Het Aprilia RS125 topic (3)

Hey Roy, kan je de openingspost aanpassen?

Rs125 97 replica, volledig origineel
20190424_190122.jpg
 
Heeft iemand een technische tekening van de remcilinder en de onderdelen die tussen de remhendel zitten, en nee die tekening van easyparts enzo heb ik niks aan. Of een echte foto hoe het in elkaar steekt.
 
Nee er staat alleen een technische tekening over de rem zelf. Niets over de pomp zelf en de verbinding ertussen. Maar als iemand zijn remhendel los zou willen halen en een foto zou kunnen maken van de onderdelen die daar zitten dan weet ik of ik wat mis.
 
Nee er staat alleen een technische tekening over de rem zelf. Niets over de pomp zelf en de verbinding ertussen. Maar als iemand zijn remhendel los zou willen halen en een foto zou kunnen maken van de onderdelen die daar zitten dan weet ik of ik wat mis.

Stuur me een prive bericht en ik stuur je de foto's uit het werkplaats handboek. Alles staat erin.
 
Goedenavond, afgelopen dinsdag een rs uit 2003 opgehaald. Nu zoek ik nog de volgende delen: linker aanzuigbuis, originele airbox, 34mm carburateur, spruitstuk. Linker passagierstep ophanging. Als iemand wat heeft liggen en er vanaf wilt hoor ik het graag.
 
Helaas niet echt een actief topic;(;(
Toch nog een vraag, met een 34mm carb en ander uitlaatsysteem is het dan beter om het originele luchtfilterhuid erop te zetten of beter een "sportfilter"?
 
Heeft iemand hier nog een thermostaat te koop en de bijbehorende beugels enzo.
Ik zoek ook nog een uitlaat. Mijne is al 2 keer gescheurd en ik kan hem nog wel een keer lassen alleen dat is een tijdelijke oplossing.
 
Leuk idee, miss ook wat voor mij over 18 jaar😉 als ik het nu voorleg aan de vrouw is het er tzt miss wel door!😋

Maar omdat je ook rs rijder bent heb jij weleens problemen met speling in de voorpoten gehad? (balhoofd speling vrij)

Om het een beetje op orde te houden antwoord ik hier even.

Maar nee. Je bedoelt dat je de binnenpoten kan “kantelen” in de buitenpoten?
Dat zal met je glijbussen in de vork te maken hebben vermoed ik.

Openen en kijken wat je aantreft. Nieuwe olie kan sowieso geen kwaad.
 
Ik heb ook mijn eerste RS125 gekocht. Is een 1995 model welke er nog aardig uitziet. Komende winter ga ik deze uit elkaar halen en overnieuw opbouwen. Voornamelijk zaken als het overnieuw polijsten van het frame zijn zaken waar ik echt naar uit zie.

Heeft iemand voor mij het werkplaatshandboek (haynes heb ik al, ook het aprilia handboek voor de rotax122 motor heb ik ook al) Dank!
Rs 125.jpg
 
Ik heb ook mijn eerste RS125 gekocht. Is een 1995 model welke er nog aardig uitziet. Komende winter ga ik deze uit elkaar halen en overnieuw opbouwen. Voornamelijk zaken als het overnieuw polijsten van het frame zijn zaken waar ik echt naar uit zie.

Heeft iemand voor mij het werkplaatshandboek (haynes heb ik al, ook het aprilia handboek voor de rotax122 motor heb ik ook al) Dank!Bekijk bijlage 1416681

Je foto werkt bij mij niet, maar welkom bij een uitstervend type!
Pak je het blok ook gelijk aan als hij er dan toch uit is?
 
Dat weet ik nog niet. Haal de cilinder er wel af en ga vanuit daar eens meten. Als nog goed doe ik er niks aan. Anders trek ik alles open voor een totale revisie. 1500km geleden zou er van alles gedaan zijn. Cilinder ziet er als nieuw uit. Verkoper wist alleen niet wat er aan was gedaan omdat hij hem zo had gekocht. We zullen het zien.

Iemand die mij het wphb kan doormailen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan