- Onderwerp starter
- #2.276
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi maar alsnog ff vervangen of gok je erop dat dit heel blijft?Probleem is verholpen, heb de scherpe punten eraf gevijld, en hij doet het weer goed
Heren , dames.....ik heb jullie advies nodig.
Op mijn ellenlange persoonlijke lijst van must haves ones in your life staat ook een aprilia rs125.
Ik zou 1van de oudere modellen willen bezitten van jaren 90 tot 2004?
Ik heb een beetje ervaring met een 2takt en heb een rs250 gehad voor straat en circuit.
Nu was ik daar niet echt handig mee wegens zijn laag koppel in lage toeren. terug verkocht en een motor schrappen van de lijst.
2 jaar geleden heb ik een rs125 even test gereden (1km max) en vond die makkelijker rijden door de 1 cilinder, elektrische starter,...
Maak je niet druk over vermogen. Alleen zou ik wel een open vol vermogen model willen.
1) waar moet ik op letten bij dit model buiten de gewone dingen?
1 b) wat zijn de oh intervallen en wanneer wordt de zuiger preventief vervangen?
2) is een geknepen 15pk versie makkelijk open te zetten?
3) wat zijn de richtprijzen voor een origineel 20000km exemplaar
Bekijk bijlage 1512341Bekijk bijlage 1512342
Buiten de arrows, de velgrand stickers en passagier voetsteuntjes, is er voor de 250cc kenner een vrij belangrijk origineel detail dat niet klopt op de laatste foto.
Een 125 prevereren boven de 250,nou ik weet niet wat je verwacht maar de RS250 is veel sterker,op top vermogeninderdaad is er al interessant nieuws in de OT. Had ik eerst moeten doen.
Dacht het wel,Dag mannen! Ik heb mijn zinnen gezet op een mk2 RS125 (1999-2005) om er als speeltje bij te hebben
Nu heb ik er één gevonden die begrensd is op 11kW.. de huidige eigenaar zegt dat hij begrensd is op de CDI en de uitlaatklep. Zegt dit jullie iets? Ik heb wat zitten googelen maar kom hier maar weinig over tegen.. ik zie in de OP wel dat een CDI standaard al begrensd kan zijn en dat hij nog ontgrensd moet worden, zou dit dan zijn wat hij bedoelt? Een uitlaatklep heeft hij natuurlijk niet, maar kan het zijn dat er een propje in de uitlaat zit die weggehaald moet worden?
alle hulp is welkom!
Verrek, dat kleine stukje had ik inderdaad gemist. Mij te veel werk dat ontgrenzen, ik wacht geduldig af tot er een andere nette te koop komt!OP wat beter lezen.
Staat letterlijk een post in hoe je van 11kw naar FP gaat
Goedenavond,
Na een paar jaar een scheve schaats te hebben gereden maak ik mijn 125 weer paraat, iemand nog een achterlicht fitting liggen van een 1996 model?
Zo, lang geleden ja!
Je bedoelt waar je het lampje in steekt?
(Sowieso nee hier maar voor de duidelijkheid)
Yes
Yes die bedoel ik!
Ze heeft wat drinken, een filmpje en een goede beurt nodig en dan is ze weer tevreden
Goedenavond,
Na een paar jaar een scheve schaats te hebben gereden maak ik mijn 125 weer paraat, iemand nog een achterlicht fitting liggen van een 1996 model?
Ik had het gezien, creatief!!Zoals wellicht gelezen heeft de mijne geen vloeistoffen meer nodig, nu deco aan de muur!
Beter goed gejat als slecht verzonnenIk had het gezien, creatief!!
Voor de kenners onder ons: wat zegt dit over de afstelling en olieverhouding van mijn rs125? Let op: zuiger ring is goed versleten, kan een vertekend beeld geven.
Deze zuiger heeft 10k gelopen waarvan meerdere circuit dagen en tripjes naar het buitenland
Zonder proefrit sowieso niet kopen. Grote gok!Ik ben gisteren bij een Mk2 wezen kijken maar heb hem toch laten staan. Hij was me net niet netjes genoeg voor het mooie en ik mocht geen proefrit maken want hij was niet verzekerd... Zucht.
Er vielen me wel twee dingen op: hij had geen remlichtschakelaar bij de voorrem en ik kon ook geen plek vinden waar hij had moeten zitten. Is dit normaal? Kan het me niet voorstellen dat er alleen een bij de achterrem zit. Daarnaast had hij bij het linkerhandvat een heel klein drukschakelaartje, waarvan de verkoper ook niet wist waar hij voor was.