Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Als iemand ergens van die kleine afdek kapjes weet te scoren, let me know. Ik bedoel die kleine driehoekjes rechts en links in het hoekje aan de zijkant.
Misschien op deze site ook ergens een linker?
Lekker bezig verder :t

En by the way. Ik ben koos motorloos op het moment. Vandaag de Bandit verkocht, volgende week de nieuwe motort ophalen!
'(
 
Als het standaard dingen zijn zal het wel werken. De 'echte' van Suzuki zijn geloof ik niet veel duurder dus ik zou die nemen.

Hoe dan ook beter dan een los 'extra' klemmetje, zie je ook veel. Bar-ends moet je van houden, maar dan is het inderdaad helemaal geen probleem meer dat je die dingen niet hebt.
 
Dat zou ik niet weten, maar op die site kan je ook jouw bouwjaar zoeken. Ik denk dat je ze wel vind, ze hebben er best veel.
 
De spiegelhouders binnen..
 

Bijlagen

  • 20190921_090724.jpg
    20190921_090724.jpg
    199,5 KB · Weergaven: 16
  • 20190921_090717.jpg
    20190921_090717.jpg
    166,5 KB · Weergaven: 20
Beste Bandit rijders,

ik heb een probleem met mn bandit 1200 van 2001.
De motor wil niet meer stationair lopen.
Stationair bijregelen helpt niet.
Alleen bij choke wil hij blijven lopen.

Wat is er al gebeurd:
- carbs gedemonteerd en gereinigd (waren eigenlijk vrij proper)
- de TPS vervangen want die was kapot (geen weerstand meer te meten)
- de stationair sproeier bijgeregeld (standaard op 3 omwentelingen, nu op 3.5)

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg,
Carl
 
Mijn motort loopt vandaag opeens niet lekker. Gisteren geen problemen, maar vandaag kan ik amper rijden zonder choke. Als ik hem dichtdraai is het toerental ruim onder de 1k en valt de motor uit.

Als ik wel gas kan geven met een toerental van 500/600 dan pruttelt hij vooruit. Eenmaal rijdend geen problemen, tot ik voor het stoplicht kom te staan. Dan moet ik of de choke weer open gooien of continu gas bij geven.

Ik zag net na een ritje door de regen dat de ruimte onder het zadel behoorlijk nat ook is geworden. Geen idee of dat er mee te maken heeft.

Is dit normaal met dit weer? Of kan ik de portemonnee gaan trekken en hem naar de garage brengen?
 
Beste Bandit rijders,

ik heb een probleem met mn bandit 1200 van 2001.
De motor wil niet meer stationair lopen.
Stationair bijregelen helpt niet.
Alleen bij choke wil hij blijven lopen.

Wat is er al gebeurd:
- carbs gedemonteerd en gereinigd (waren eigenlijk vrij proper)
- de TPS vervangen want die was kapot (geen weerstand meer te meten)
- de stationair sproeier bijgeregeld (standaard op 3 omwentelingen, nu op 3.5)

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg,
Carl
Waarom heb je je carbs gereinigd, omdat hij al niet goed liep?
Hoe heb je je TPS afgesteld?
Waarom heb je je mengselschroef afstelling veranderd?

Er zal toch ergens wel iets niet kloppen ;)
 
Mijn motort loopt vandaag opeens niet lekker. Gisteren geen problemen, maar vandaag kan ik amper rijden zonder choke. Als ik hem dichtdraai is het toerental ruim onder de 1k en valt de motor uit.

Als ik wel gas kan geven met een toerental van 500/600 dan pruttelt hij vooruit. Eenmaal rijdend geen problemen, tot ik voor het stoplicht kom te staan. Dan moet ik of de choke weer open gooien of continu gas bij geven.

Ik zag net na een ritje door de regen dat de ruimte onder het zadel behoorlijk nat ook is geworden. Geen idee of dat er mee te maken heeft.

Is dit normaal met dit weer? Of kan ik de portemonnee gaan trekken en hem naar de garage brengen?
Loopt hij wel op 4 cilinders stationair? Kijk eens of er geen water in je bougiegaten staat.
 
Beste Bandit rijders,

ik heb een probleem met mn bandit 1200 van 2001.
De motor wil niet meer stationair lopen.
Stationair bijregelen helpt niet.
Alleen bij choke wil hij blijven lopen.

Wat is er al gebeurd:
- carbs gedemonteerd en gereinigd (waren eigenlijk vrij proper)
- de TPS vervangen want die was kapot (geen weerstand meer te meten)
- de stationair sproeier bijgeregeld (standaard op 3 omwentelingen, nu op 3.5)

Alvast bedankt voor de hulp.

Mvg,
Carl
Wil niet meer stationair lopen, is dat nadat je eraan gewerkt hebt of is dat de reden dat je eraan bent gaan werken? Is het erin geslopen op was het plotseling zo?

3.5 slag is meer dan je nodig zou moeten hebben. Toevallig luchtfiltertje gewisseld oid?

Mijn motort loopt vandaag opeens niet lekker. Gisteren geen problemen, maar vandaag kan ik amper rijden zonder choke. Als ik hem dichtdraai is het toerental ruim onder de 1k en valt de motor uit.

Als ik wel gas kan geven met een toerental van 500/600 dan pruttelt hij vooruit. Eenmaal rijdend geen problemen, tot ik voor het stoplicht kom te staan. Dan moet ik of de choke weer open gooien of continu gas bij geven.

Ik zag net na een ritje door de regen dat de ruimte onder het zadel behoorlijk nat ook is geworden. Geen idee of dat er mee te maken heeft.

Is dit normaal met dit weer? Of kan ik de portemonnee gaan trekken en hem naar de garage brengen?
Hoe nat is de boel geworden? Onder je zadel doet er niet zoveel toe, maar wel gek dat het überhaupt nat wordt daar. Versleten bougiedoppen en kabels geven ook gedoe in de regen, en check inderdaad even of er geen water in een bougiegat blijft staan.
 
Loopt hij wel op 4 cilinders stationair? Kijk eens of er geen water in je bougiegaten staat.
Domme vraag wellicht, maar hoe controleer ik dat? Heb er geen ervaring mee.

Qua natheid: geen plas water oid en ook alleen het bakje achter het zadel. Dikke druppen water is het beste hoe ik het kan omschrijven. Als het vanavond nog nat is maak ik even een foto.
 
Domme vraag wellicht, maar hoe controleer ik dat? Heb er geen ervaring mee.

Qua natheid: geen plas water oid en ook alleen het bakje achter het zadel. Dikke druppen water is het beste hoe ik het kan omschrijven. Als het vanavond nog nat is maak ik even een foto.

Als hij koud is en 'm start, voelen aan de uitlaatbochten vlak bij je blok. als een of meerdere kouder zijn dan andere lopen die koudere dus niet mee..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan