Unruled
Joe Bar style
Hm ik bedoelde eigenlijk andere, maar die heb je dus blijkbaar toch niet... naja deze zijn ook prima
Zou wel een iets substantieler plaatje pakken, dit gaat wiebeldewapski doen natuurlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hm ik bedoelde eigenlijk andere, maar die heb je dus blijkbaar toch niet... naja deze zijn ook prima
Ok thnxDe bovenste is ook heel anders. Als het erbij staat zal het best passen, maar standaard zijn ze niet.
Van de Suzuki website:Gaan er hier nog mensen stoppen met het tanken van euro 95 na 1 oktober?
Je gaat anders tanken: Euro 95 wordt E10 op 1 oktober
Uit een groot deel van de euro 95 benzinepompen stroomt vanaf 1 oktober E10: benzine met 10 procent duurzame bio-ethanol. Maandag starten brancheclubs en de overheid een voorlichtingscampagne om automobilisten te informeren.www.ad.nl
Is een vrij dik plaatje , ziet op de foto alleen zo dun uit. Het was een boekenplank steun de haak eraf geslepen etc..Hm ik bedoelde eigenlijk andere, maar die heb je dus blijkbaar toch niet... naja deze zijn ook prima
Zou wel een iets substantieler plaatje pakken, dit gaat wiebeldewapski doen natuurlijk.
Klopt, het valt ook wel mee. E85 is bio-ethanol, dat is totaal niet relevant voor het verhaal.Van de Suzuki website:
"Suzuki adviseert voor alle modellen de Euro 95/E10. Dit is de minst dure benzine en tevens ook de meest geschikte. Brandstoffen met een hoog ethanolgehalte (E85) kunnen rubberen onderdelen - zoals carburatormembranen, inlaatrubbers en afdichtingen - aantasten. Op het gebied van motorprestaties levert het gebruik van een andere benzine dan Euro 95/E10 overigens geen enkel voordeel op.
De door de BV Nimag geïmporteerde motoren zijn geschikt voor gebruik van E10 vanaf modeljaar 1991."
Vraag & Antwoord Techniek - Suzuki Motoren - www.suzuki.nl/motoren (Kopje 'Brandstof')
Volgens mij valt het dan wel mee? Of zie ik iets over het hoofd?
Ah oké, dan zal het meevallen inderdaad. Ik ben wel van het over-engineerenIs een vrij dik plaatje , ziet op de foto alleen zo dun uit. Het was een boekenplank steun de haak eraf geslepen etc..
Check. Helpen van die brandstof additieven nog? Forte enzoKlopt, het valt ook wel mee. E85 is bio-ethanol, dat is totaal niet relevant voor het verhaal.
Waar het vooral om gaat is dat ethanol water aantrekt (en dus uit de lucht onttrekt), dus als je motor vochtig gestald is heb je na een tijdje in verhouding veel water in je benzine. Water is zwaarder dan benzine en je carburateurs zuigen vanuit de onderkant van je tank aan. Oftewel, in een extreem geval probeer je te starten op water en dat werkt natuurlijk niet. In de praktijk wordt het aandeel water dan gewoon net te hoog om lekker te lopen. Daarnaast is water net zo goed schadelijk voor de ingewanden van je motor, dus droog stallen of voor de winterstalling brandstof zonder ethanol tanken. Daar gaat het hele gedoe over
Misschien wat raar gedacht, maar helpt het om de motor wat heen en weer te schudden (als je er op zit van links naar rechts hellen een paar keer) zodat het zich weer mengt en het water niet vooral op de bodem ligt? Of gaat het sowieso over het water/benzine verhouding die niet lekker is?Klopt, het valt ook wel mee. E85 is bio-ethanol, dat is totaal niet relevant voor het verhaal.
Waar het vooral om gaat is dat ethanol water aantrekt (en dus uit de lucht onttrekt), dus als je motor vochtig gestald is heb je na een tijdje in verhouding veel water in je benzine. Water is zwaarder dan benzine en je carburateurs zuigen vanuit de onderkant van je tank aan. Oftewel, in een extreem geval probeer je te starten op water en dat werkt natuurlijk niet. In de praktijk wordt het aandeel water dan gewoon net te hoog om lekker te lopen. Daarnaast is water net zo goed schadelijk voor de ingewanden van je motor, dus droog stallen of voor de winterstalling brandstof zonder ethanol tanken. Daar gaat het hele gedoe over
Vind het alleen jammer van de tussen ruimte..Ah oké, dan zal het meevallen inderdaad. Ik ben wel van het over-engineeren
Nee bij de N van mij zit het "dashbordje" er mooi tussengevormd.
Bekijk bijlage 1426221
Maar ik denk dat als je de lamp er onder gemonteerd hebt zitten, het al een stuk minder opvalt hoor, omdat de ruimte eronder dan gevuld is.
En zo niet, toch mooier want nu N.
1995Ja komt me eigenlijk ook weer goed uit de tussen ruimte. Dan kan ik er een usb lader tussen duwen.
Is jouwn model 2001+ of ouder ? Want bij mij heb ik een digitaal scherm erin...?
Nu wachten op de lamp/lamphuis/bracket/knipperlicht.. windschermpje wil ik ook nog bestellen.
Bij de gewone N ziet het er zo uit, lijkt erop dat het bij de Mk2 gewoon wat meer onderdelen vergt om het precies hetzelfde te krijgen...
Bij de gewone N ziet het er zo uit, lijkt erop dat het bij de Mk2 gewoon wat meer onderdelen vergt om het precies hetzelfde te krijgen...
Bekijk bijlage 1426247
Tweedehands zijn ze ook nog prijzig..Lijkt me beter, of een tweedehands tellerset vinden.
De originele onderdelen kopen lijkt me ook wat prijzig:
Suzuki GSF600(N)(S) BANDIT 2000 Speedometer (GSF600-U) - MSP
Suzuki GSF600(N)(S) BANDIT 2000 Speedometer (GSF600-U) - order parts in just a few clicks from Europe’s number 1 genuine spare parts online retailerwww.motorcyclespareparts.eu
Prima weggewerkt!
Wat bedoel je precies met spiegelhouders?Met de S krijg je geen schroefdraad in de knoppenset op het stuur. Dan moet je bar-end spiegels nemen