MotorZeeRob
MF veteraan
- 17 mei 2017
- 21.700
- 15.677
.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik haal (met wat moeite) 1 op 17. meestal kom ik niet verder dan 1 op 14 (VS800 Intruder). Wat kan ik doen om het verbruik te verlagen (dus meer Km per liter ;-))
ook na 300000 km
1:24 Suzuki GR650 Twin 50pk uit 1986 ook na 300000 km
Het WPHB "koppeling vervangen" is er op aangepast...is dat niet het olieverbruik
Al 33 jaar niets aangedaan .Staat ook niets over in het werkplaatshandboek.Waarom zou die meer benzine gaan verbruiken,na 300000 kilometer
Ik neem aan dat de carburateurs ook onderhouden worden?
Theoretisch kan hij wel meer gaan verbruiken doordat sproeiers, naalden etc in carburateurs wel uitslijten en dus van maat veranderen.Al 33 jaar niets aangedaan .Staat ook niets over in het werkplaatshandboek.
Maar eh, 300,000km met een GR650? Vertel... (ergens wat over te lezen?)
ik zie dat dit AVG-1 is op een rit van 103km, is dit representatief of nu met het mooie weer het resultaat.. ??Woon/werk verkeer 50km enkele reis, 100km per dag, verbruik (DL650, 2018):
ik zie dat dit AVG-1 is op een rit van 103km, is dit representatief of nu met het mooie weer het resultaat.. ??
Verder is het natuurlijk wel bekend dat een DL650 lekker zuinig is..
Niet veel anders, steeds rond de 1 op 18 in de bergen met vlot rijden. Op de snelweg zelfs nog een nette 1 op 22 genoteerd.Huidig:
FZS1000: meestal rond de 1 op 18.
Rijstijl: soms even los gaan, soms in opa tempo maar meestal 'sportief' rijden (paar kilometer harder dan snelheidslimiet en lekker bochtjes pakken)
Wat de Fazer 1000 doet in het buitenland kom ik over een week achter.
Dat doet geen enkel voertuigdaardoor past het motormanagement de injectie niet aan op de premium brandstoffen
Geen enkele motor geloof ik wel nog, maar auto's doen het wel. (En ik denk dat de moderne supersports het wel doen)Dat doet geen enkel voertuig
Een auto kan worden afgesteld door iemand met toegang en kennis. Dit wordt gedaan naar het maximaal haalbare van een brandstof i.c.m. een motor en alles wat er aan vast zit. Het computertje in een motor (blok) kan terug regelen naar een slechtere brandstof. Staat hij op 95 afgesteld dan kan hij ook op, bij wijze van spreken, 85 lopen. Op 101 ook maar daar komt niets meer uit dan op 95.Geen enkele motor geloof ik wel nog, maar auto's doen het wel. (En ik denk dat de moderne supersports het wel doen)