Het algemene Vulcan topic

full

Goedendag allen, sinds enige tijd trots eigenaar van een vn 1500 uit 97. De vorige eigenaar heeft een zaag gezet in het voorspatbord, voor een "stoerdere" look denk ik. Ik vind dit niet mooi en wil graag weer een standaard classic voorspatbord. Iemand eentje in de weg liggen of iemand die dit toevallig wel mooi vind, dan ben ik ook zeker in voor een ruil.
 
Laatst bewerkt:
Check ook even of er geen dikkere (hogere)voorband op ligt. Ik heb op mijn Intruder M800 een dikkere voorband gelegd die langzaam mijn voorspatbord "opvrat". Door het rijden met hogere snelheid wordt de omvang van de band iets groter waardoor hij kan gaan aanlopen tegen je spatbord. Ik was genoodzaakt een deel van mij voorspatbord daarvoor te verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Zou wel een aanrader zijn, een andere naald en andere setting, daar gaat tie beter van lopen, weet alleen niet of ie er voor de SE is maar anders eens bij motoshopdemammoet navragen
 
Nou ze zitten er op, mede dankzij de hulp van mn maat Martin.

Ging iets moeilijker dan ik zelf dacht, mede omdat de voorste uitlaat bocht eraf moet om bij de aansluiting van de rem te komen.

full
 
Inmiddels al aardig veranderd

- Sissy bar eraf
- Ander stuur ( highway hawk wishbone )
- Setje spaakvelgen op de kop kunnen tikken
- Whitewalls
- Ear shave ( luchtfilters aan weerskanten, en box onder de tank verwijderd en open luchtfilters onder de tank zitten nu )

O , en gelijk een grote beurt gegeven... 8-)

Plannen binnenkort :

Andere spiegels (bar end, al besteld )

Achterkant Choppen en kenteken verplaatsen .
Forward controls ( eerst vinden Gevonden )
(waarschijnlijk ) Custom made uitlaat

[afbeelding]


Inmiddels al aardig wat gedaan, alleen het choppen nog, en de uitlaat, al is er "perongeluk" al een draaiende boormachine op de collector pot gevallen... O-)

Iemand trouwens een leuk adresje voor Whitewall banden ? Deze zijn met verf gedaan, maar ze hebben ook hun beste tijd gehad...
 
Deze stond te koop tijdje terug. Heb inmiddels een batwing besteld. Hoe heb je dat gedaan met de km teller?

Klopt, had 'm in een vlaag van verstandsverduistering op marktplaats gezet.... gelukkig heeft mn maatje me behoed voor deze fout en hou ik 'm lekker 😁
De orginele teller heb ik in de kuip gemonteerd en de kmkabel met 15cm verlengd.

full
 
Oke dus het kan wel met binnenkuip

Yup, ik had eerst zon kale polyester batwing ripoff...maar vond dat nix.
Toen deze batwing met binnenkuip gekocht.
Was eerst van plan zo'n Harley FLTR RoadGlide kuip erop te zetten.... maar toen ik die eenmaal had vond ik de Batwing wat eleganter en passender.... ik met motoren ben hetzelfde als mn vrouw met schoenen🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan