joeri01
Die hard MF'er
Weten jullie toevallig of de spatborden aan de voorzijde van een RF en een bandit '99 hetzelfde zijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik Google op OEM part nr. 53111-21e0, dan kom ik tussen de resultaten voor de Bandit ook resultaten voor de RF600 tegen. Je zou zeggen dat het onderdeel dus voor beide modellen is ja. Ik durf het alleen niet met zekerheid te zeggen.Weten jullie toevallig of de spatborden aan de voorzijde van een RF en een bandit '99 hetzelfde zijn?
Als ik Google op OEM part nr. 53111-21e0, dan kom ik tussen de resultaten voor de Bandit ook resultaten voor de RF600 tegen. Je zou zeggen dat het onderdeel dus voor beide modellen is ja. Ik durf het alleen niet met zekerheid te zeggen.
Op Ebay zie ik voor de B12 ook wel weer vaak staan dat het ook toepasbaar is voor de RF900, dus het lijkt dan ook weer logisch dat de B6 het spatbord deelt met de RF600.
Ik denk dat het allemaal nog wel mee zal vallen, het zijn beschadigingen maar ze zijn nog niet echt ingelopen lijkt het.Het zit inmiddels weer in elkaar dus we hebben niet echt gekeken hoe de slepers waren.
Wel heeft mijn bevriende monteur het bij 4 van de acht nokken dit geconstateerd en gezegd dat ze al voelbaar zijn.
De monteur en ik gaan bij de volgende kleppenbeurt kijken hoe het er dan bij ligt.
De prijs vaan 2 nokkenassen kan ik prima opvangen met mijn inkomen maar de prijs nokkenassen en 4 tot 8 slepers des te minder...
Als je een andere motor wilt moet je dat gewoon zeggenHet zit inmiddels weer in elkaar dus we hebben niet echt gekeken hoe de slepers waren.
Wel heeft mijn bevriende monteur het bij 4 van de acht nokken geconstateerd en gezegd dat ze al voelbaar zijn.
De monteur en ik gaan bij de volgende kleppenbeurt kijken hoe het er dan bij ligt.
De prijs van 2 nokkenassen kan ik prima opvangen na wat sparen met mijn inkomen.
De prijs van 2 nokkenassen en 4 tot 8 slepers echter des te minder...
Plus het feit dat ik al enige tijd naar een Diversion 900 over wil stappen
Motul, want die ruikt lekkerWelke olie zouden de mensen hier aanraden?
Ik rij zelf al jaren op Putoline olie.
Deze vervang ik bij max 10.000 km gegeven dat ik dat altijd wel binnen een half jaar rij.
Als je een andere motor wilt moet je dat gewoon zeggen
Nokkenassen, en slepertjes ook wel, gewoon van eBay plukken. Hoeft niet meer dan 200 euro te kosten in totaal, en dan heb je waarschijnlijk een complete extra cilinderkop liggen. Vervolgens alleen wat werk met het overzetten.
Motul, want die ruikt lekker
Gewoon een A-merk 10w40 voor motoren en de rest is geneuzel.
Haha whuuut?Haha ruikt die niet naar bananen? Heriner ik me nog vaag van een oude maat van me die het in zijn aprillia gooide.
Ja, de 2007 is veel makkelijker wisselen, die is korter.Dank je Unruled! Het is inderdaad het nieuwe model.
Ik dacht op dit forum thread te lezen dat je bij de GSX-R ook nog een paar dingen moet aanpassen aan de framelink. Als ik het goed begrijp wordt daar daar als voorbeeld een K1/K2 schokbreker gebruikt. Is dat met de 2007 (k7 dan?) niet het geval? Als het dan alleen maar plastic wegknippen is kan ik het in de achtertuin nog wel doen.
Dat weet ik zo niet...M.b.t. de Bandit 1200, maakt het dan nog uit of het de Mk1 of Mk2 is?