Het blad Bike und business ongewenst toegestuurd

RonB01

Die hard MF'er
2 jan 2007
411
2
Hoi, wellicht kan iemand mij verhelderen welke firma het duitse blad ''Bike und Business''
gratis toezend? Deze krijg ik regelmatig ongewenst door de bus..dit zonder enige afzender te vermelden. Mocht iemand meer weten over wie dit binnen NL rond stuurt..hoor ik dat graag, viele dank :+
 
Geen idee, maar als je je nooit ervoor opgegeven hebt hoef je wettelijk gezien in elk geval nooit te betalen en mag je het product gewoon houden :)
 
Misschien ooit iets in Duitsland besteld of gekocht?

Verder heeft Mark gelijk.
 
Hoi, wellicht kan iemand mij verhelderen welke firma het duitse blad ''Bike und Business''
gratis toezend? Deze krijg ik regelmatig ongewenst door de bus..dit zonder enige afzender te vermelden. Mocht iemand meer weten over wie dit binnen NL rond stuurt..hoor ik dat graag, viele dank :+
Ik zou ze terugpakken door het ongewenst weg te gooien.
 
Colofon ff checken?

Verder hier klikken en gewoon opzeggen..?

Zover was ik ook al Einstein :+ -O- , probleem is dat er nergens normaal vermeld wordt hoe op te zeggen. Bovendien heb ik geen direct abo afgesloten ofzo..dit is via een 3e partij gegaan.
 
Ik heb wat berichten gestuurd naar een 3tal redactie emails, gevonden in het blad..maar ff afwachten of dit wat oplevert!
 
Bike und Business
hilfe@vogel.de




Hilfe für Anwender

Willkommen auf unserer Hilfe-Seite.
Kontaktieren Sie uns direkt via E-Mail oder per Telefon.

MAIL@HELP - E-Mail genügt


Sie haben eine spezifische Frage zu unserem Fachportal?
Schreiben Sie einfach unserem Helpdesk - unsere Experten antworten! hilfe@vogel.de.



FON@HELP - Anruf genügt


Sie brauchen umgehend Anwort auf Ihre Frage?
Gerne leisten wir Ihnen auch telefonische Hilfestellung rund um unser Informationsportal.

Sie erreichen uns unter der Rufnummer (+49) 931 418 2888. Unsere Hotline ist von 9:00 Uhr bis 17:00 Uhr für Sie da.

Außerhalb dieser Zeiten und an Wochenenden bzw. Feiertagen erreichen Sie uns per E-Mail unter hilfe@vogel.de



mailtje sturen en/of bellen,
Customer Support Center
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk kan je pas opzeggen als je alle toegezonden tijdschriften hebt betaald.
Zo niet blijven ze je lastig vallen met die troep. :+
 
Wat mij regelmatig helpt is je eigen adres doorkruisen en vermelden "retour afzender i.v.m. overlijden...." good luck :W
 
Wat mij regelmatig helpt is je eigen adres doorkruisen en vermelden "retour afzender i.v.m. overlijden...." good luck :W
Zal je altijd zien dat je vlak daarna ook echt dood gaat. En dan sta je raar te kijken.
 
Bike und Business
hilfe@vogel.de




Hilfe für Anwender

Willkommen auf unserer Hilfe-Seite.
Kontaktieren Sie uns direkt via E-Mail oder per Telefon.

MAIL@HELP - E-Mail genügt


Sie haben eine spezifische Frage zu unserem Fachportal?
Schreiben Sie einfach unserem Helpdesk - unsere Experten antworten! hilfe@vogel.de.



FON@HELP - Anruf genügt


Sie brauchen umgehend Anwort auf Ihre Frage?
Gerne leisten wir Ihnen auch telefonische Hilfestellung rund um unser Informationsportal.

Sie erreichen uns unter der Rufnummer (+49) 931 418 2888. Unsere Hotline ist von 9:00 Uhr bis 17:00 Uhr für Sie da.

Außerhalb dieser Zeiten und an Wochenenden bzw. Feiertagen erreichen Sie uns per E-Mail unter hilfe@vogel.de



mailtje sturen en/of bellen,
Customer Support Center




Thanks! ik heb iemand's naam van de redactie daar voor '' @vogel.de'' geplakt en al verzonden..die zullen het wel doorsturen naar de juiste afdeling denk..anders 10 mails erboven op spammen dan maar :+
 
Oke update: het mysterie is opgelost, mail naar mgrimm@datam-services.de
om een abo op bike und business op te zeggen. Heb zonet een bevestiging ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan