Het algemene TT-Assen 2009 topic

23 mrt 2009
10
0
Roosteren
Ook voor de ''niet''-rossi fans.:Y

Terwijl ik er zelf ook 1 ben , maarja.:)

Ik heb mijn kaartje al.

Soort plaats:
Haarbocht Tribune

Vak:
KH

Rij:
17

Plaats:
11

Dit maakte mij 60 euro lichter, maar dat is het zeker waard.})

Praat hier dus gewoon over de komende editie van TT-Assen, over de campings etc.

Ook leuk als jullie allemaal vermelden wat ik hier boven vermeld heb.*O*
 
Na 4 x de TT te hebben bijgewoont sla ik een jaartje over. Misschien dat er VIP kaartjes komen, dan ben ik er. Anders kijk ik lekker vanaf thuis op de bank
 
Mijn kaartje was 72 euro, hoop geld, kaartjes zijn een stuk duurder geworden in vergelijking met voorgaande jaren.

Ik ga ook en ik zit op de winterdijktribune helemaal bovenaan.
Zijn er nog mensen die ervaring hebben met deze tribune?
 
Dit wordt mijn 10e TT dus ik smokkel een fles champagne mee naar binnen om dat te vieren :P
 
Mijn 4e! :9

Iemand nog interesse in een kaart voor de Hoofdtribune Vak F, 1e rij beneden? :)
 
Ga dit jaar voor 10e keer heen..
Dit jaar is er een kans dat ik perskaart heb. Is nog even spannend.
Zo niet dan zit ik lekker in de Bult!
:)
 
Ga dit jaar voor 10e keer heen..
Dit jaar is er een kans dat ik perskaart heb. Is nog even spannend.
Zo niet dan zit ik lekker in de Bult!
:)
Waar werk je dan voor, als je een perskaart hebt? :? Kom je niet zomaar aan bij de TT meen ik zo...

Ik ga dit keer voor de 6e of 7e keer heen, altijd als klein mannetje de trainingen bezocht en vanaf dat ik 8/9 jaar was steevast de races bezocht! :) Zit op de winterdijk tribune, en we gaan uiteraard met de motor.
 
Ga dit jaar voor 10e keer heen..
Dit jaar is er een kans dat ik perskaart heb. Is nog even spannend.
Zo niet dan zit ik lekker in de Bult!
:)

Ik neem ook weer plaats op de Bult tribune... Of liever gezegd ernaast. Ideaal daar, beetje in het gras liggen ipv zo'n krap stoeltje waar je een houten (of beter gezegd plastieken) reet van krijgt *D
 
Ga dit jaar voor 10e keer heen..
Dit jaar is er een kans dat ik perskaart heb. Is nog even spannend.
Zo niet dan zit ik lekker in de Bult!
:)

Dit jaar is het wederom strenger dus alvast succes.
Als het goed is ook met een perskaart, aangezien ik voor een persbureau aan de slag ga tijdens de Dutch TT.
Echter is het afwachten hoe en wat.
 
Mijn 4e! :9

Iemand nog interesse in een kaart voor de Hoofdtribune Vak F, 1e rij beneden? :)

Hoofdtribune Vak G, rij 3, maar dat wist je al ;) We zitten praktisch naast elkaar _O-

Jij krijgt nog spijt van die uber fanatiekeling naast je die het Italiaanse volkslied brult en met haar gele VALE 46 vlag staat te joelen :+
 
Laatst bewerkt:
Naja als er zoveel gaan dan vind ik dat er gewoon een meeting geplanned moet worden, even een drankje doen met zn allen ofzo. *O*

Ik heb vandaag een opmerkelijk gevoel voor saamhorigheid, volgens mij moet ik ongesteld worden ofzo ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Naja als er zoveel gaan dan vind ik dat er gewoon een meeting geplanned moet worden, even een drankje doen met zn allen ofzo. *O*
Dat is wel gezellig! Even een korte MF-meeting achter de hoofdtribune ofzo! :P

Ik heb vandaag een opmerkelijk gevoel voor saamhorigheid, volgens mij moet ik ongesteld worden ofzo ;) :P
Hou dat feestje maar vooral privé! :+
 
Geen idee hoeveel keer ik bij de TT geweest ben, geloof een keer of 10... Zaten voorheen altijd in de Noordlus/Strubben.... Laatste keer op de TT-World gezeten, waar Rossi eraf ging, daar zat ik precies...

Dit jaar op de Hoofdtribune! *O*
Weet zo ff niet welk vak/rij/plaats, m'n maatje heeft de kaarten....
 
Ik ook hoofdtribune, vorig jaar zat ik daar ook en ik vond het geweldig!

Vak C rij en nr. weet ik niet uit mijn hoofd.

Ik heb er zin in!!!
 
Ook hier dit jaar de hoofdtribune. :) Ben benieuwd schijnt wel aardig hard te gaan kwa geluid of niet. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan