Het blijft zomer hier?

BGL Racing

Banned User
16 jan 2003
12.702
2
Twente
Ja gaat dus mooi mis.

Topic Zijn mijn pizza's te zwaar??? staat aardig onderaan in de Active Topics, en er staat dat er voor 't laatst is gereageerd op 18:26, terwijl in 't topic een andere tijd staat aangegeven. Nu loopt alles door elkaar, oudere topics staan weer boven topics waarin net is gereageerd :?
 
Klotegeouwehoer altijd met die zomer en wintertijd. Die boeren moeten fatsoenlijke verlichting op de trekker maken, zijn ze dat extra uur daglicht ook niet nodig.

[me]Sjoske was vanochtend weer veel te vroeg uit bed. Mijn dochter van 2 kent namelijk (nog) geen zomer- en wintertijd B| [/me]
 
Klotegeouwehoer altijd met die zomer en wintertijd. Die boeren moeten fatsoenlijke verlichting op de trekker maken, zijn ze dat extra uur daglicht ook niet nodig.

[me]Sjoske was vanochtend weer veel te vroeg uit bed. Mijn dochter van 2 kent namelijk (nog) geen zomer- en wintertijd B| [/me]

De topicopening staat nu steeds onderaan...
 
Volgens de officiële tijd is het 18:16, maar het forum geeft weer 19:16 aan. MilleniumWintertijd-bug?

Dus we gaan straks een uurtje terug in de tijd, net wanneer het druk begint te worden, dus alles gaat mooi door elkaar heen lopen? Gaat vrij irritant worden dan denk ik.

:^ is nu al irritant B| , ik vond onze chat niet meer terug :+
 
Ksnap ff niet waar de drukte om wordt gemaakt. De laatste post van voor de tijdswijziging was om 19:24 dus om 19:25 komt alles wel weer terecht.
 
Volgens de officiële tijd is het 18:16, maar het forum geeft weer 19:16 aan. MilleniumWintertijd-bug?

Dus we gaan straks een uurtje terug in de tijd, net wanneer het druk begint te worden, dus alles gaat mooi door elkaar heen lopen? Gaat vrij irritant worden dan denk ik.

DIT IS DUS DE TOPICOPENING DIE NU ONDERAAN STAAT

Even testen of het nu beter gaat??

Nee dus. |(
 
Volgens de officiële tijd is het 18:16, maar het forum geeft weer 19:16 aan. MilleniumWintertijd-bug?

Dus we gaan straks een uurtje terug in de tijd, net wanneer het druk begint te worden, dus alles gaat mooi door elkaar heen lopen? Gaat vrij irritant worden dan denk ik.

DIT IS DUS DE TOPICOPENING DIE NU ONDERAAN STAAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan