Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Omgekeerde huizenmarkt gekte met die prijzen:+

jammer dat er geen (origineel) rood voorwiel spatbord op zit. Die van mij heeft wat kleine krasjes voorop. Zou ik graag weg hebben;)
Die zijn wel te vinden, Op marktplaats heb ik ze gezien. Staan er momenteel ook wel op.
 
Omgekeerde huizenmarkt gekte met die prijzen:+

jammer dat er geen (origineel) rood voorwiel spatbord op zit. Die van mij heeft wat kleine krasjes voorop. Zou ik graag weg hebben;)
Of een spuitbus bestellen in de juiste kleur. En daarmee weer netjes bijwerken. Ga ik zelf ook doen bij mijn bandit.
De zijkappen van zn kont zijn verkleurd door de zon.

Marble italian red 28v. Is de juiste kleur voor onze rode bandit. Kun je zo online bestellen😇
 
Of een spuitbus bestellen in de juiste kleur. En daarmee weer netjes bijwerken. Ga ik zelf ook doen bij mijn bandit.
De zijkappen van zn kont zijn verkleurd door de zon.

Marble italian red 28v. Is de juiste kleur voor onze rode bandit. Kun je zo online bestellen😇
Ik dacht altijd dat het candy koran orange Y0W was? Nooit een alles in 1 bus van kunnen vinden. Alleen 3 lagen systeem...
Het is een 600 uit '99 GN77A
 
Ik dacht altijd dat het candy koran orange Y0W was? Nooit een alles in 1 bus van kunnen vinden. Alleen 3 lagen systeem...
Het is een 600 uit '99 GN77A
Deze lijst heb ik bij de bandit club vandaan.

Wat je zegt klopt. Het is een meer lagen systeem.
Maar aangezien onze bikes de juiste kleur al hebben. Zou 1 laag genoeg moeten zijn omdat de onderkleur al rood is. En daarna een laagje blanke lak eroverheen.
Dus 2 spuitbussen nodig.

Totale kosten €43 bij mocyco.com
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220113-103901_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220113-103901_Samsung Internet.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 15
Dus heel licht opschuren met een zeer fijne korrel schuurpapier. Goed ontvetten. Dan zou het er weer gelikt uit moeten zien.
 
Is dat rood niet goed te behandelen als je het polijst?

Heb wel eens rode auto’s onderhanden genomen die van vaal roze toch weer naar mooi rood gingen.
 
Als dit nog niet geprobeerd is dan wil ik me hier eventueel wel voor iemand aan wagen.
Ik heb alle spullen.. woon tussen Tilburg en Breda.
Dus als het in de buurt is voor een vale rooie ;-)
 
Is dat rood niet goed te behandelen als je het polijst?

Heb wel eens rode auto’s onderhanden genomen die van vaal roze toch weer naar mooi rood gingen.
De tank van de motor is nog in nieuwstaat. Alleen de plastic delen van de kont zijn vervaagd.
Heb het zelf al behandeld met vanalles, maar krijg het niet beter..
 
Als dit nog niet geprobeerd is dan wil ik me hier eventueel wel voor iemand aan wagen.
Ik heb alle spullen.. woon tussen Tilburg en Breda.
Dus als het in de buurt is voor een vale rooie ;-)
Bedankt voor het aanbod, woon zelf in Hoorn dus helaas niet echt in de buurt... anders was ik wel even langs gereden. 😁

Aangezien het de plastic kappen betreft en niet de metalen gespoten delen ben ik bang dat het met polijsten ook niet beter wordt. Het is al zo vaal dat het bijna wit wordt 🤣
 
Dag collega’s,

Ik kan een gsf bandit 1200s van 2006 overnemen. Kmstand 20.000. Goede technische staat.

Verdere info heb ik niet excuses.

Graag wil ik jullie kennis/ervaring horen wat betreft marktprijs dit moment.

Groetjes Rudy
 
Dag collega’s,

Ik kan een gsf bandit 1200s van 2006 overnemen. Kmstand 20.000. Goede technische staat.

Verdere info heb ik niet excuses.

Graag wil ik jullie kennis/ervaring horen wat betreft marktprijs dit moment.

Groetjes Rudy
Dealer? Garantie?

Als ik snel google zie ik de volgende 4 motoren:
Edit: Marktplaats staat ook een te koop, net boven de 4K. Maar wel dikke uitlaat, nieuwe banden etc:

Dus ik zou gokken op tussen de 3K en 4K voor een goeie. Kilometer stand niet op blind staren want dingen krijg je niet kapot. Wel belangrijk wanneer welk (dure) onderhoud is uitgevoerd natuurlijk.

Edit: Ik had de Bandit van mijn vrouw goedkoop maar toen moesten er nog wel (stom van mezelf) nieuwe banden onder en balhoofdlagers waren op. Dus sja, dat scheelt ook weer 500 euro. Technische staat zou ook 'goed' zijn van die motor, maar daar verschilden we dus nogal van mening ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik betaalde voor mijn '06 B12 in 2018 € 2.500. Maar hij had toen ook al 56k gereden. Mijn max zou € 3.000 zijn voor een hele nette waar niks aan hoeft te gebeuren. Kijk ook altijd even naar de uitlaatcollector. Die wil graag doorrotten en dat is best een dure reparatie.

Ander vraagje: mijn schijven voor zitten op 4,2 mm en de slijtagelimiet is 4,5 mm. Die moeten binnenkort worden vervangen. Met welke schijven hebben jullie goede ervaring?
 
Dealer? Garantie?

Als ik snel google zie ik de volgende 4 motoren:
Edit: Marktplaats staat ook een te koop, net boven de 4K. Maar wel dikke uitlaat, nieuwe banden etc:

Dus ik zou gokken op tussen de 3K en 4K voor een goeie. Kilometer stand niet op blind staren want dingen krijg je niet kapot. Wel belangrijk wanneer welk (dure) onderhoud is uitgevoerd natuurlijk.

Edit: Ik had de Bandit van mijn vrouw goedkoop maar toen moesten er nog wel (stom van mezelf) nieuwe banden onder en balhoofdlagers waren op. Dus sja, dat scheelt ook weer 500 euro. Technische staat zou ook 'goed' zijn van die motor, maar daar verschilden we dus nogal van mening ;)
Nee particulier van een kennis.

Rijdt er zelf amper op. Heeft hem al 10 jaar in bezit en in totaal zelf maar 8000km mee gereden. Is niet veel dacht ik.. en verder toch wel in goede staat en onderhoud netjes bijgehouden.

Dankjewel voor de moeite. Dus 3k is een mooie prijs dacht ik zelf ook..
 
Hallo mede Bandit liefhebbers, zojuist een leuke 1250SA aangeschaft na een bevredigende proefrit.Bekijk bijlage 1717110

Nice, proficiat.
Ik heb er zo eentje in het zwart en ben er na anderhalf jaar nog heel blij mee. Wel ben ik benieuwd naar je ervaring mbt het hoge ruitje. Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte oplossing om de windruis zoveel mogelijk te elimineren (ik heb al een gehoorbeschadiging).
Een heel hoog ruitje heb ik nog niet geprobeerd, dus ik ben wel benieuwd naar je ervaring. Zo'n flip-up ruitje werkte bij mij iig niet. Een double bubble ruitje scheelde al iets (en zag er mooi uit). Maar nu rij ik zonder ruitje. Dat is vooralsnog het fijnste, maar is niet zo fraai om te zien.

Anyway... veel plezier van je nieuwe motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan