Het 5e MF Paasontbijt 2e paasdag 2009

Even het topic weer opkrikken, tot mijn schrik was ie uit beeld verdwenen, waar blijven alle deelnemers dit jaar :?
Tis beregezellig, elke keer weer hoor! :Y
 
even de rest hier in de straat wakker schudden
motor ligt hier weer even uit elkaar (electrische storing nog geen idee wat er aan de hand is maar komt goed )
want een andere buurman heeft ook wel zin
 
Dat is mooi, ik zet 'm erbij. :) Lo heeft helaas afgezegd, die streep ik door '(

Sorry André, ik moet ook afzeggen. De zaterdag ervoor rijd ik een rondje IJsselmeer :} tenminste, als het weer acceptabel is! 2e paasdag blijf ik dan maar ff thuis.

Groeten! :W
 
Sorry André, ik moet ook afzeggen. De zaterdag ervoor rijd ik een rondje IJsselmeer :} tenminste, als het weer acceptabel is! 2e paasdag blijf ik dan maar ff thuis.

Groeten! :W

Jammer Bleke,

maar als je nog niet op de (lange) lijst stond, hoef je er ook niet vanaf.......toch?



Bij mij mag de kleine ovbtje eraf :Y
Als ik kom (weersafhankelijk) dan kom ik met een achteropzit VFje.

Dus met een paasei-etende meerijdertje. Heet Brandon (zoon)

WimVF 8-) en weer een KICK
 
Als het weer opknapt, zal ik er weer zijn.

Wim, jij hoort 's morgens nog van me als ik inderdaad opstap.
 
Sorry André, ik moet ook afzeggen. De zaterdag ervoor rijd ik een rondje IJsselmeer :} tenminste, als het weer acceptabel is! 2e paasdag blijf ik dan maar ff thuis.

Groeten! :W

Bleke, errug jammer dat je er niet bij bent, maar heb je toch nog een onbedwingbare behoefte aan chocoladepaaseieren, je bent alsnog van harte welkom! :Y

:W
 
Ik ben bang dat het niet gaat lukken dit jaar.

Happy meal mannen!
 
Laatst bewerkt:
Ha mederidders,

aangezien de voorspellingen momenteel bar slecht zijn, sneeuw etc, wil ik toch een voorbehoud inbouwen.
Ik heb moeders beloofd dat bij serieuze sneeuwkans, ik niet op de motorfiets stap.
ik ben weliswaar goed verzekerd, maar de badkamer moet dit jaar nog, daarna zou geen probleem zijn.
Dus alleen bij droog / redelijk rijweer :]

En zojuist William gesproken, ook hij denkt er zo over. Alleen hoeft hij geen badkamer te doen.
André, misschien anders een mogelijke uitstel tot 11 mei? (2e pinksterdag)
We spreken elkaar.
gr. Jos
 
Ha mederidders,

aangezien de voorspellingen momenteel bar slecht zijn, sneeuw etc, wil ik toch een voorbehoud inbouwen.
Ik heb moeders beloofd dat bij serieuze sneeuwkans, ik niet op de motorfiets stap.
ik ben weliswaar goed verzekerd, maar de badkamer moet dit jaar nog, daarna zou geen probleem zijn.
Dus alleen bij droog / redelijk rijweer :]

En zojuist William gesproken, ook hij denkt er zo over. Alleen hoeft hij geen badkamer te doen.
André, misschien anders een mogelijke uitstel tot 11 mei? (2e pinksterdag)
We spreken elkaar.
gr. Jos

Nou Jos, ik kan je niet anders als gelijk geven, ik zit hier zelf ook al met gefronste wenkbrauwen naar de weerberichten te kijken. En mijn vriendin vraagt mij dus hetzelfde, namelijk om niet die dik 300 km heen en weer te rijden met sneeuw etc. En ik sta er zelf ook niet om te springen met dat weer. Dus wat mij betreft ook uitstel. Alleen weet ik nog niet of ik kan op 11 mei.


die optie lijkt mij ook beter gezien de vooruitzichten



polletjeeeeeeeeeee

Nou, je ziet zoals ik boven reageer, lijkt me een goed plan om uit te stellen..
Ik maak wel een polletje met nieuwe data.

Dus voor allen die gereageerd hebben:
Uitstel tot nadere datum ivm het slechte weer!
 
Laatst bewerkt:
Nou Jos, ik kan je niet anders als gelijk geven, ik zit hier zelf ook al met gefronste wenkbrauwen naar de weerberichten te kijken. En mijn vriendin vraagt mij dus hetzelfde, namelijk om niet die dik 300 km heen en weer te rijden met sneeuw etc. En ik sta er zelf ook niet om te springen met dat weer. Dus wat mij betreft ook uitstel. Alleen weet ik nog niet of ik kan op 11 mei.Nou, je ziet zoals ik boven reageer, lijkt me een goed plan om uit te stellen..
Ik maak wel een polletje met nieuwe data.

Dus voor allen die gereageerd hebben:
Uitstel tot nadere datum ivm het slechte weer!


Watjes })





















:+ :o
 
Nah jammer,

niemand stuur je met zulke voorspellingen de weg op met een motor.

Beter dan cancellen, en andere datum prikken.

Wacht de poll wel af.



:W

PS 11 mei heb ik een rondrit in Friesland, dus dan ben ik weg.
 
Zo, een polletje toegevoegd. Gedurende de hele maand mei data opgevoerd.
De 18e kan ik zelf niet omdat ik dat weekend al een toerrit rijd.
Het geeft weer wat mensen de mogelijkheid projecten af te ronden en te komen. (inclusief mezelf op de VF dan hoop ik.. :Y )
 
Laatst bewerkt:
Heee, oma! Hoestie?

Tja, we zitten nu in april en het wordt natuurlijk weer tijd om de rit te promoten :Y
Dus: Stemmen graag: *O* *O* *D
:W
 
Ik zie het er :N van komen dat mijn fiets het dan wel gaat doen op :]

Maar het goede nieuws is dat ik dit jaar hoop en nieuwe garage te gaan bouwen. (met een goed dak en zo, zodat ik niet bang hoef te zijn dat alles nat wordt.)
 
Maar, maar....ik heb de paaseitjes nog niet opgegeten hoor, dus jullie kunnen gerust allemaal komen.... '(

:+

Jammer, maar het het is nu eenmaal niet anders....Lo kan iig wel op de 18e! *O*
 
Ehm,
Er is door 3 man (dus de meerderheid tot nu toe) gestemd voor de 18e, dus daar gaan we dan ook voor lijkt me.
Ik zie dat dan ook de megameeting is, is dat geen probleem?

Ik kan zelf de 18e niet, dan toer ik als het goed is door het Sauerland... ;) :]
Willen jullie aangeven wie dan van plan is om te komen?
 
Hmm
omdat ik dacht dat de rit naar Meerkerk de 11e zou zijn heb ik al weer 2 andere ritten voor de 18e ingeplanned.

Dus ik kom dan ook niet.



Wordt een heel erg verlate PAASmeeting.

Sorry FastFriend,

Lustrum zal nog een jaartje moeten w88 :Y


Zou mijn 3e zijn volgens mij.............. -O-












Owhja, de paaseitjes zijn al op.

:+
 
Heren,
gezien de lage opkomst stel ik voor om de meeting dit jaar maar te laten vervallen en volgend jaar pasen wederom opnieuw te proberen. Goed idee :?
 
Hee andré,
lijkt me een zinnige beslissing,
ik ben toch ook druk met de badkamer, dus kan me even geen "vrije tijd"veroorloven.
M.vr.gr. Jos
 
Oke, dan verplaatsen we het bij deze naar volgend jaar 2e paasdag (weet nog even niet uit mijn hoofd welke dag dat is.) Tot dan :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan