garmin zumo 550
- 5cm loos zwart plastic afgezaagd onder de nummerplaat
- LSL stuur: streetbar high titanium anodised (85 cm)
- LSL Risers 35 mm (en een bietje naor vore)
- LSL crash ball stuurgewichtjes
- Handvatverwarming daytona hotgrips
- MIVV GP carbon dempertjes

wensen:
- Dubbel Xenon

Wiper
full

Motor: TDM 850 3VD uit 1993 rood
25000 km.

Naam: Wiper
Leeftijd: 43
Woonplaats: Hoorn

Mods:
- Dynokit
- K&N filter
- 2 brandende koplampen.

Wishlist:
- Koffer achterop.
- Ander ruitje.

M7H
26beaf6afaac45ea409ca803ddc4279b

TDM900 / 2002 / 43000
Opties: Standaard
- Topkoffer

Wensenlijstje:
Ben ik momenteel over aan het nadenken!
Xenon?
ben er nog niet uit......

Janoniem
full

Naam: Jan
Woonplaat"s: Assendelft
Motor: TDM 900 uit 2002

M'n TDM heeft de volgende afwijken t.o.v. standaard:

- Verhoogde ruit (+14,5 cm), ik word gek van de turbulentie, dus ik wil nog een keer een kleinere proberen (+8 cm).
- Stuurverhogers, zaten er al op toen ik hem kocht en bevallen goed.
- Handvatverwarming, zelf erop gezet om de koude ochtenden een beetje door te komen.
- V-strom handkappen, zien er wel stoer uit vind ik.
- Bagster tankhoes en tas
- Zijkoffers van Yamaha, staan erg goed in m'n schuur.

Wishlist:
- Van andere knippers tot een andere uitlaat en alles wat daar tussen zit. Te beginnen met een andere ruit.

JONG
TDM 900 A 2005
DSCN3883.jpg

DSCN3888.jpg



Upgrades:
Upgrades:
Hyperpro voorvering
Hyperpro achterveer
Powercommander III
Laser titanium uitlaten
LSL titanium superbikestuur
LSL titanium stuurgewichten
Rise-up/setback stuurverhoger
Buddyseat 2007
Stebel
Dubbellicht
Witte knippers
BSM Luchtfilter
Iridium bougies
Airboxslag afdedopt
Garmin Zumo 550
Donkere raceruit
Bugspoiler
Throttle rocker


large


VeryMeanMachine
Foto-MVNBAPOX-D.jpg


EmilleR
p1000017kl.jpg


kwaakmans

full



Naam: Eefje
Leeftijd: 46
Woonplaats in Overijssel
Motor: 4TX 850 bjr 96
Kmstand 56000

Mods

Xenon dimlicht
Vikingseat
Kleine knipperlichten
Viper 2 in 1 uitlaat


Naam: Pieter H
Leeftijd 29
Woonplaats Hoornsterzwaag
Motor 4TRX

Voor mijzelf de 4TRX gebouwd: een 4TX met TRX blok.
met racenokkenassen, dynojet, losse K&N filters, 42mm RVS uitlaten met hoog gebouwde carbon dempers, blue spots, Hagon schokbreker en nog wat leuke dingetjes..!

full



Naam: OhsHit (marcel)
Leeftijd 37
Woonplaats Leeuwarden
Motor TDM 900 2003

-3 delige Givi kofferset
-blauw aftermarket stuurtje
-Laser Duo Tech dempers (titanium uitvoering)
-origineel Yamaha alarm met afstandbediening en start blokkering
-Bagster tankhoes en -tas
-onderkuipje

minip1010280copy.jpg







- Deel 1

- Deel 2

Het derde TDM-topic - Op naar de lente!!

In deel 1!
- Scottoiler monteren van Joris85!

In deel 2!
- Oliewissel van een 850.
- Dropveter in de band
- Als je nieuwe bekleding op je zitting wilt
- Hoe je een Stebel Nautilus monteert
 
Laatst bewerkt:
Hoi Kwaakmans,

kan je mijn op veranderen?

Naam: Armand
Leeftijd: 39
Motor: TDM900ABS GT bj.2009
Gekocht: 0km nu 42000km
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Modificaties:
- Middenbok
- Osco oiler
- Stebel toeter
- Givi Maxim topkoffer met remlicht
- BSM- oval dempers
- Xenon verlichting


Groeten,
Armand
 
Laatst bewerkt:
Komt goed.
Ik ga de gehele OP nog iets aanpassen i.v.m. niet werkende plaatjes e.d.

Ik ben niet zon computerster :)
 
Komt goed.
Ik ga de gehele OP nog iets aanpassen i.v.m. niet werkende plaatjes e.d.

Ik ben niet zon computerster :)

Deel 4 *O*
Zal ook maar eens een fotootje aanleveren, einde aan het anonieme gedoe hiero :P Maar eerst gaan we de TDM eens verwennen met een paar liter verse Putoline halfsyntheet, eens kijken of ie dat fijn vind 8-)
 
Deel 4 *O*
Zal ook maar eens een fotootje aanleveren, einde aan het anonieme gedoe hiero :P Maar eerst gaan we de TDM eens verwennen met een paar liter verse Putoline halfsyntheet, eens kijken of ie dat fijn vind 8-)

Of 'ie dat fijn vind? Hangt er vanaf wat je d'r mee gaat doen...
- In de benzinetank: niet fijn
- Over je zadel en plastic: niet fijn (gaat 'ie wel van glimmen vermoed ik)
- In je oliereservoir/blok: heel fijn :Y
 
Of 'ie dat fijn vind? Hangt er vanaf wat je d'r mee gaat doen...
- In de benzinetank: niet fijn
- Over je zadel en plastic: niet fijn (gaat 'ie wel van glimmen vermoed ik)- In je oliereservoir/blok: heel fijn :Y

Mmmm, daar had ik nog niet aan gedacht, maar ik hou het even in mijn achterhoofd voor komend pekelseizoen, zou best kunnen werken :j :+
:W
 
Zal ook eens een statieportret van de tdm maken voor in de OP.

Vandaag de Hyperpro gemonteerd; super! Meteen de originele dogbones weer gemonteerd, en 6mm shims onder de bovenste gaffel gemonteerd. Levert ca 15mm extra hoogte op. Stuurt nu prima en veert een stuk beter!
 
Maak je alleen gebruik van de webruimte van Motorstop Helder of ben je er ook daadwerkelijk geweest? Vond mijn weekje bij Jan en Ina erg leuk, toch eens kijken of ik er nog een keer naar toe kan.

Nee, nee en nog eens nee :N

Kwam ooit eens ACF50 tegen, en ben eens gaan googlen of dat wat was. Toen kwam ik een draadje tegen hier op M-F waarbij op een gegeven moment een testje gedaan is met verschillende middelen (inclusief roomboter). In dat draadje werd op een gegeven moment verwezen naar de eerder genoemde website van Jan en Ina, waar de test samengevat is met mooie foto's..

Daardoor werd ik wel nieuwsgierig naar hun 'onderkomen', dus heb ik de rest van de site ook eens bekeken. Wel besloten dat ik daar ook eens naar toe moet, maar het is wel effe rijden :] :Y
 
hallo allemaal!

ik jh brinks heb een TDM 900 aan geschaft,
na 3 jaren op een ktm gereden te hebben nu gegaan voor een serieuze motor ;)
ben nog wel op zoek naar wat info!

-is het verstandig om er een andere uit laat op te monteren! dan standaard? loopt hij dan beter zo ja welke uitlaat
- zijn er verder nog dingen waarvan ze zeggen die kun je beter veranderen?
verder de zoek functie wat gebruikt, ik zoek nog wat extra ervaringen als het gaat over tom tom?
zijn er mensen die er schik van hebben?

bedankt vast

zal binnen kort een foto plaatsen, heb hem nog niet :)
 
Welkom! Goeie keuze, ben even benieuwd waarom je van een KTM (welk model?) naar een TDM bent gegaan? Vooral de opmerking "serieuze motor" vind ik interessant :-)
 
Trouwens Kwaakmans, voor de OP heb ik een paar wijzigingen:

Naam: Naba
Leeftijd: 34
Motor: TDM 850 4TX uit 2000
Gekocht sept. 2008 met 8400 km op teller, nu 47.000 km (mei 2011)
Woonplaats: Venlo

Modificaties:
- Middenbok
- Valbeugel
- Carterplaat

Wensenlijstje:
- Xenon verlichting of - Dubbel setje lampen voor
- Handkappen

Nieuwe foto komt er aan!
 
-is het verstandig om er een andere uit laat op te monteren! dan standaard? loopt hij dan beter zo ja welke uitlaat
- zijn er verder nog dingen waarvan ze zeggen die kun je beter veranderen?
verder de zoek functie wat gebruikt, ik zoek nog wat extra ervaringen als het gaat over tom tom?
zijn er mensen die er schik van hebben?
Hoi KTM_driver, welkom!

Wel grappig dat je de TDM een serieuze motor noemt als je net van een KTM komt. Dat zijn toch ook heel leuke fietsen met voldoende pit dunkt me ;)

Uitlaat zal qua lopen niet veel verschil maken, kan wel iets meer vermogen opleveren maar dan voornamelijk in combinatie met een ander luchtfilter. Wel even denken aan de afstelling!

Tsja, wat kun je beter veranderen? Geen idee, dat ligt helemaal aan het doel van de motor, het budget, en de huidige staat.

Geen ervaring met Tomtom, althans niet op de motor. De Tomtom in mijn auto past niet op de TDM, staat lullig zo'n Megane op je stuur... Zit namelijk in de auto ingebouwd. Voor de motor maak ik gebruik van een Garmin Zumo 660. Niet volledig vlekkeloos maar over het algemeen goed bruikbaar!
 
Ben ook wel benieuwd van wat voor KTM je afkomt (ben zelf wel erg gecharmeerd van de 990SMT).
Uitlaat stond bij mij met stip op 1 om vervangen te worden. Minder kilo´s, meer geluid en veel betere looks. Of hij vermogenswinst oplevert weet ik niet, maakt me ook niet veel uit.
Qua navigatie zit je met een zumo 550 of 660 beter als je plezierkilometers wilt maken. Zijn veel meer direct bruikbare routes voor te krijgen. Mbt montage is het even zoeken. Ik heb hem nu in het midden op het stuur zitten, maar daar heb je wel veel last van zonlicht. Ik denk dat de experts hier veel betere oplossingen weten/hebben.
Succes en veel plezier met de TDM in elk geval.
 
hallo allemaal!

- zijn er verder nog dingen waarvan ze zeggen die kun je beter veranderen?
verder de zoek functie wat gebruikt, ik zoek nog wat extra ervaringen als het gaat over tom tom?
zijn er mensen die er schik van hebben?

bedankt vast

Ook van hier alvast Welkom en gefeliciteerd met een goede keuze! :Y

Aanpassingen? Er zijn wel wat dingen die regelmatig genoemd worden. Je kan alle eerdere topics doorlezen (zijn er pas... drie!); andere nuttige site (regelmatig genoemd in voorgaande topics): JBX en Carpe-TDM


TomTom: ik had ooit een TomTom GO 710 (bij lease auto geleverd) die ik een tijdje gebruikt heb op mijn motor (speciaal vakje in de tanktas). Dat werkt best aardig; was geen specifiek Motor-model (dus geen Rider variant). Grootste nadeel van die TomTom was dat 'ie na twee jaar de geest gaf :( Toen heb ik maar een Garmin Zumo 550 gekocht (krengen blijven duur!), want die word het meest gebruikt en dat is met uitwisselen van routes wel handig.

Moet zeggen: zowel die TT alsook die Zumo hebben zo d'r eigenaardigheden. Daar moet je mee leren leven, want ik ben nog geen firmware upgrades tegengekomen die daar wat aan doen. Aan de andere kant: het is een hulpmiddel, dus als 'ie raar doet, rij ik gewoon weggetjes die ik leuk vind :P

Groot voordeel van de Garmin: daar zijn speciale motorkaarten voor verkrijgbaar. Die brengen je dus niet via de snelste of kortste weg van A naar B, maar via de leukste. Elk weggetje heeft een 'leuk-score' toegekend gekregen. Langs water, door bos, en bochtige weggetjes scoren beter dan doorgaande wegen en snelwegen. Werkt best aardig, vooral als je lui bent en/of de omgeving niet goed kent.

TomTom kent tegenwoordig een optie: 'kronkelweg'. Zie de website van Waypoint voor een test / vergelijking met een OnRoute motorkaart.

Zooooo, hopelijk kan je daar wat mee! Alvast veel plezier met je TDM :]
 
hallo allemaal!

-is het verstandig om er een andere uit laat op te monteren! dan standaard? loopt hij dan beter zo ja welke uitlaat
- zijn er verder nog dingen waarvan ze zeggen die kun je beter veranderen?

zijn er mensen die er schik van hebben?

Ja, ik ben ook meeverhuisd naar episode 4 8-)

en om gelijk maar ff antwoord te geven op bovenstaande vragen.


1)
ja, zeer verstandig, tis een twin die moet wel praten natuurlijk, keuze genoeg
afhankelijk van welke je mooi vindt en hoe ver de portemonnee open kan
beter lopen (en soepeler, zuiniger en krachtiger) meestal wel in combinatie met het inlaatgedeelte

2)
Is persoonlijk vind ik, bijv. slangetje luchtfilterhuis afdoppen, 15 tands voortandwiel
de één zweert erbij de ander weer niet.

3)
Wat denk je zelf in het TDM topic *O*
 
En ben ik lastig (ja natuurlijk) als ik vraag om mijn OP iets aan te passen.

Ik zag namelijk dat er niet bij stond dat ik de velgen heb geshaved 8-)
Dus onder de regel "Wielen gepoedercoat"

Velgen geshaved !
 
En ben ik lastig (ja natuurlijk) als ik vraag om mijn OP iets aan te passen.

Ik zag namelijk dat er niet bij stond dat ik de velgen heb geshaved 8-)
Dus onder de regel "Wielen gepoedercoat"

Velgen geshaved !

Moet toch niet gekker worden, nadat alle vrouwen zich tegenwoordig helemaal suf scheren beginnen we nu ook met onze motoren :?
Allemachies... -O-
:+

*Salami gaat aandelen gilette kopen* O-)
 
Laatst bewerkt:
[me="JAMF"]meldt zich ook weer in deeltje 4 *O* [/me]

@kwaakmans:

Mijn lijstje is ook al iets verouderd:
JAMF
Naam: Jeroen
Leeftijd: 36

Motor:
Nieuwere foto volgt nog eens

TDM 4tx - 1998 Duitse import (2003)
59 k op de teller gekocht met 23 k

Mods

- Gefreesde alu-steps vóór
- LED pinkers
- LED stadslicht
- Xenon
- Intercom (incl. Handsfree bellen, mp3/radio , navigatie via telefoon) (met draadjes)
- Stebel luchthoorn
- Rimstriping
- Cobra uitlaat
- Magazi spiegels

To do
- ruit aanpassen (hoger/lager/spoiler)
- bagarek / duohandgreep renoveren
- andere spiegels
- 12 volt stopcontact - met ontstoring - in de kuip
- Kattenstaart verplaatsen van achterwiel naar spiegel })
- veel rijden :]
 
Laatst bewerkt:
Dan neem ik 'Wilkinson Sword' en nou maar kijken wat 'ie voor z'n velgen gebruikt _O-


Ze scheren de vreemdste plaatsen tegenwoordig. Geen kale k... maar kale velgen. Het moet niet gekker worden de wereld is echt een beetje ziek.

Maar ja je moet wat doen om op te vallen.
 
hee mensen

bedankt voor reacties,

ik had een ktm lc4 crosser met weg wielen, maarja zulke machines zijn geschikt om te crossen en dus onderhouds gevoelig, en dus erg duur :D 2x nieuwe zuiger, keer nieuw big end dat soort gein!

ik ben nu overgestapt op een tdm 900, wat ik bedoel met normale motor ;) dat het meer een toer motor is, wil in augustus mee op vakantie namelijk!

vandaar dat ik een goed tom tom ofzo zoek, en ik hoorde verhalen over een andere uitlaat, dat het beter ging lopen! drom ik het even vroeg!

ivm drukte werk laate reacties sorry daarvoor!

binnen kort zal ik wat fotos posten!
 
hee mensen

bedankt voor reacties,

ik had een ktm lc4 crosser met weg wielen, maarja zulke machines zijn geschikt om te crossen en dus onderhouds gevoelig, en dus erg duur :D 2x nieuwe zuiger, keer nieuw big end dat soort gein!

ik ben nu overgestapt op een tdm 900, wat ik bedoel met normale motor ;) dat het meer een toer motor is, wil in augustus mee op vakantie namelijk!

vandaar dat ik een goed tom tom ofzo zoek, en ik hoorde verhalen over een andere uitlaat, dat het beter ging lopen! drom ik het even vroeg!

ivm drukte werk laate reacties sorry daarvoor!

binnen kort zal ik wat fotos posten!


Voor beter lopen hoef je geen andere uitlaten te kopen, optie's om te doen zijn ;

Slangetje afdoppen
Co bij stellen
Vlinderkleppen synchroniseren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan