Het Aprilia RS125 topic (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik word gek van die milieudip bij de 6k..

Mijn cdi is al ontgrensd, maar het was ooit een 11kw versie, dus die cdi loopt gewoon nogsteeds te irriteren.

Nou wil ik dit gaan kopen bij pjme.co.uk:

Aprilia RS125 CDI Single Curve

Single Curve CDI Unit To Fit The Aprilia RS125 1998-2006, WILL NOT FIT THE 2007 > EURO 3 PIAGGIO CDI
This unit is much better than the STD CDI! No emission dips and the STD CDI Retards the ignition 10,600rpm giving you that felling that it will not rev.
The CDI-unit plugs right into your existing wiring (plug and play), making replacement of your standard CDI as easy as possible.

Vind alleen 250 euro, omgerekend met verzendkosten, wel erg duur.

Weet iemand misschien een ander adres? Of misschien iemand die er een tekoop heeft, of alleen om te testen of het dat geld waard is? *D

Overigens maakt het niet uit of het de single of de duel curve is.

Thx! :}
 
Die had ik idd ook bekeken, maar dan zou het wel een ''full power'' zijn, maar nog met de mileudip. En zoals bij die ''race'' cdi staat, dat hij hem boven de 10,6k voor de gek houdt.

Hopelijk weet iemand nog een adresje, wnt heel dat paypal betalen is klote. :P
 
Wil trouwens nog even een korte toevoeging aan de OP doen, wat banden betreft;

De Michelin Pilot Power:

Hele fijne band, met ladingen grip! Moet wel echt op temperatuur komen, maar daarna ligt 'ie als een blok op de weg. Schijnt een maximale hellingshoek van 50,6 graden te hebben. Ik ben er blij mee :)
 
Nee, vanaf de 10,6 word die voor de gek gehouden. Om je motortje heel te houden denk ik. :P

Zou ik die van jou niet kunnen testen? O-)

Maar de cdi van jou link, die ziet er niet erg goed uit op de foto.. en dat is een duelcurve, is het dan zo dat de eerste al voorgeprogrameerd is(zoals de singlecurve), en de tweede dan vrij instelbaar is? of moet ik bij deze beide zelf installeren(wat ik niet kan en wil)?
 
Oh, oké :P

Mag 'm van mij best eens lenen. CDI'tje wisselen en samen een ritje doen :+
Kan ik je zo vertellen wat jouw CDI bij mij doet en jij merkt ook verschil, weet je gelijk hoe of wat :)

Ik merk nagenoeg geen verschil tussen beide curves :') Deed het vooral om zeker te zijn dat 'ie onbegrensd was :)
 
Dat is dus precies waarom ik hem ook wil vervangen. :P

wat merk jij tussen je originele (aldanniet begrenst) en deze?

Wil graag een keer langskomen, keertje 's avonds? *D
 
Laatst bewerkt:
Wil gaan kijken voor een E30 320i :)

SJONNIE ALARM!!!!!!! :P

Je kan ook een E46 kopen met het geld dat je bespaard als je geen E30 koopt en niet hoeft op te knappen. :P

Vond de Alto een nog betere optie...
Opel Kadett 1.3s 1985 1999-2000
Mazda 323f 1.6i 16v 1992 2000-2010
Opel Combo 1.4i 2010-nu (Ideaal zo'n 2 zitter, lekker veel laadruimte!)
 
Wil trouwens nog even een korte toevoeging aan de OP doen, wat banden betreft;

De Michelin Pilot Power:

Hele fijne band, met ladingen grip! Moet wel echt op temperatuur komen, maar daarna ligt 'ie als een blok op de weg. Schijnt een maximale hellingshoek van 50,6 graden te hebben. Ik ben er blij mee :)

Daar verschillen de meningen over... in het RS250 topic worden ze niet zo gewaardeerd...
 
Zo, vandaag m'n eerste ritje gemaakt op de AF1. Na anderhalf jaar uit elkaar geweest te zijn. Hij is bijna af nu, maar rijdt al prima. *O*

Verbaas me over de snelheidsbeleving van zon 125, ik heb wel eerder tweetaktmotoren gereden maar dat is absoluut niet te vergelijken. Super! :}
Het lijkt zo ontzettend snel maar de teller gaf slechts 120 aan. :z

Van het weekend ga ik de tank schoonmaken, die is echt heel smerig. Daarna gaat er tankcure in en nog wat kleinigheid. Remblokjes, stalen remleiding e.d. So happy! *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan