Het 5e MF Paasontbijt 2e paasdag 2009

VFAndre

MF veteraan
Donateur
22 jul 2005
2.065
81
Oldenzaal
Aanpassing: 2008 ging niet door, we gaan voor een beter 2009!! :Y
In navolging van eerdere roemruchte MF paasontbijten, die een bijzonder hoog gezelligheidsgehalte, chocolade-ei en dropgehalte hadden:


Het 5e MF Paasontbijt editie 2009!

Bij de MAC in Meerkerk.

Eerdere jaren vereeuwigd op dit forum:

2004:
1e editie MF paasontbijt

2005:
2e editie MF paasontbijt

2006:
3e editie MF paasontbijt

2007:
4e editie MF paasontbijt


2008: vervallen ivm sneeuw... :(

Datum: Maandag 13 April 2009, 2e paasdag.
Tijd: vanaf een uur of 11.

Voor degenen die al reeds eerder aanwezig waren, je kent de routine... :Z
Voor degenen die voor het eerst komen: welkom!. De bedoeling is een gezellige klets/koffie meeting die meestal een paar uurtjes duurt zonder verplichtingen, als je zin hebt om te komen, kom langs en ga als je weer zin hebt om te vertrekken ga je weer. Geen ritten oid.

Ik heb zelf wel geen VF of Bolletje meer, dus eigenlijk mag ik niet komen. Of is de openstelling wat verruimd :? (VT1100 ACE C2... Ik neem wel een zak paaseitjes mee...) :+

Wie nog meer??
We tellen weer opnieuw voor 2009:
1. JosFastfriend
2. CBRenee Grote kans dat ie niet kan... '(
3. CB 1100 R (ovb)
4. VFAndré
5. WimVF750C
6. Sabremaniac en Saskia
7. Paul Brenner en vriendin (ovb dat de bol loopt, maar die lopen toch altijd :? :+ )
8. Roy

Het aantal deelnemers groeit... *O*
 
Laatst bewerkt:
Ja, daar is die weer...


Ik meld me aan met een klein OVBtje

Euh wat ik meeneem denk ik nog over na...



8-)
Wim, welkom! Je bent de eerste dit jaar!
Het waren natuurlijk de paaseitjes die je over de streep trokken hé... ;)
Wie volgt?!
 
Ha beste vrienden :W :W , Ja ik leef nog steeds :Y :Y _O- . Ik weet het het is een tijd geleden dat ik wat op het forum van me heb laten horen. We hebben het gewoon druk gehad door het verhuizen, het pannonia project en de voorbereidingen voor ons huwelijk op 7 juni. Maar ook dit jaar zijn we van de partij op het o zo gezellige paasontbijt *O* *O*

Voor al die rijders die uit de kant van rotterdam komen kunnen gezellig met ons meerijden :] :] . Ik zal weer een leuke toertocht verzinnen :Y :Y

groetjes,

Saskia en William
 
Ha, Jos en Sabremaniac!
De rotsen in de branding! Jullie staan genoteerd. :Y

Waar blijven de anderen met hun aanmeldingen voor deze beregezellige bijeenkomst :?
 
Laatst bewerkt:
Als ik m'n kleine verbouwingkje op tijd af heb ben ik aanwezig, ze staat er nu ongeveer zo bij.......

full
 
Als ik m'n kleine verbouwingkje op tijd af heb ben ik aanwezig, ze staat er nu ongeveer zo bij.......

[afbeelding]

Mooi, dan noteer ik jou ovb. Als je 'm dan meeneemt, neem je dan ook zonnebrillen voor ons allemaal mee? Die zullen we nodig hebben, ziet er geweldig uit! :Y
 
Yep, en zondag as een vf750f ophalen in Maastricht.... :X
En dus ga ik of mijn collega komen op een VF! :Y
 
Nee, de aanmeldingen lopen nog niet hard, maar dat kan nog veranderen, ff spammen in het vf en cb topic vandaag of morgen. :)
 
Laatst bewerkt:
Helaas ben ik verhinderd, ik moet werken :r

Als ik was gekomen dan was ik op deze gekomen :P



Veel drop, ei, chokolade en wijn plezier *O*
full
 
Via een ander topic heeft Lo zich onder voorbehoud aangemeld, mooi! :Y Het aantal aanmelders stijgt gestaag, meld je snel aan voordat de kaarten uitverkocht zijn! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan