Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Die zwarte ja? Het is dat je het zegt..! :P

Wat heb je er eigenlijk allemaal aan gedaan? Ik zie een ander stuur met spiegels, maar dat maakt het toch geen Bandit? :? Dat ze onderhuids hetzelfde zijn hoef je mij niet uit te leggen, maar de gsx-f heeft wel heeeel veeel huid :+
Eigenlijk zo gekocht. Liep niet en balhoofdlagers versleten. Had een hoog stuur en bar end spiegels. Achterschokdemper komt van een RF.
Ik wilde er alleen in de winter mee rijden, maar in t voorjaar ook al leuk wat km mee gemaakt. Ik kom bijna tijd tekort, er staat nu ook nog een Tl 1000 te wachten om uitgelaten te worden ;)
 
hoi,pitte hier,
in 2000 een laatste oud model 1200N gekocht in het staalblauw,zeer veel plezier van gehad met de nodige upgrades en het 3-4000km nieuwe achterband en ketting tot gevolg hebbend resultaat 8-)
jammer genoeg moeten verkopen wegens aankoop gezinswagen.
heb nu een 1997 600tje bijgekocht voor de vrouw,zit een corbin zadeltje op maar die is net nog te hoog voor haar(wil blijven op haar monstertje rijden)
en nu eindelijk de vraag, heeft er hier nog iemand een verlagingssetje liggen(dogbones) voor de Bandit?
 
Ik heb zojuist een Bandit 600 uit 1997 gekocht voor mijn vrouw, met zo'n lelijke kuip.
Aangezien vrouwlief graag een stoere naked wil, zoek ik zo'n mooie ronde koplamp. Op de gebruikelijke plaatsen (motor parts online/marktplaats etc) zie ik er eigenlijk geen. Bijna alles is vierkant, maar die heb ik al :+.
Bij cmsnl is hij heul, heul duur, en nieuw wordt je doodgegooid met LED koplampen, die ook nog eens best mooi zijn.
Prijsklasse LED ergens tussen de 70 en 150 dus ook nog prima te doen.

Aangezien dit hét Bandit topic is, toch even een vraag; iemand nog tips, do's en vooral don'ts?
 
veel klassieker dan dit wordt die niet
of bij de concurrent

met helder glas:

of in het zwart

met LED (en t*ring duur)
 
hoi,pitte hier,
in 2000 een laatste oud model 1200N gekocht in het staalblauw,zeer veel plezier van gehad met de nodige upgrades en het 3-4000km nieuwe achterband en ketting tot gevolg hebbend resultaat 8-)
jammer genoeg moeten verkopen wegens aankoop gezinswagen.
heb nu een 1997 600tje bijgekocht voor de vrouw,zit een corbin zadeltje op maar die is net nog te hoog voor haar(wil blijven op haar monstertje rijden)
en nu eindelijk de vraag, heeft er hier nog iemand een verlagingssetje liggen(dogbones) voor de Bandit?
Als je een setje neemt van de Bandit 1200 verlaag je hem met 3cm , volgens mij. Misschien wil er hier iemand zijn B12 verhogen en kan je ze ruilen.
Ik moet toch naar mijn Suzuki dealer en zal het hem vragen om helemaal zeker te zijn.
 
Als je een setje neemt van de Bandit 1200 verlaag je hem met 3cm , volgens mij. Misschien wil er hier iemand zijn B12 verhogen en kan je ze ruilen.
Ik moet toch naar mijn Suzuki dealer en zal het hem vragen om helemaal zeker te zijn.
Als iemand dit zeker weet, kan ik dit ook doen voor de bandit van mijn vriendin!
 
Als iemand dit zeker weet, kan ik dit ook doen voor de bandit van mijn vriendin!
Ik heb het gevraagd en mijn verhaal klopte. Bij de 600 dogbones is de hoh maat 175 mm en bij de 1200 180mm. Om te verlagen heb je langere nodig,om te verhogen kortere.
Ik heb geen meer van 180mm maar wel nog 6setjes van 170mm, ideaal om je 600 of 1200 te verhogen.
Bij interesse een pb sturen.
 
Laatst bewerkt:
hoi,pitte hier,
in 2000 een laatste oud model 1200N gekocht in het staalblauw,zeer veel plezier van gehad met de nodige upgrades en het 3-4000km nieuwe achterband en ketting tot gevolg hebbend resultaat 8-)
jammer genoeg moeten verkopen wegens aankoop gezinswagen.
heb nu een 1997 600tje bijgekocht voor de vrouw,zit een corbin zadeltje op maar die is net nog te hoog voor haar(wil blijven op haar monstertje rijden)
en nu eindelijk de vraag, heeft er hier nog iemand een verlagingssetje liggen(dogbones) voor de Bandit?
heb volgens mij nog wel wat liggen...
wel lengte heb je nodig?
 
Iemand van de bandieten die toevallig een MRA Vario (smoked) windscherm in verkoop heeft liggen voor de 1250sa?

Ik zou mijn bandit wel wat comfortabeler willen voor de snelweg, ik had zo’n scherm op mijn vorige 650 en dit hielp precies wel. Nieuw kosten ze al snel 100€ helaas...
 
Iemand nog een originele demper voor een bandit 600 van 2001 (of eentje die hierop past) te koop of een sport uitlaat met CE keur.
Of iemand interesse in een MIVV demper, (carbon) voor een bandit? Maakt voor mijn vriendin een te sportief geluid.
 
Ik blijf die originele koplamp toch maar een lelijk ding vinden en wil er eigenlijk zo'n ali ding op zetten. Zo eentje dus:

Weet iemand of de originele lamphouders daar gewoon op passen?
Ja dus :+
1623531779082.png

1623532003583.png

Ding past echt perfect in de originele houder en aansluiten zo gedaan. Het is natuurlijk een ali ding, dus verwacht er niet veel van, maar tot nu toe dik tevreden. Geeft veel licht, gaaf design en tijdens een test run lijkt het niet te verblinden.

Morgen led knippers erop zetten en dan tzt nog een klein geblindeerd kuipruitje + led achterlicht. Zit er ook aan te denken een tweede (niet aangesloten) claxon naast te zetten, puur voor de symmetrie.
 
Ja dus :+
Bekijk bijlage 1643801
Bekijk bijlage 1643802
Ding past echt perfect in de originele houder en aansluiten zo gedaan. Het is natuurlijk een ali ding, dus verwacht er niet veel van, maar tot nu toe dik tevreden. Geeft veel licht, gaaf design en tijdens een test run lijkt het niet te verblinden.

Morgen led knippers erop zetten en dan tzt nog een klein geblindeerd kuipruitje + led achterlicht. Zit er ook aan te denken een tweede (niet aangesloten) claxon naast te zetten, puur voor de symmetrie.
Waarom sluit je deze niet aan dan als ik mag vragen? De tweede claxon..
 
Terug
Bovenaan Onderaan