Het 500cc 2T Supermotard topic Deel 1

zoiets had ik ook begrepen guys!

voor 1 januari 1997 geen knippers verplicht

maar nu het volgende nog,volgens mij is de motor zelf van 96
in ieder geval het blok is van 96,er
maar de motor is pas gekentekend in 1998 |(

frame nummer checken. Kanook een crosser zijn die later op kenteken is gezet of later verkocht.
 
mozes krapzak....

Net ff m'n zuiger in gewheely't :P

Nieuwe membraam lijkt 't erg lekker te doen...maar de kouwe lucht zal ook wel z'n steentje bijgedragen hebben...Topsnelheid lag op 'n korter stukje 5 of 6 kilometer hoger dan ik er ooit mee gereden heb. > 139 met een Korte 5.


hij bokt niet meer!! :)

stond al 'n paar keer goed overeind iig.


nu bevroren fikken...
weinig grip nog...heb een paar keer wielspin gehad
 
Laatst bewerkt:
Ah mooizo. Het koude weer zal wel meespelen met de afstelling. Fris zuigertje doet het natuurlijk ook altijd goed. :Y

Ik heb vandaag een CR500 blok gereviseerd. nieuwe lagers/keerringen/zuiger/bigend etc etc. Dat ding moet straks ook weer als een malle gaan. })
 
Ah mooizo. Het koude weer zal wel meespelen met de afstelling. Fris zuigertje doet het natuurlijk ook altijd goed. :Y

Ik heb vandaag een CR500 blok gereviseerd. nieuwe lagers/keerringen/zuiger/bigend etc etc. Dat ding moet straks ook weer als een malle gaan. })

Zal zkr met de luchttemperatuur te maken hebben ook
Ik had ook nog 'n dubbele voetpakking natuurlijk. dus dat verklaart de hogere top wel denk ik...Membraam helpt ook alleen maar

't was wel een drama om 'm te starten zeg..tering.
maar toen die eenmaal liep...eerst 5x wielspin...ipv wheelies })

en dat met Maxxis banden...temperatuur temperatuur temperatuur.

Jij nog wijzigigtjes in je blok?
 
Nee, blok is helemaal orgineel gebleven, PK's zat. Het blok is voor Wouter.

ohja...
Voor je straatSM bij de volgende zuigert...zou je die dubbele voetpakking ook is moeten doen.

Ik denk voor 't eerst aan 't woord 'Soepel'
als ik vandaag even aan vandaag denk...
wie had dat ooit durven denken ;)
 
ohja...
Voor je straatSM bij de volgende zuigert...zou je die dubbele voetpakking ook is moeten doen.

Ik denk voor 't eerst aan 't woord 'Soepel'
als ik vandaag even aan vandaag denk...
wie had dat ooit durven denken ;)

Kost je wel vermogen... Niet dat ik dat veel zal merken maar toch het idee.. :z
 
Laatst bewerkt:
Waarom draai je meer toeren? Omdat de krukas beter rond kan gaan door minder compressie, ofzo?
 
mozes krapzak....

Net ff m'n zuiger in gewheely't :P

Nieuwe membraam lijkt 't erg lekker te doen...maar de kouwe lucht zal ook wel z'n steentje bijgedragen hebben...Topsnelheid lag op 'n korter stukje 5 of 6 kilometer hoger dan ik er ooit mee gereden heb. > 139 met een Korte 5.


hij bokt niet meer!! :)

stond al 'n paar keer goed overeind iig.


nu bevroren fikken...
weinig grip nog...heb een paar keer wielspin gehad

Lekker is dat weer om even die paarden los te laten of niet dan :}
Ik wil volgende winter een nieuw zuigertje erin doen
maar eerst is mijn husqy aan de beurt
 
Lekker is dat weer om even die paarden los te laten of niet dan :}
Ik wil volgende winter een nieuw zuigertje erin doen
maar eerst is mijn husqy aan de beurt

ja zkr :) ik ben weer helemaal rustig
na vanochtend ff 1 kilometertje op de gsxr

:) ff zo rap als gaat van 0..100
Dus de eerste wheelie was ook gelijk een feit. :]
 
mijn 500cc 2t supermotard, honda blok in een husaberg frame

peppieopdehusa.jpg


nadecrash.jpg


afgelopen weekend mee op mettet geweest tussen de wegracers, geweldig hoe je met zo'n ding meters kan pakken in de bocht en met aanremmen. topsnelheid is 170 op de gps met 15/38. helaas de circuitdag niet af kunnen maken door een highsider.
 
Terug
Bovenaan Onderaan