Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Nice, plaats ff foto als ‘ie erop zit. Ik ben ook geïnteresseerd in een mono seat.

Vanmiddag heb ik (na lang zoeken) een gsxr1100w spatbord in de juist kleurcodering ontvangen. Daarmee is ze nu dan eindelijk klaar na 6 maanden! Lange weg gekomen als ik dan weer terugkijk naar de foto’s. 😅
 

Bijlagen

  • CEE02374-75A9-4500-A935-703B57DCC75E.jpeg
    CEE02374-75A9-4500-A935-703B57DCC75E.jpeg
    351,4 KB · Weergaven: 74
  • BF680E5A-10EF-4A47-9B02-30A43E8226FE.jpeg
    BF680E5A-10EF-4A47-9B02-30A43E8226FE.jpeg
    223,9 KB · Weergaven: 69
Nice, plaats ff foto als ‘ie erop zit. Ik ben ook geïnteresseerd in een mono seat.

Vanmiddag heb ik (na lang zoeken) een gsxr1100w spatbord in de juist kleurcodering ontvangen. Daarmee is ze nu dan eindelijk klaar na 6 maanden! Lange weg gekomen als ik dan weer terugkijk naar de foto’s. 😅
Staat er echt supernetjes bij zo :}
 
Nice, plaats ff foto als ‘ie erop zit. Ik ben ook geïnteresseerd in een mono seat.

Vanmiddag heb ik (na lang zoeken) een gsxr1100w spatbord in de juist kleurcodering ontvangen. Daarmee is ze nu dan eindelijk klaar na 6 maanden! Lange weg gekomen als ik dan weer terugkijk naar de foto’s. 😅
Ziet er mega uit!! 😍
 
Nice, plaats ff foto als ‘ie erop zit. Ik ben ook geïnteresseerd in een mono seat.

Vanmiddag heb ik (na lang zoeken) een gsxr1100w spatbord in de juist kleurcodering ontvangen. Daarmee is ze nu dan eindelijk klaar na 6 maanden! Lange weg gekomen als ik dan weer terugkijk naar de foto’s. 😅
Van ver gekomen! Vork ziet er goed uit, al mee gereden ook?
 
Van ver gekomen! Vork ziet er goed uit, al mee gereden ook?
Nog niet veel, maar hij doet het goed! Wel echt een heel stuk strakker dan het origineel. Maar ik had ook nog de originele veren in m’n vorige voorvork, dus was ook wel echt een zeeschip. 😜
 
Nice, plaats ff foto als ‘ie erop zit. Ik ben ook geïnteresseerd in een mono seat.

Vanmiddag heb ik (na lang zoeken) een gsxr1100w spatbord in de juist kleurcodering ontvangen. Daarmee is ze nu dan eindelijk klaar na 6 maanden! Lange weg gekomen als ik dan weer terugkijk naar de foto’s. 😅
Lekker bezig.


Ik heb hier eindelijk de carburateurs weer in elkaar zitten. Was even zoeken naar de juiste ringen tussen de carburateurs. Mocht iemand het nog zoeken: 7x1 en 6x2 heb je nodig. Bij indi hebben ze die 7x1 in een zakje van 10. Dat is genoeg. Van de 6x2 heb je er 4 nodig.

En dan viton ringen natuurlijk.
 
Jammer dat de verfboer er net ff vanaf zat met de kleur..
Wel gelijk mijn oude zadel opnieuw bekleed.. hier zat een scheurtje in.
 

Bijlagen

  • DE0E0597-20DB-45FD-8FAB-4E21810B3656.jpeg
    DE0E0597-20DB-45FD-8FAB-4E21810B3656.jpeg
    211,4 KB · Weergaven: 52
  • D56AFCDA-30B8-4923-B5BB-23FA6CEE657D.jpeg
    D56AFCDA-30B8-4923-B5BB-23FA6CEE657D.jpeg
    320,6 KB · Weergaven: 51
Vandaag maakte ik weer een lekker tochtje op mijn Bandit 1200. Ik heb hem nu een week of 6 in bezit en heb er al een aantal ritten op zitten. De motor is van 1999. Maar de kilometerstand is nog slechts 40.000.
Hij rijdt lekker: soepel, snel, stuurt en remt goed.
Er zat een Bos uitlaat op toen ik hem kocht. Maar de originele uitlaat was er ook bij. Die heb ik er op laten zetten door mijn zoon. Gelukkig maakt de originele niet zoveel lawaai.
De vering ben ik niet zo tevreden over. Hij deint achter wat na, voelt niet goed. Maar ja, een motor van 23 jaar.
Zou een Hyperpro set een goede oplossing zijn? Of is deze gouwe ouwe fiets dat niet meer waard?
Verder denk ik ook na over eventueel een zadel dat lekkerder zit. Een Topsellerie of een Bagster, welke ervaring hebben jullie?
 

Bijlagen

  • 13101CF6-52E0-44BB-A799-CDC1004A37D8.jpeg
    13101CF6-52E0-44BB-A799-CDC1004A37D8.jpeg
    303 KB · Weergaven: 27
Zou een Hyperpro set een goede oplossing zijn? Of is deze gouwe ouwe fiets dat niet meer waard?
Top of the line is natuurlijk hyperpro, maar gewoon een setje nieuwe dempers is al goud waard. Ik ga hier toch even @Dutch er weer bij slepen en ongegeneerd reklame maken voor Home. Ik heb toen het cheapste setje op een Zephyr 550 gezet en heel het ding reed er beter van. En het kost je dan een stuk minder dan een arm, een been en een nier wat je voor hyperpro betaald.
 
Vandaag maakte ik weer een lekker tochtje op mijn Bandit 1200. Ik heb hem nu een week of 6 in bezit en heb er al een aantal ritten op zitten. De motor is van 1999. Maar de kilometerstand is nog slechts 40.000.
Hij rijdt lekker: soepel, snel, stuurt en remt goed.
Er zat een Bos uitlaat op toen ik hem kocht. Maar de originele uitlaat was er ook bij. Die heb ik er op laten zetten door mijn zoon. Gelukkig maakt de originele niet zoveel lawaai.
De vering ben ik niet zo tevreden over. Hij deint achter wat na, voelt niet goed. Maar ja, een motor van 23 jaar.
Zou een Hyperpro set een goede oplossing zijn? Of is deze gouwe ouwe fiets dat niet meer waard?
Verder denk ik ook na over eventueel een zadel dat lekkerder zit. Een Topsellerie of een Bagster, welke ervaring hebben jullie?
Hyperpro gaat ‘m zeker een heeeel stuk beter maken! Kost inderdaad wel een zak geld, maar aan de andere kant is de vering ook wel gelijk de plek waar je de allergrootste impact kan maken bij de Bandits.

Een oplossing die wat beter voor je geld is, is door alleen de achtershock te vervangen voor een GSXR K8 shock. Die past vrijwel 1 op 1. (Stukje van je undertray wegzagen en wat proppen). Zal niet zo’n groot verschil maken als volledig hyperpro, maar je merkt alsnog aanzienlijk meer stabiliteit en kost je 80eur en uur sleutelen.
 

Bijlagen

  • 209EDBB1-60A6-40B1-84D5-88FF619EBABB.jpeg
    209EDBB1-60A6-40B1-84D5-88FF619EBABB.jpeg
    91,9 KB · Weergaven: 18
1000.

Was bij mij niet helemaal plug en play. accubak moest ik aanpassen en een stukje van de shock afvijlen. Niet spannend overigens.
 
Dag iedereen,

Sinds kort terug eigenaar van een Bandit 1200 02.
Uiteraard super tevreden want is al bijna 6-7 jaar geleden dat ik de 600 hiervan had.

Nu een klein vraagje, een gebruikte set koffers gevonden dewelke op een 1200s van 98 stonden.
Zijn deze standaard installeerbaar op 1200N 02 of moeten er bepaalde zaken aangepast worden?
 
Dag iedereen,

Sinds kort terug eigenaar van een Bandit 1200 02.
Uiteraard super tevreden want is al bijna 6-7 jaar geleden dat ik de 600 hiervan had.

Nu een klein vraagje, een gebruikte set koffers gevonden dewelke op een 1200s van 98 stonden.
Zijn deze standaard installeerbaar op 1200N 02 of moeten er bepaalde zaken aangepast worden?
Ik denk niet dat dat passend is te krijgen zonder een andere beugel te gebruiken. De kont is behoorlijk anders tussen MK1 en MK2.
 
Goedenavond bandit rijders.. ik heb een vraag waar jullie als ervaring experts wellicht mij mee kunnen helpen. Ben voor mn vriendin een bandit 600 aan het opknappen (1996) en loop tegen het volgende issue aan. Het inzetstuk van haar frame heeft wat beschadigingen en roestplekken (de rest gelukkig niet) maar ik kan nergens een rode vinden. Hebben jullie hier nog adresjes voor? Dit is de enige die ik kon vinden in de verkeerde kleur Suzuki GSF 600 Bandit 1995-1999 (GSF600 MK1) Frame Stay | Boonstra Parts
 
Terug
Bovenaan Onderaan