Genestealer
Die hard MF'er
SV1000, TL1000 (die laatste was orgineel nog iets lomper, 1e generatie TL1000S was niet voor niks de "widowmaker".)
Honda VTR1000 zelfde verhaal.
Aprilia RSV1000...
Ducati luchtgekoelde v-twins zoals de 1098 (Streetfighter), Hypermotard 1100,
Persoonlijk heb ik minder met de "race" v-twins zoals de RSV met veel te lange overbrenging...Ver boven de 100km/h in de 1 etc.
De MT07 is trouwens een in-lijn 2 cilinder. Heel makkelijk te rijden blok, maar niet echt het v-twin karakter moet ik zeggen.
Op de nieuwe Tenere 700 (zelfde blok) klinkt hij overigens wel grappig..
Aangezien ik net van een Bandit naar een dikke Tuono ben gegaan;
Oer tuono inderdaad maar de 2e generatie Tuono minder. Dan nog beetje spelen met tandwiel verhouding (16-43) en je hebt een top v-twin.