Het big-ass Bandit topic deel 32!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik ga topic volgen
want ben overgestap van

Foto-CGO4XX7G.jpg


naar

Foto-SGYICSWS.jpg


nu nog standaard maar zal wel wat gebeuren zoals toen de gsxf
 
Blok is weer terug. Kan ik het tandwiel gedeelte gaan schoon maken. Bah!

Koopelicngcilinder is echt niet meer te redden. Weet er hier iemand een sloop of persoon die veel oliekoeler onderdelen heeft?
 
Ik heb nog een koppelingspomp liggen alleen moet je daar wel nog een revisiesetje in stoppen want stofrubbertje van de zuiger is gescheurd.


Ik heb gister men hoofdremcilinder gereviseerd dat geeft wel een hoop verschil met remmen zeg.
Aanradertje
 
Ik heb nog een koppelingspomp liggen alleen moet je daar wel nog een revisiesetje in stoppen want stofrubbertje van de zuiger is gescheurd.


Ik heb gister men hoofdremcilinder gereviseerd dat geeft wel een hoop verschil met remmen zeg.
Aanradertje

Maar de cilinder zelf is wel helemaal schoon? Wat moet je er voor hebben?
 
Mooie foto
Ik zag hem al tussen de mfmm foto's staan en dacht dit is ook een manier om op een bandit te rijden
 
Praktisch dezelfde foto alleen dan met iets blonds als hoofdpersoon :P



Ziet niemand m'n valblokken B|
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bandito's :W

Te koop wegens aanschaf andere motor, mooie schadevrije zwarte GSF 1200S. Bouwjaar 10-2003, km. 54208.
Prijs € 2900,-

Zeer compleet o.a. met:
RVS remleidingen, SPYBALL-alarm, carburateur verwarming (geen carb.icing meer), LSL-crashpads (ongebruikt ), K&N luchtfilter, verhoogde kuipruit, witte knipperlichten, verlengd spatbord voor.
Nieuwe schijven + blokken voor.

2e eigenaar sinds 2005. Alle rekeningen ter inzage.
In 2008 bij Dynojet vd Meer (Motoport uithoorn) afgesteld op zuinig rijden met nieuwe gasbuizen+schuiven.
Kleppendekselpakking moet vervangen worden (lekt beetje olie bovenkant blok).

Evt. los over te nemen (n.o.t.k.): getint vervangde ruit, Laser open uitlaat voor GSF 1200, Bagster tankhoes zwart + bijbehorende tas.

*O* ZIE OOK DE ADVERTENTIE BIJ AANBOD MOTOREN MF (motorshopper.nl) *O*

verdere info of nog meer foto's: mail hcgroen@chello.nl
 
Maar de cilinder zelf is wel helemaal schoon? Wat moet je er voor hebben?
Binnenin zal het nog wel goed zijn ik had namelijk geen problemen gehad met schakelen enige waarom ik hem vervangen heb is omdat ik andere koppelingshendel en remhendels wilde.Dus ik heb hem vervangen voor een 2003 pomp en toen zag ik dat bij de oude het rubber stofkapje gescheurd was. Met een revisieset kun je hem weer goed krijgen.
Hoef er niet veel voor te hebben geef maar een pm met een leuk prijsje
Foto's staan ook op marktplaats. Effe onder koppelingspomp zoeken ;)
 
Binnenin zal het nog wel goed zijn ik had namelijk geen problemen gehad met schakelen enige waarom ik hem vervangen heb is omdat ik andere koppelingshendel en remhendels wilde.Dus ik heb hem vervangen voor een 2003 pomp en toen zag ik dat bij de oude het rubber stofkapje gescheurd was. Met een revisieset kun je hem weer goed krijgen.
Hoef er niet veel voor te hebben geef maar een pm met een leuk prijsje
Foto's staan ook op marktplaats. Effe onder koppelingspomp zoeken ;)
Ik denk dat jij het hebt over een master cilinder en robin over een slave...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan