Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat was 'm!@Motorlars ik heb al 2 winters goede ervaringen met de S100 Corrosionschutz inderdaad. Op pagina 117 kan je er wat over lezen, en hier van vorige winter.
Die achterklauwen gaan er niet soepeler op lopen, helemaal als je ook in de winter door rijdt.Gisteren de achterrem ff een beetje schoongemaakt, die was wel wat irritant aan gaan lopen. Zat een hoop smerigheid tussen dus niet zo gek dat de blokken niet meer zo lekker over de pennetjes gleden.
Bekijk bijlage 1455339
En vandaag weer de jaarlijkse verse olie er in!
Bekijk bijlage 1455340
@Unruled, al weer eens aan het kijken voor een Bandit?
Dat borsteltje op de foto is zo'n nylonborsteltje hoor.Die achterklauwen gaan er niet soepeler op lopen, helemaal als je ook in de winter door rijdt.
Pas wel op met staalborstels, als je de cups beschadigd (die zijn behandeld tegen corrosie) dan kunnen ze heel snel gaan corroderen.
Als je het stroef blijft lopen de cup er een keer uit halen, vaak zit er dan ook corrosie achter de seals..
Aah ok, dan kun je niet zoveel stuk makenDat borsteltje op de foto is zo'n nylonborsteltje hoor.
Maar inderdaad, om dezelfde reden heb ik een tijd geleden ook de cups uit de voorremmen gehaald. Een keer de cups er uit en nieuwe keer-/stofringen zal sowieso geen verspilt geld zijn.
Oohh dat wou ik ook voorstellen van de achterklauw. Vaak zitten ze vol met bruine derrie van verlopen remvloeistof en zitten de sealruimtes (voor gebrek aan een betere naam) vol met aluminium oxidatie.tijd geleden ook de cups uit de voorremmen gehaald
ik bedoel meer of er online en onderhouds boek is anders koop ik er 1.ik wil nu eerst kleppen stellen dus als iemand wat weet al vast bedanktIk heb er nooit daadwerkelijk wat van opgeschreven, dus geen flauw idee eigenlijk. Wat wil je ermee bereiken? Om de trekkracht te houden moet je vooral niet aan de airbox komen. Naar mijn ervaring doet stage2 (extra gat in airbox) bijna niks (bracht voor mij 1 hele pk extra destijds ). Vooral volledig open uitlaat eronder, en dan gaat ie zelfs met standaard luchtfilter over de 120pk mits goed afgesteld. Als je bovenin meer wil moet je andere nokkenstokken erin stoppen (GSX-R).
Wat afstellen betreft zijn alle fietsen net weer wat anders. Als je het zelf niet weet gewoon wegbrengen naar de tuner, die kunnen deze motoren over het algemeen dromen
Owwww zeg dat danik bedoel meer of er online en onderhouds boek is anders koop ik er 1.ik wil nu eerst kleppen stellen dus als iemand wat weet al vast bedankt
Ik heb helaas alleen het boekje van de 650sa luchtgekoeldHandleiding Bandit GSf650sa uit 2011.
Zie link:
Handleiding Suzuki GSF650sa uit 2011
Beste MF'ers, Ik ben opzoek naar het handleidingsboekje of het Owners manual voor de Suzuki GSF650Sa uit 2011 (Bandit). Deze heeft namelijk een andere dashboard en is watergekoeld. Ben benieuwd of jullie deze hebben liggen een link hebben of weten waar ik hem kan krijgen (los van de dealer...www.motor-forum.nl
Wie kan me helpen?
Handleiding Bandit GSf650sa uit 2011.
Zie link:
Handleiding Suzuki GSF650sa uit 2011
Beste MF'ers, Ik ben opzoek naar het handleidingsboekje of het Owners manual voor de Suzuki GSF650Sa uit 2011 (Bandit). Deze heeft namelijk een andere dashboard en is watergekoeld. Ben benieuwd of jullie deze hebben liggen een link hebben of weten waar ik hem kan krijgen (los van de dealer...www.motor-forum.nl
Wie kan me helpen?
Het gaat hier om het volgend model:
Suzuki GSF 650SA Bandit
Motorcycle Specifications Overviews and Road Testswww.motorcyclespecs.co.za
Hoi mrzippey,Volgens mij deze.. heb ff pagina opgezocht met de koeling voor de zekerheid
Heb je de vlekken er nog uit gekregen?Dank! Vind het zo lelijk staan
Hoi mrzippey,
Volgens mij is het hem niet.
Ik heb ff chasisnummer achterhaald.
Het gaat om het model wat na 2009 is gemaakt. Suzuki duidt dit aan met K9 (2009).
Linkje wat jij stuurde ondersteunt de modelen K7 en K8 (2007 en 2008) zijn net wat anders.
Dashboard van een K9 of L0 (2010) model is digitaal met 1 klokje en een LCD scherm (voor de snelheid brandstof etc).
Dashboard van een K7 of K8 heeft twee klokjes waarvan 1 een toerenteller de andere een snelheidsteller.
Als je het geen probleem vind om ervoor te betalen, kan je ook een haynes bestellen.. (on- of offline)Juusstemmm!! DAt is hem.
Helaas dat hij niet in het Engels is en mijn Deens is helemaal klote haha. Duits zou misschien beter zijn.
HOop dat iemand hem in het Engels vindt.
Wat wil je precies allemaal doen dan? Als er de zelfde blokken in hangen dan kun je er het meeste onderhoud gewoon mee uitvoeren zou ik zeggen.Hoi mrzippey,
Volgens mij is het hem niet.
Ik heb ff chasisnummer achterhaald.
Het gaat om het model wat na 2009 is gemaakt. Suzuki duidt dit aan met K9 (2009).
Linkje wat jij stuurde ondersteunt de modelen K7 en K8 (2007 en 2008) zijn net wat anders.
Dashboard van een K9 of L0 (2010) model is digitaal met 1 klokje en een LCD scherm (voor de snelheid brandstof etc).
Dashboard van een K7 of K8 heeft twee klokjes waarvan 1 een toerenteller de andere een snelheidsteller.