Het big-ass Bandit topic deeltje 24!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik had hem daarover ook al een pm gestuurd. -O-
Maar wat mij betreft gaan mensen die langer op bandit topic zijn voor :P

nee hoor, die 't eerst komt, die 't eerst maalt... :)

wat wel voor gaan zijn mensen in het bandit topic tegenover andere mensen :Y

Dutchie vind wel weer 'n andere... kijk er overigens van op dat hij er nog geen andere op heeft zitten... :?
 
nee hoor, die 't eerst komt, die 't eerst maalt... :)

wat wel voor gaan zijn mensen in het bandit topic tegenover andere mensen :Y

Dutchie vind wel weer 'n andere... kijk er overigens van op dat hij er nog geen andere op heeft zitten... :?

Ik ben al een tijd op zoek, maar ik kom steeds geen andere tegen -O-
 
nee hoor, die 't eerst komt, die 't eerst maalt... :)

wat wel voor gaan zijn mensen in het bandit topic tegenover andere mensen :Y

Dutchie vind wel weer 'n andere... kijk er overigens van op dat hij er nog geen andere op heeft zitten... :?
:^

No offense Ronald, maar :^


Even voor de compleetheid, ik heb dus dibs op voorvork, kroonplaten, voorspatbord, evt remschijven etc als dat nodig is om het pas te krijgen, stuurdemper en mounts, clipons... De voorkant eigenlijk. Alleen de tellers interesseren me niet :P
 
Laatst bewerkt:
Hij staat niet bovenaan want ik heb cashflow ook in mijn lijstje meegenomen :P

Als het met vester niet lukt. Ik heb hier nog een leo SBK liggen, alleen zonder linkpijp (voor 30eu op banditmania te bestellen).

Voor de rest, Vester lekker bezig. Jammer dat ik nu net pas bijlees, had ook wel baat bij de achterveer.
Ben benieuwd naar alle projecten de komende tijd *O*
 
Ik dacht dat 6000 juist wit achtig was? Wat is 4300 dan? Ik snap echt geen bal van dat hele Xenon verhaal :+

bulb_color.gif


Duidelijk genoeg? :P
 
en die waarde is afhankelijk van de ballast en niet van de lamp zelf gok ik?

of juist wel van de lamp en niet van de ballast? :+

wat is de waarde eigenlijk? geen lumen volgens mij...
 
en die waarde is afhankelijk van de ballast en niet van de lamp zelf gok ik?

of juist wel van de lamp en niet van de ballast? :+

wat is de waarde eigenlijk? geen lumen volgens mij...

Volgens mij juist de lamp. Losse lampen koop je namelijk op een bepaalde K niveau, balast zorgt er alleen voor dat het juiste voltage (vooral bij aanzetten van de lamp, dat is namelijk het zwaarste) wordt gegeven en dat is volgens mij hetzelfde voor de lampen.




De kleurtemperatuur van een lichtbron voor wit licht is gedefinieerd als de temperatuur van een hypothetisch zwart lichaam waarvan het uitgestraalde licht dezelfde kleurindruk geeft als de lichtbron. De kleurtemperatuur wordt meestal uitgedrukt in kelvin (K). Volgens de wet van Wien neemt de golflengte van het uitgestraalde licht af met toenemende temperatuur, en heeft blauwachtig licht (korte golflengte) een hogere kleurtemperatuur dan roodachtig licht. Vreemd genoeg wordt door mensen licht met een lage kleurtemperatuur als "warmer" ervaren dan licht met een hoge kleurtemperatuur.

Ook nog een leuk plaatje er bij:
578px-Color_temperature.svg.png


Kleurtemperatuur - Wikipedia
 
Volgens mij juist de lamp. Losse lampen koop je namelijk op een bepaalde K niveau, balast zorgt er alleen voor dat het juiste voltage (vooral bij aanzetten van de lamp, dat is namelijk het zwaarste) wordt gegeven en dat is volgens mij hetzelfde voor de lampen.Ook nog een leuk plaatje er bij:
[afbeelding]

Kleurtemperatuur - Wikipedia

Ik wil wel 1800k, past wel bij de kleur van mn motor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan