Het algemene TT-Assen 2009 topic

Onder de douche wordt je minder nat :P
Hoop gasten snel de vluchtstrook op voor het regenpak maar die waren allemaal te laat _O-
Gewoon doorgereden.....we zijn toch niet van suiker :)

Ik heb genoten als Rossi en Yamaha liefhebber....niet de beste race maar wel bijzonder dat hij zijn 100ste pakt voor je neus.

Op naar de 200 :+


Ik was je kwijt op gegeven moment _O- Ik vond het gezellig naast je ;)
 
Een hele mooie racedag gisteren. En als klapper de honderste overwinning van Rossi. Trouwens waren er ook nog mensen van hier bij de wave vlak voor de start van de moto gp. Ook een mooi moment vond ik.
Uhm 'de wave' :?
Ik heb op zijn minst tien waves gezien, als het er niet meer waren.
Beide richtingen op overigens :P

Mooi ook om te zien hoe de volgende tribune 'm overnam met die gaten ertussen :)
 
Ik kreeg trouwens nog 2 gratis kaartjes in mijn handen gedrukt bij een tankstation.
Weet niet of dat iemand van hier was, maar bedankt daarvoor :}

Scheelde ons weer 80 euro :)
 
Ik was je kwijt op gegeven moment _O- Ik vond het gezellig naast je ;)

Ik wilde nog wat drinken halen maar dat duurde zo lang dat ik geen zin meer had om weer door die mensen massa terug te lopen......ik had op zijn minst wel even gedag kunnen zeggen :$

Maar het was helemaal wederzijds, ik heb ook een gezellige dag gehad naast je :Y
Volgend jaar zit ik daar weer, puik plekje :9~
 
Ik wilde nog wat drinken halen maar dat duurde zo lang dat ik geen zin meer had om weer door die mensen massa terug te lopen......ik had op zijn minst wel even gedag kunnen zeggen :$

Maar het was helemaal wederzijds, ik heb ook een gezellige dag gehad naast je :Y
Volgend jaar zit ik daar weer, puik plekje :9~~

Hehe, ik was na de finish van Vale en binnenkomst bij het team terug gegaan naar beneden bij het hek om het podium te filmen. Toen liep ik terug, appie pleite _O- Ik: hmmmz, en toen maar gegaan met zn allen. Wie waren die gasten naast je, ken je die ook? Die gozer had een mega Rossi tattoo op zn rug.
 
Saaie race maar super winnaar. Mooi om bij geweest te zijn.
Wij konden overnachten bij vrienden die op een soort luxe vakantiecomplex in de buurt stonden. En wie overnachtten daar ook: de familie (vader, moeder, zoon) Rossi! We hoorden bij het ontbijt dat ze net geweest waren dus heb 'm helaas niet zelf gezien. Stonden wel allemaal trucks van Dorna & verschillende teams.
 
Stoner is idd zo'n negatieve eikel, ongekend! Ook in dat interview met Corné spatte de negativiteit weer van het scherm af! Bah... :r Pedrosa kan er ook wat van trouwens. Al heeft-ie dit jaar wel erg veel pech... -O-

En als ik zelf ook even mag zeiken, wat was de regie bagger zeg! Je wist dat tijdens de laatste rond de actie in de GT enkel en alleen van het achtervolgende groepje met o.a. Capi erin zou komen. En dan nóg missen ze bijna alle actie en krijgen ze niet voor elkaar om het fatsoenlijk in beeld te krijgen :X

En Rossi...whoei! *O* Wat een stoer spandoek ook, geweldig!! :}

Jij moet is verder kijken dan alleen rossi, bah :r
full


Verder zei hij in een interview op rtl gp dat hij ook het liefst zonder electronica rijdt, dus het fabeltje van '' schaf die electronica af,dan is hij nergens'' kan ook weg van mij :W
Ik denk dat 90% hier niet eens die motor van stoner onder controle kan houden :W
Laat staan die van rossi _O-

Super dat rossi 100 overwinningen heeft gehaald, ik zou het hem absoluut niet na kunnen doen :o

Stoner laat zien dat hij fanatiek is, dat hij iets wil bereiken anders ga je ook niet op de motor zitten ;)
Respect voor hem, hij laat zien dat hij tot de top behoort want hij gaat er voor!
Dan is talent even onbelangrijk, want je moet er ook voor willen gaan!! :)
 
Laatst bewerkt:
Jij moet is verder kijken dan alleen rossi, bah :r [afbeelding]

Verder zei hij in een interview op rtl gp dat hij ook het liefst zonder electronica rijdt, dus het fabeltje van '' schaf die electronica af,dan is hij nergens'' kan ook weg van mij :W
Ik denk dat 90% hier niet eens die motor van stoner onder controle kan houden :W
Laat staan die van rossi _O-

Super dat rossi 100 overwinningen heeft gehaald, ik zou het hem absoluut niet na kunnen doen :o

Stoner laat zien dat hij fanatiek is, dat hij iets wil bereiken anders ga je ook niet op de motor zitten ;)
Respect voor hem, hij laat zien dat hij tot de top behoort want hij gaat er voor!
Dan is talent even onbelangrijk, want je moet er ook voor willen gaan!! :)

:}
 
Uhm 'de wave' :?
Ik heb op zijn minst tien waves gezien, als het er niet meer waren.
Beide richtingen op overigens :P

Mooi ook om te zien hoe de volgende tribune 'm overnam met die gaten ertussen :)

Volgens mij zijn er bij ons 25 waves langsgekomen voordat de gp begon... Ossenbroeken tribune..

Bij elk wave kwam hij weer een tribune verder.. Echt wel lachen om te zien
 
Jij moet is verder kijken dan alleen rossi, bah :r [afbeelding]

Verder zei hij in een interview op rtl gp dat hij ook het liefst zonder electronica rijdt, dus het fabeltje van '' schaf die electronica af,dan is hij nergens'' kan ook weg van mij :W
Ik denk dat 90% hier niet eens die motor van stoner onder controle kan houden :W
Laat staan die van rossi _O-

Super dat rossi 100 overwinningen heeft gehaald, ik zou het hem absoluut niet na kunnen doen :o

Stoner laat zien dat hij fanatiek is, dat hij iets wil bereiken anders ga je ook niet op de motor zitten ;)
Respect voor hem, hij laat zien dat hij tot de top behoort want hij gaat er voor!
Dan is talent even onbelangrijk, want je moet er ook voor willen gaan!! :)

Volgens mij was dit zijn 3e of 4e gebed voor Allah :+

Je moet niet alles geloven wat ze schrijven... speculaties na een foto zijn zo gemaakt.
Zo hoorde ik ook dat Michael Jackson dood is O-)


En Stoner is zeker geen slechte coureur, gewoon een topper. Alleen jammer voor hem dat net zoals bij Biaggi, Gibernau, Melandri, Hayden, Pedrosa, Capirossi, Lorenzo en vele anderen Rossi er ook nog steeds is.

Had je eind jaren negentig met Mick Doohan.... maar toen was er nog geen MF dus werd er minder gezeurd :o

Tuurlijk wordt er echt wel verder gekeken alleen moet je als rijder wel dat extra's hebben waardoor de fans je ook omarmen. Betekent dus iets meer publiek bespelen en Rossi doet dat van nature.
Pedrosa heeft er gewoon echt geen zin in, die zal ook nooit snappen dat er volk is dat een naambordje voor hem omhoog houdt of een motor bestickerd met zijn nummer.
(ken ze niet trouwens...)

Kijk maar naar Kevin Schwantz, ook zo'n publieksheld terwijl hij maar 1x wereldkampioen is geworden.
 
ik kijk nog liever naar de ontwikkeling van de uitgestorven grasspriet van het Hymalaya-gebergte dan naar een interview van Pedrosa, die gast heeft echt nihil uitstraling :r laat staan zijn begelijer Puig :r
 
Laatst bewerkt:
Jij moet is verder kijken dan alleen rossi, bah :r [afbeelding]

Verder zei hij in een interview op rtl gp dat hij ook het liefst zonder electronica rijdt, dus het fabeltje van '' schaf die electronica af,dan is hij nergens'' kan ook weg van mij :W
Ik denk dat 90% hier niet eens die motor van stoner onder controle kan houden :W
Laat staan die van rossi _O-

Super dat rossi 100 overwinningen heeft gehaald, ik zou het hem absoluut niet na kunnen doen :o

Stoner laat zien dat hij fanatiek is, dat hij iets wil bereiken anders ga je ook niet op de motor zitten ;)
Respect voor hem, hij laat zien dat hij tot de top behoort want hij gaat er voor!
Dan is talent even onbelangrijk, want je moet er ook voor willen gaan!! :)

Nee jij wel dan :Z :W

Maar zeker credits voor Stoner, moet je maar doen; zo op een MotoGP machine rijden :)
 
@ Derossi: Mocht je bij JIR Scot Honda binnen mogen, en je weet een handtekening van Talmásci te bemachtigen ben ik zeer geïnteresseerd. ;)
Veel plezier iig met je VIP-kaart! *D


hantekening is niet gelukt maar heb toch een foto geneomen voor je.
hopelijk ben je er blij mee
full
 
Volgens mij zijn er bij ons 25 waves langsgekomen voordat de gp begon... Ossenbroeken tribune..

Bij elk wave kwam hij weer een tribune verder.. Echt wel lachen om te zien

nou 25 is wel een beetje veel, en Ossebroek heeft zeker eentje minder gedaan :o ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan