het blijft moeilijk .....

Wel de lusten maar niet de lasten, die vlieger gaat natuurlijk niet op. Als in de GP gaat rijden sta je in de schijnwerpers. En zoals ze bij de F1 wel zeggen; Je bent zo populair bij het publiek als je laatste race.

GP rijden is niet alleen maar feest, je moet ook tegen kritiek kunnen. Daarom is een persoonlijke coach zo belangrijk. Als jij van de 16 races maar 8 punten weet de scoren, dan het toch logisch dat je de wind van voren krijgt. (misschien niet altijd even terecht)
 
Ik keek vroeger altijd die site ,.................en de laatste jaren kijk er helemaal niet meer op , ja via een link vanuit een of ander topic hier .
Staat zelfs niet eens meer onder mijn favorieten .........
Motogp en wsbk nieuws haal ik van andere bronnen idd, maar de nationale teamberichten vind ik soms wel leuk om te lezen.
 
Hij kan ook gewoon zeggen dat hij iets te snel is geweest met het vergelijken van de 5 verloren seizoenen van Jasper met de prestaties tot nog toe van Schouten....................
Neee niet doen gewoon een lul verhaal van 35000 woorden.
Iedereen maakt fouten. Geen probleem maar geef het gewoon toe.
 
Man man. Heel verhaal. Oftewel, allemaal bek dichthouden, en hallelujah roepen.

“Ze doen hun stinkende best”. Dat vind ik altijd zo’n kont-argument. Het is een wereldkampioenschap, het is je geraden je stinkende best te doen!
 
Man man. Heel verhaal. Oftewel, allemaal bek dichthouden, en hallelujah roepen.

“Ze doen hun stinkende best”. Dat vind ik altijd zo’n kont-argument. Het is een wereldkampioenschap, het is je geraden je stinkende best te doen!

Mee doen is belangrijker dan winnen _O- Je steekt zeker voor de lol een paar ton in een seizoen om heerlijk achteraan te mogen rijden, zodat je nog wat van de omgeving ziet.

Het zijn inderdaad wereldkampioenschappen, als je niet in de punten kunt komen na een aantal seizoenen moet je iets anders gaan zoeken.
 
Het zijn inderdaad wereldkampioenschappen, als je niet in de punten kunt komen na een aantal seizoenen moet je iets anders gaan zoeken.
Oftewel: Je moet niet proberen peren te verkopen aan mensen die alleen appels lusten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan