Het 50 + topic

golliwog

Die hard MF'er
24 sep 2007
322
0
Hoeveel 50 plussers MF-ers rijden er eigenlijk rond, wat voor motor heb je en waarom. Last van midlife crises of gewoon altijd al motorgek geweest.

===============================================================
Wordt zelf deze maand 50 :(
rij op een Blackbird *O*
heb al 30 jaar mijn motorrijbewijs en altijd gek geweest op snelle bikes 2 X CBR 1000 :]
Midlife crises...Jazeker en ik geniet er van. 8-)
 
Hoeveel 50 plussers MF-ers rijden er eigenlijk rond, wat voor motor heb je en waarom. Last van midlife crises of gewoon altijd al motorgek geweest.

===============================================================
Wordt zelf deze maand 50 :(
rij op een Blackbird *O*
heb al 30 jaar mijn motorrijbewijs en altijd gek geweest op snelle bikes 2 X CBR 1000 :]
Midlife crises...Jazeker en ik geniet er van. 8-)

Midlife crisis? heb je dan ook snelle vriendinnen voor erbij? O-) 8-) :+
 
Hoeveel 50 plussers MF-ers rijden er eigenlijk rond, wat voor motor heb je en waarom. Last van midlife crises of gewoon altijd al motorgek geweest.

===============================================================
Wordt zelf deze maand 50 :(
rij op een Blackbird *O*
heb al 30 jaar mijn motorrijbewijs en altijd gek geweest op snelle bikes 2 X CBR 1000 :]
Midlife crises...Jazeker en ik geniet er van. 8-)


** Grin ** Ik kom jou ook overal tegen he :W *O*

Je hebt toch wel een sticker naar ik mag hopen :)
 
Hoeveel 50 plussers MF-ers rijden er eigenlijk rond,
wat voor motor heb je en waarom.
Last van midlife crises

===============================================================
1- 61 jaar
2- Suzuki VX800 (een rooie met spiegels) prachtige motor met cardan
3- nee, rijd motor vanaf 1968
 
Laatst bewerkt:
Ik ben inmiddels 64 jaar en rijd 14 jaar motor. Motorrijden is altijd een wens geweest. Op mijn vijftigste mijn rijbewijs gehaald (geen midlife crisis, maar kinderen uit huis en dus meer financiele mogelijkheden). Sindsdien rijd ik zo'n 15.000 km. per jaar. Momenteel op een FJR1300A.
 
Ikke 49 jaar, bijna 50 (tsja..) Jaaaaaren lid van MF, en ga hard naar voren op een FJR1300 2001. Het ding staat altijd binnen en ziet eruit als nieuw. Ongeveer 5000 per jaar, allemaal pret km.

Edit: ik zie dat motorjo nog veel langer lid is van MF dan ik... respect.
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel 50 plussers MF-ers rijden er eigenlijk rond, wat voor motor heb je en waarom. Last van midlife crises of gewoon altijd al motorgek geweest.
Nog een paar maandjes en ook vijftig _O-
De motor is een GSX 1300 R Hayabusa :9 omdat tie lekker FAST gaat :Y
Geen midlife crises maar gewoon altijd motorgek geweest 8-) de bike staat altijd (als ik niet rij) in de huiskamer :9~ en rij +/- 20K p/j hoezo motorgek :+
 
Ben reeds met de VUT en rij nog maar sinds de eind zestiger jaren.
Er heeft altijd wel een motor in de garage gestaan
En zo af en toe moet ie dus even gelucht worden.

EgbertO
 
@Vincentino
Maai jij altijd het gras voor iemand voeten weg? ;) Ik wilde precies hetzelfde gaan zeggen, was blij dat het in dit draadje nog niet gezegd was, ben JIJ de laatste in rij die het zegt... JIJ.... met MIJN grapje :+

Sorry, moest ik even kwijt ;)
 
@Vincentino
Maai jij altijd het gras voor iemand voeten weg? ;) Ik wilde precies hetzelfde gaan zeggen, was blij dat het in dit draadje nog niet gezegd was, ben JIJ de laatste in rij die het zegt... JIJ.... met MIJN grapje :+

Sorry, moest ik even kwijt ;)


Sorry, ik heb ook xtra gecheckt of niet iemand me voor was :P
In eerste instantie dacht ik ook dat het om snelheid ging ipv leeftijd.

On-topic: Ik vraag me af of als ik 50+ mag worden, ik nog op een racer zit, of dan ben overgestapt naar een toerfiets. Zijn er 50-plussers die hun racer weggedaan hebben voor een chopper/toerfiets en zoja waarom?
 
Sorry, ik heb ook xtra gecheckt of niet iemand me voor was :P
In eerste instantie dacht ik ook dat het om snelheid ging ipv leeftijd.

On-topic: Ik vraag me af of als ik 50+ mag worden, ik nog op een racer zit, of dan ben overgestapt naar een toerfiets. Zijn er 50-plussers die hun racer weggedaan hebben voor een chopper/toerfiets en zoja waarom?
Jep, die ouwe heer van mij!
Hij heeft in zijn motorrijd-jaren altijd chopper gereden met 3 keer een uitstapje naar een racer.
Van Honda Shadow 1100 naar Gixxer, 2 maand later Gixxer ingeruild op nieuwe CBR, 4 maand later CBR ingeruild op nieuwe Yamaha Dragstar 1100.
Aantal jaar op de Dragstar gereden totdat ik op een CBR ging rijden, hij wilde graag met mij rijden dus heeft ie vorig jaar maar ook een CBR gekocht, die heeft ie dit jaar januari toch maar snel weer ingeruild op, wederom een Yamaha Dragstar.

Hij heeft naar eigen zeggen het gevoel niet met een "racer", vind het niet zo leuk als een choppert en merkt toch dat 'ie wat ouder en stijver wordt.
 
over 4 weken 50....dus iets te vroeg maar toch.

Rij op een FJR1300 en een BMW gs1200.
Ik heb inderdaad een 9 jaar jongere vrouw die zelf op een FZ2 S rondscheurt. En die gebruik ik ook regelmatig.

Voor de FJR had ik een Honda Blackbird en die heb ik bewust weggedaan omdat ik te vaak even naar Dtl reed om daar de top te testen op de autobahn.....maar die FJr helpt ook niet echt...
 
over 4 weken 50....dus iets te vroeg maar toch.

Rij op een FJR1300 en een BMW gs1200.
Ik heb inderdaad een 9 jaar jongere vrouw die zelf op een FZ2 S rondscheurt. En die gebruik ik ook regelmatig.
Voor de FJR had ik een Honda Blackbird en die heb ik bewust weggedaan omdat ik te vaak even naar Dtl reed om daar de top te testen op de autobahn.....maar die FJr helpt ook niet echt...
_O- _O- _O- I rest my case
 
Ik wordt dit jaar vijftig, en heb verleden jaar m'n rijbewijs gehaald. *O*
wou ik al toen ik achttien was, maar is er nooit van gekomen
De motor? een suzuki gsx750 es van vijfentwintig lentes. :Y
wegens gebrek aan centjes :(
Ja, het is een rooie *D

Zal ik toch wel een midlife-crisis hebben...

:W
 
Ik ben inmiddels 52 jaar jong , rijbewijs gehaald in 1980 en begonnen op een kawa z650 toen een tijd niets, en later choppertje toen weer jaren niks. Tot 4 jaar terug ,toen werd het een shadow 750. Jaartje meegereden ,verkocht en toen een vz 800 Marauder aangeschaft en vorig jaar heeft het vrouwtje er ook zo een gekocht. Heeft dus niks met midlife crises te maken heb het altijd gewoon leuk gevonden
 
Vierenvijftig jaar. Rij vanaf mijn 18e. Op dit moment in het bezit van een vf700 magna en een vfr750F. Beide vanuit de Honda-fabrieken. Volgende geplande lange trip: in september vier weken naar Griekenland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan