Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Ik heb geen linkje maar die dingen staan op ali express vanaf een euro of anderhalf :)
 
O verhip, dat zei jij ook al 🤣
;)

Plug en play weet ik zo ff niet wat je moet hebben, ik heb gewoon zo'n standaard gepakt en moest alleen nog een aarde kabeltje er bij zetten geloof ik.
Nou weet ik niet of jouw bouwjaar ook zo makkelijk te manipuleren is of dat je daar een fancy 7-pins voor nodig hebt.
 
Met toch wat lichte pijn in het hart ga ik mijn Bandit (laten) slachten. Ik heb hem zo'n 8 jaar gehad, gekocht met 69k en gecrasht met 91k, weer opgeknapt en wat verbouwd, nogmaals gecrasht op 119k en nu is het mooi geweest. Deuk in de achtervelg.

IMG_20150830_200243.jpg

In aanzienlijk betere tijden, maar toch. Hij heeft nu wat schuifschade links, tellers, lamp en stuur zijn kapot, achterkuipdelen zijn aan elkaar gelast, vormen nu dus één geheel, en zijn links ook geschaafd. Beetje de standaard 'op links onderuit geschoven'-schade. RVS bochten (met alsnog wat roest, blijft een Bandit) met stock en ingekorte Viper demper zitten aan de achterkant op de foto. Tevens zit alles onder de spinnenrag en daarin verborgen troep.

Ik ga hem naar een sloper brengen, maar als er hier nog mensen zijn die een stukje van mijn Bandit willen adopteren dan gaat dat natuurlijk voor. :) Mocht iemand het geheel willen overnemen dan mag dat uiteraard ook.

De tank is niet beschikbaar.
 
Oe die heeft zo te lezen in ieder geval wel geleefd _O-
Het is natuurlijk lastig te bepalen met een foto van de fiets in betere tijden wat betreft over te nemen delen. Maar als jouw voortandwielbeschermkapje nog intact is dan zou dat wel een mooie vervanging zijn voor die half afgebroken van mij. Fotootje van de huidige staat van de bochten/linkpipe/demper?
 
Hij staat bij mijn ouders in de schuur. Ben van plan vandaag of morgen nieuwe foto's te maken. Volgens mij is dat kapje nog prima :)


Geleefd heeft ie zeker. Vind het ook een vrij acceptabele kilometerstand om mee af te sluiten. Eén keer opknappen was genoeg. Inmiddels staat er een Pegaso 650 en is het mooi geweest voor deze.
 
Met toch wat lichte pijn in het hart ga ik mijn Bandit (laten) slachten. Ik heb hem zo'n 8 jaar gehad, gekocht met 69k en gecrasht met 91k, weer opgeknapt en wat verbouwd, nogmaals gecrasht op 119k en nu is het mooi geweest. Deuk in de achtervelg.

Bekijk bijlage 1434099
In aanzienlijk betere tijden, maar toch. Hij heeft nu wat schuifschade links, tellers, lamp en stuur zijn kapot, achterkuipdelen zijn aan elkaar gelast, vormen nu dus één geheel, en zijn links ook geschaafd. Beetje de standaard 'op links onderuit geschoven'-schade. RVS bochten (met alsnog wat roest, blijft een Bandit) met stock en ingekorte Viper demper zitten aan de achterkant op de foto. Tevens zit alles onder de spinnenrag en daarin verborgen troep.

Ik ga hem naar een sloper brengen, maar als er hier nog mensen zijn die een stukje van mijn Bandit willen adopteren dan gaat dat natuurlijk voor. :) Mocht iemand het geheel willen overnemen dan mag dat uiteraard ook.

De tank is niet beschikbaar.

Tja zonde idd, op een gegeven moment ben je er klaar mee.. mooie eindstand btw
Hoe zijn de linker schertsplaat + achterrempedaal eraan toe? die van mij zijn namelijk gelast en dus beetje krom na val vorig jaar..
 
Tja zonde idd, op een gegeven moment ben je er klaar mee.. mooie eindstand btw
Hoe zijn de linker schertsplaat + achterrempedaal eraan toe? die van mij zijn namelijk gelast en dus beetje krom na val vorig jaar..


Links is het steppie van afgebroken na een val ook. Rechts is nog wel goed. Beetje verweerd maar dat schuur je er zo af.
IMG_20191008_185201.jpgIMG_20191008_185223.jpg
 
Domme vraag wellicht: waar kan ik de olie checken van mijn '96 bandietje?
Wil deze maand nog doorrijden en daarna zet ik hem lekker onder de hoes in de stalling, controleer ik gelijk even of alle vloeistoffen nog op peil zijn.
 
Kijkglaasje aan de rechterkant (als je er op zit) onderin op het blok.

Staan markeringen bij: L en F, oliepeil is op orde wanneer het tot de F staat. Bij een koude motor, het ding rechtop houden en door het glaasje kijken. Uiteraard op een horizontale ondergrond.
 
Kijkglaasje aan de rechterkant (als je er op zit) onderin op het blok.

Staan markeringen bij: L en F, oliepeil is op orde wanneer het tot de F staat. Bij een koude motor, het ding rechtop houden en door het glaasje kijken. Uiteraard op een horizontale ondergrond.
Thanks! Zal vanmiddag eventjes kijken. Zit er geen peilstok bij dan? Was bij mijn lesmotor wel het geval, maar dat was dan ook een nieuwe motor.
 
Thanks! Zal vanmiddag eventjes kijken. Zit er geen peilstok bij dan? Was bij mijn lesmotor wel het geval, maar dat was dan ook een nieuwe motor.
Nee geen peilstok. Kijkglaasje is nog makkelijker. Als de motor op de sidestand staat zie je waarschijnlijk geen olie, geen paniek. Trek je de motor rechtop dan zie je vanzelf de olie achter het kijkglaasje verschijnen. Laat de motor balanceren en hij staat recht genoeg om het niveau af te kunnen lezen.

Let op, hij moet dus wel op z'n wielen staan en niet op de middenbok!
 
Dat vind ik ook maar diversen menen dat ie wel op de middenbok moet staan ;)
De 95'er had bij het uitkomen niet standaard een middenbok. De vorige eigenaar van die van mij heeft die er speciaal onder laten zetten. Lijkt me dat ze bij het maken van het werkplaatshandboek daar geen rekening mee hebben gehouden :P
 
Laatst bewerkt:
Aha ik ging voor gemak van de gsxf uit die wel allen een middenbok hebben en vergelijkbaar motorblok
 
Terug
Bovenaan Onderaan