Aprilia4fun
MF veteraan
- 11 sep 2002
- 8.829
- 426
Dank dank heren had al zo`n vermoeden dat het filtertjes waren ..
De O ringetjes maar besteld bij CSMNL . Wel 3,50 per stuk x 4 + verzendkosten.
Maar wel de OEM. Gelukkig hoef je alleen de 2 buitenste los te halen, valt wel mee.
4 schroeven en 2x synchronisatie schroef + 2x drukveren (ff opmeten hoever deze synchronisatie schroeven uitsteekt) dan trek je de 2 carburateurs al los en kun je de O ringen vervangen . Er is ook een filmpje op youtube.
Bij mij wetens is er geen e10 getankt maw ouderdom en door het eruit halen en bewegen lek gegaan.
Snap alleen niet hoe die filtertjes werken ? De onderkant waar de slangetjes opzitten lijkt wel een dekseltje als je onder de loupe kijkt zie je iets licht er door heen dus benzine lijkt mij niet erdoor heen te gaan anders zou hij daar zeker gaan lekken.
De O ringetjes maar besteld bij CSMNL . Wel 3,50 per stuk x 4 + verzendkosten.
Maar wel de OEM. Gelukkig hoef je alleen de 2 buitenste los te halen, valt wel mee.
4 schroeven en 2x synchronisatie schroef + 2x drukveren (ff opmeten hoever deze synchronisatie schroeven uitsteekt) dan trek je de 2 carburateurs al los en kun je de O ringen vervangen . Er is ook een filmpje op youtube.
Bij mij wetens is er geen e10 getankt maw ouderdom en door het eruit halen en bewegen lek gegaan.
Snap alleen niet hoe die filtertjes werken ? De onderkant waar de slangetjes opzitten lijkt wel een dekseltje als je onder de loupe kijkt zie je iets licht er door heen dus benzine lijkt mij niet erdoor heen te gaan anders zou hij daar zeker gaan lekken.