Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Kan goed, ding door Jeroen gebouwd
20190820_113405.jpg
 
_O-

Daar is dan nóg weer een hele bende aan verspijkerd :o Het meeste kan ik me wel in vinden hoor... maar volgens mij had vester iig geen standaard taartschep :+
 
Before and after :o (after is natuurlijk de foto met gras)
Heb vandaag alles in de lak gezet. Morgen nog ff kijken of ik er een tweede laagje op doe.

Spatbord is niet helemaal 100% geworden zoals ik wilde, heeft een beetje een korrelige structuur gekregen. Van een afstandje lijkt het haast metallic geworden. Niet perfect dus, maar ik stoor me er niet aan.

De rest is mooi glad geworden. Helaas hier en daar wat lelijke plekjes omdat het plastic daar beschadigd was.
 

Bijlagen

  • 20190820_141218.jpg
    20190820_141218.jpg
    219,5 KB · Weergaven: 11
  • 20190817_132605.jpg
    20190817_132605.jpg
    171,1 KB · Weergaven: 8
Before and after :o (after is natuurlijk de foto met gras)
Heb vandaag alles in de lak gezet. Morgen nog ff kijken of ik er een tweede laagje op doe.

Spatbord is niet helemaal 100% geworden zoals ik wilde, heeft een beetje een korrelige structuur gekregen. Van een afstandje lijkt het haast metallic geworden. Niet perfect dus, maar ik stoor me er niet aan.

De rest is mooi glad geworden. Helaas hier en daar wat lelijke plekjes omdat het plastic daar beschadigd was.
Mooi dat het uiteindelijk gelukt is! :t
 
Even een vraagje, ik kwam er laatst achter dat mijn banden erg oud zijn (bijna 10 jaar) en de voorband nu ook iets vervormd is. Dussss tijd voor een nieuw setje!
Nu zie ik dat iedereen voor de Road Attack 3 gaat. Lijkt me een goede keuze, maar zijn voor mij vrij prijzig.

Als goedkopere alternatieven kom ik uit op de Road attack 2 en Dunlop Roadsmart 2, waarbij de roadsmart volgens mij de net iets betere band is. O.a. afgaande op de banden tips van Unruled.
Zijn deze á 2019 nog steeds een goed alternatief? Zeker als ik de motor misschien dit jaar nog ga verkopen :X
 
Even een vraagje, ik kwam er laatst achter dat mijn banden erg oud zijn (bijna 10 jaar) en de voorband nu ook iets vervormd is. Dussss tijd voor een nieuw setje!
Nu zie ik dat iedereen voor de Road Attack 3 gaat. Lijkt me een goede keuze, maar zijn voor mij vrij prijzig.

Als goedkopere alternatieven kom ik uit op de Road attack 2 en Dunlop Roadsmart 2, waarbij de roadsmart volgens mij de net iets betere band is. O.a. afgaande op de banden tips van Unruled.
Zijn deze á 2019 nog steeds een goed alternatief? Zeker als ik de motor misschien dit jaar nog ga verkopen :X
Ik heb nu voor de tweede keer Pirelli Angel's eronder. Hele fijne banden. Denk zelf dat de verschillen marginaal zijn.
 
Even een vraagje, ik kwam er laatst achter dat mijn banden erg oud zijn (bijna 10 jaar) en de voorband nu ook iets vervormd is. Dussss tijd voor een nieuw setje!
Nu zie ik dat iedereen voor de Road Attack 3 gaat. Lijkt me een goede keuze, maar zijn voor mij vrij prijzig.

Als goedkopere alternatieven kom ik uit op de Road attack 2 en Dunlop Roadsmart 2, waarbij de roadsmart volgens mij de net iets betere band is. O.a. afgaande op de banden tips van Unruled.
Zijn deze á 2019 nog steeds een goed alternatief? Zeker als ik de motor misschien dit jaar nog ga verkopen :X
Roadsmart series
T30/T31

Kijk anders eens naar de Roadtec Z8 (nieuwe serie M/M of M/O)
 
@Vareta:

Bridgetone bt 016 pro niks?
Pfieuw, daar zeg je wat! Die had ik nog niet eens meegenomen, maar lijken by far de beste qua prijs/kwaliteit! Wel een iets sportiever bandje geloof ik?

Ik heb nu voor de tweede keer Pirelli Angel's eronder. Hele fijne banden. Denk zelf dat de verschillen marginaal zijn.
De GT neem ik aan? Heb ik ook naar gekeken, maar zijn toch net een stukje duurder dan de andere opties.

Roadsmart series
T30/T31

Kijk anders eens naar de Roadtec Z8 (nieuwe serie M/M of M/O)
De Roadsmart series heb ik naar gekeken, de Roadsmart 2 zit in de afwegingen (en nu de BT 06 pro ook). De Roadtec zijn toch wel een stukje duurder :(

Ik heb nog een goed setje michelin pilot sport 3 met velgen liggen
Bedoel je de Pilot Power 3 Sport? PM ;)
 
120/60 en 160/60 op 17 inch. Gewoon de standaard maar van de B600

[Edit] Ze zijn niet heel veel duurder, maar in vergelijking met de andere opties wel significant ;)
Ik kom op €200 voor een setje Roadtec Z8 M/M.
Valt mee toch?

RoadAttack 2 nog wel goedkoper, vooral heel goed bij droog weer.

Je kan er ook een setje Pilot Power 2CT onder gooien...

Et is maar net hoelang je er nog meer gaat rijden.
 
Ja klopt, de verschillen zijn onder de 200 euro niet erg groot.
Behalve dan de BT 016 pro die @Ivan aanraadde, daar kom ik op zo'n 140 euro uit.

Ben op het moment aan het afstuderen dus zit een beetje krap in het budget voor de motor. Dan tellen die paar euro's nog wel hard mee. (En ja, i know voor iedereen die hierover wil beginnen. Niet bezuinigen op de banden, maar volgens mij is alles wat ik/iedereen hierboven heeft genoemd geen slechte keuze :$)
 
Ja klopt, de verschillen zijn onder de 200 euro niet erg groot.
Behalve dan de BT 016 pro die @Ivan aanraadde, daar kom ik op zo'n 140 euro uit.

Ben op het moment aan het afstuderen dus zit een beetje krap in het budget voor de motor. Dan tellen die paar euro's nog wel hard mee. (En ja, i know voor iedereen die hierover wil beginnen. Niet bezuinigen op de banden, maar volgens mij is alles wat ik/iedereen hierboven heeft genoemd geen slechte keuze :$)
De pro versie van de BT016 is nog wel OK (de non-pro niet). Is de voorloper van de T30.
 
Terug
Bovenaan Onderaan