Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Probeer in 1x snel te draaien. Als je langzaam doet draait de binnenkant mee.Dit weekend ben ik van plan om de voorvork keerringen te vervangen. Ik vroeg mij echter af of de inbus onderaan de poot gemakkelijk los zal gaan?
Zo niet dan moet ik even een inbussleutel set 1/2" kopen voor mijn slagmoersleutel.
Dit weekend ben ik van plan om de voorvork keerringen te vervangen. Ik vroeg mij echter af of de inbus onderaan de poot gemakkelijk los zal gaan?
Zo niet dan moet ik even een inbussleutel set 1/2" kopen voor mijn slagmoersleutel.
blok links geschuurd...
Remhendel is afgebroken omdat ik er zo hard met de arm tegenaan sloeg toen ik afgeworpen werd.damn alleen kleppendeksel ofzo mag ik hopen?? En koppelingshendel EN remhendel? Dat moet wel echt hard gegaan zijn dan
Misschien beste kans bij een motorsloop die precies nog zoiets heeft staan met de benodigde parts?
Verder zelf nergens last van??
Ja, hou me graag aanbevolen.Ai, hoop dat je zelf helemaal heel bent!
Wat koplamp betreft; ik heb waarschijnlijk binnenkort een ronde koplamp van mijn '95 600 over (zonder steunen, geen helder glas). Weet niet of je 'm hebben wilt?
Ja, hou me graag aanbevolen.
En je woont nog in de buurt ook.
ah kut man! kan je helaas niet helpen aan onderdelen, maar hopelijk wel een (bandit)hard onder de riem steken.... sterkte en succes met herstel!Gisteravond na een regenbui op de plaat gegaan.
Combinatie van rotonde ronden, opschakelen, gas er op en de achterband wss net op een witte strook.
Met als gevolg dat ik van de motor werd geslingerd.
De motor kwam op de linkerkant op dhet asfalt en schoof een dertig meter door.
De kuip links doorgeschuurd, de achterkant links zwaar beschadigd, blok links geschuurd, koppelings- en remhendel afgebroken.
Wie heeft er nog delen op voorraad?
Het gaat om een 1200, bj 2002.
The bullet is through the church: ik ga hem naked maken!
Er zijn hier verschillende rijders die zo'n ombouw eens gedaan hebben.
Vraag aan de ombouwers:
Wat heb ik meer nodig dan: ronde koplamp, koplampbeugels, tellerbehuizing, knippers?
Waar hebben jullie de spullen vandaan?
Dingen die jullie volgende keer anders zouden doen?
Thanx alvast.
de looks, een heldere koplamp ziet er moderner uit.Welk verschil zit er trouwens tussen een heldere en een niet-heldere
koplamp?
Balen van je ongeluk..! Maar nu kun je wel lekker naked gaan rijden
De bedrading past als je er even voor gaat zitten in de koplamp, die moet je dan mooi rond zien te leggen, anders kun je nog iets kwijt achter je balhoofd.
Als je de keuze hebt zou ik voor een heldere koplamp gaan, helemaal met een MK2!
Koplampbeugels is aardig universeel en vaak zit er al de mogelijkheid aan die dingen om er een paar knippers op te zetten.
Bij jou zaten de spiegels aan de kuip toch? Dan moet je die ook op een andere manier monteren.
Zeker balen heb hetzelfde meegemaakt. Heb er ook een naked van gemaakt en geen dag spijt van gehad.
De bedrading kun je weg werken achter de kuntstof klepjes .
Deze gast heeft veel Bandit filmpjes.
Heb zelf zwarte lamporen gekocht bij japparts
Koplamp met helder glas 20 cm ( grote koplamp) bij Alie express.
korte instelbare rem en koppelingshendel.
korte laser hotcam pijp.
GSXR1000 k5 achter veer + WP voorvorkveren. (rijd super goed beter als die bagger standaard vering)
Heb diverse foto`s op dit topic gezet van toen met kuip naar naked/streetfighter.
Heb momenteel nu zwarte clipons opgezet 39 mm, echt motor gevoel .
Mocht je toch een kuipje willen met een SBK of standaard stuur past van een eerdere ducati monster kuipje er zo op . De bouten bij de aansluiting voorvork poten moet je alleen iets verlengen.