Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Duidelijke foto's is indd een optie.! Afdekkapjes zitten eral op.. eens uitzoeken hoe die origineel vast zitten bij een Naked 1200
*O* Naked! *O* Naked! *O* Naked!

licht kun je hetzelfde voor doen als het MK1 model. ronde koplamp of zo'n urban koplmp. voor de tellers is een (officieel Suzuki) afdek kapje te krijgen. wel duur geloof ik. je zou ook zo'n Ducati monster mini kuipje kunnen nemen (had ik op mn SV).
hbgSFqgc.jpg


img_2328.jpg
Naast m'n enthousiastme voor de Bandit heb ik ook wel een zwak voor de SV's gekregen. En helemaal als ze er bij staan zoals die van jou op de foto :Y
Pointy, naked, bellypan, dubbele uitlaat, mooi man! :9~
 
van een S kan je prima op een N hergebruiken. wel zelf beugeltje maken om ze aan je stuur te bevestigen. en dus de eerder genoemde afdek kapjes om ze tegen weer en wind te beschermen ;)
Haha had ik zelf nog niet aan gedacht, zelf een teller fabriceren.

@Maranzano, vanaf hier heb je trouwens nog wat tips van de heren hier om een N te bouwen. Later in de comments ook wat tips voor een brute LED koplamp.
 
*O* Naked! *O* Naked! *O* Naked!


Naast m'n enthousiastme voor de Bandit heb ik ook wel een zwak voor de SV's gekregen. En helemaal als ze er bij staan zoals die van jou op de foto :Y
Pointy, naked, bellypan, dubbele uitlaat, mooi man! :9~
Jij ook altijd met je naked :'). Lijkt wel een fetisj joh :+

Maar inderdaad. Die SV's zien er stiekem ook wel goed uit. Ben vooral ook benieuwd hoe dat blok nu echt rijdt.
 
Haha had ik zelf nog niet aan gedacht, zelf een teller fabriceren.

@Maranzano, vanaf hier heb je trouwens nog wat tips van de heren hier om een N te bouwen. Later in de comments ook wat tips voor een brute LED koplamp.

Ik denk dat ik het N gebeuren voor komende winter laat. Ik ben al aan gang gegaan met een nieuwe ketting set en band...

20190325_220109.jpg


Heb mss wat te veel los gehaald zoals bij de rem

Hopelijk wijst het zich vanzelf weer hoe het in elkaar "steekt" anders moet ik een beroep doen aan me mede forummmmeres
 

Bijlagen

  • 20190325_214745.jpg
    20190325_214745.jpg
    101,2 KB · Weergaven: 7
  • 20190325_214737.jpg
    20190325_214737.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 9
  • 20190325_214726.jpg
    20190325_214726.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 7
Jij ook altijd met je naked :'). Lijkt wel een fetisj joh :+
Ik citeer (uit de OP):
In dit topic ligt de focus op naked Bandits. Het is prima als je een kuip hebt, zo lang je je er maar voor schaamt. Geen groot-toeristisch comfortabel-achter-je-touring-screen standaard-uitlaat-is-oké geneuzel hier. Je wordt gewoon uitgelachen, je bent gewaarschuwd. Niet huilie doen.
1380289


:+

Haha maar serieus... ombouwen levert content op, mooie verhalen en interessante foto's, en leuk om te lezen :Y
 
Ik denk dat ik het N gebeuren voor komende winter laat. Ik ben al aan gang gegaan met een nieuwe ketting set en band...

Bekijk bijlage 1380261

Heb mss wat te veel los gehaald zoals bij de rem

Hopelijk wijst het zich vanzelf weer hoe het in elkaar "steekt" anders moet ik een beroep doen aan me mede forummmmeres
Je remschijf had er voor je beschreven werkzaamheden niet af gehoeven in ieder geval ;)
Hoop dat op je overzichtsfoto je voortandwiel er al af ligt (geloof dat ik 'm rechts wel zie liggen), want dat is wel makkelijker als de ketting er nog op ligt.

Op de foto _214737 is de situatie goed. Je ziet ook de afdruk van je kettingstelgedeelte nu aan de goede kant waar het correspondeert met je achterbrug (als je begrijpt wat ik bedoel).
 
Je remschijf had er voor je beschreven werkzaamheden niet af gehoeven in ieder geval ;)
Hoop dat op je overzichtsfoto je voortandwiel er al af ligt (geloof dat ik 'm rechts wel zie liggen), want dat is wel makkelijker als de ketting er nog op ligt.

Op de foto _214737 is de situatie goed. Je ziet ook de afdruk van je kettingstelgedeelte nu aan de goede kant waar het correspondeert met je achterbrug (als je begrijpt wat ik bedoel).
Ja thnx.. heb indd de voortandwiel eraf gehaald toen de ketting erop zat.!! 🤙🤙🤙
 
Laatst bewerkt:
Ja dat idee heb ik ook ja...
Daarom zijn de S-jes ook welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugd *O*
Haha anders zat je hier in je eentje -O-

Maar nu ik me inderdaad besef dat ik de oude teller behuizing kan houden voor een N-build zal ik er in de zomer nog eens over nadenken. Een nieuwe of tweedehands originele N teller is nog best prijzig. Dat had ik er toch even niet voor over.

Zou stiekem nog steeds mooi zijn om een hybride vorm te kunnen maken. N tijdens het seizoen, snelle S conversie voor in de winter. Alleen is dat volgens mij niet (eenvoudig) te doen met de steunen die je nodig hebt voor de kappen.
 
Haha anders zat je hier in je eentje -O-

Maar nu ik me inderdaad besef dat ik de oude teller behuizing kan houden voor een N-build zal ik er in de zomer nog eens over nadenken. Een nieuwe of tweedehands originele N teller is nog best prijzig. Dat had ik er toch even niet voor over.

Zou stiekem nog steeds mooi zijn om een hybride vorm te kunnen maken. N tijdens het seizoen, snelle S conversie voor in de winter. Alleen is dat volgens mij niet (eenvoudig) te doen met de steunen die je nodig hebt voor de kappen.

Ben ik benieuwd hoe je de oude teller van de s versie vast zet. Ik heb een optie gezien alleen vind ik dat hij dan flink boven het stuur uitkomt. Of is dit ook het geval bij de origin3le N ?
 
Laatst bewerkt:
Ben ik benieuwd hoe je de oude teller van de s versie vast zet. Ik heb een optie gezien alleen vind ik dat hij dan flink boven het stuur uitkomt. Of is dit ook het geval bij de origin3le N ?
Hieronder de teller bevestiging van de N. Daar kan je zien dat de bevestigingsplaat (nummer 16) een kleine knik naar beneden heeft. Als je het op die manier doet zal de teller wat lager op het stuur komen te zitten.
1380626


De bevestigingsplaat kun je hier voor 50 euro kopen. Maar het lijkt me makkelijk genoeg om er zelf een te maken.
 
Hieronder de teller bevestiging van de N. Daar kan je zien dat de bevestigingsplaat (nummer 16) een kleine knik naar beneden heeft. Als je het op die manier doet zal de teller wat lager op het stuur komen te zitten.
Bekijk bijlage 1380626

De bevestigingsplaat kun je hier voor 50 euro kopen. Maar het lijkt me makkelijk genoeg om er zelf een te maken.
Ik zou gaan voor de bracket 🤣🤣 btje gemaks zucht 😂😂😂🤣😂🤣
 
Zojuist alles inelkaar gezet.
20190327_212359.jpg

Vervolgens heb ik natuurlijk iets gesloopt.....
20190327_214730.jpg


Het is niet rampzalig de klauw is goed vast er is geen beweging in te krijgen. Maar moet natuurlijk wel eens uit elkaar en de afgebroken bout eruit halen en een nieuwerddd erin doen.

Heb natuurlijk meteen een proefritje gedaan en alles zit wel snor.

Goood night
 
Volgens mij is de eigenaar (of z'n monteur) van die van mij dat ook een keer gelukt, aangezien ik daar twee verschillende maten bout in dat ene onderdeel. (of hoort dat?)

Zal wel weer heel anders rijden zeker? Vers rubber en nieuwe kettingset :9~
 
Volgens mij is de eigenaar (of z'n monteur) van die van mij dat ook een keer gelukt, aangezien ik daar twee verschillende maten bout in dat ene onderdeel. (of hoort dat?)

Zal wel weer heel anders rijden zeker? Vers rubber en nieuwe kettingset :9~
2 dezelfde bouten...

Ja indd rijdt als een zonnetje.

Ik heb alleen echt totaal géén zin om het wiel er weeeer af te halen voor het klote niet zo lullige boutje te vervangen 😂🤣😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan